Ik ben ontzettend benieuwd naar deze wagen. Sowieso erg interessant om te kijken wat de VW-groep de komende jaren op de markt gaan brengen qua elektrificatie. Ze zullen daar best begrijpen dat Tesla de ’te pakken’ concurrent is maar als het ze niet lukt zegt dat wel iets over de cultuur binnen enorme auto-concerns: te traag en niet innovatief genoeg.
@TimoBac: wie zegt dat het ze niet gaat lukken? Ik heb nóóit ook maar één moment overwogen een Tesla te kopen, maar deze Porsche staat met stip op mijn shortlist, en ik denk dat héél veel huidige (conventionele-)BMW, Benz en Audi rijders er net zo naar kijken, zeker als het Porsche lukt deze auto voor rond de ton aan te bieden, tenslotte een “koopje” voor een Porsche, en in de prijsklasse van 4series, A5’s en C/E coupé’s
@alfablog: en de 911 was geen echte Porsche omdat het een dure GT was met 6 cilinders en vrijwel geen goedkope VW onderdelen. Een aanfluiting aan al dat wat de 356 had opgebouwd.
kennone zegt
Uitlaten?
parttimeautospotter zegt
@kennone: Afleiding misschien?
gulli zegt
@kennone: hebben ze van een Mercedes-bumper getrokken denk ik
min2max zegt
Weer mooier dan Panamera. Nu maar hopen op een concurrerende prijs.
harrie zegt
LOL @ nepuitlaten
thomcarspotter zegt
Is dit niet gewoon het kleine broertje van de Panamera? Pajun?
haroldv zegt
@thomcarspotter: De verwachte Pajun bleek toch de E-mission te zijn?
mashell zegt
@thomcarspotter: ja en die komt als een elektrische auto.
ikleesookoverautos zegt
Mooi die opzichtige nep uitlaten erop. Net echt!
ukbob zegt
@ikleesookoverautos: daardoor viel ie me in eerste instantie juist op..
moveyourmind zegt
Als dit de Mission E wordt is het prototype behoorlijk afgezwakt.
Erg jammer, juist de enorm dikke wielkasten en de suïcidedoors zonder middenstijl maakten de concept tot iets bijzonders.
sanderp zegt
@moveyourmind: Nog nooit van concept cars gehoord? Die hebben altijd dat soort gekke deuren, ziet er geinig uit maar werkt erg matig in de praktijk.
jeppie zegt
Gerekte 911
cossiekiller zegt
Plakjepijpje.de
drsjeroen zegt
Mooie wagen zeg! Ik denk dat Elon een stuk minder van zijn ‘kwalitatief hoogstaande’ auto’s cq ruimtevaarders gaat verkopen!
TimoBac zegt
Ik ben ontzettend benieuwd naar deze wagen. Sowieso erg interessant om te kijken wat de VW-groep de komende jaren op de markt gaan brengen qua elektrificatie. Ze zullen daar best begrijpen dat Tesla de ’te pakken’ concurrent is maar als het ze niet lukt zegt dat wel iets over de cultuur binnen enorme auto-concerns: te traag en niet innovatief genoeg.
560pk zegt
@TimoBac: wie zegt dat het ze niet gaat lukken? Ik heb nóóit ook maar één moment overwogen een Tesla te kopen, maar deze Porsche staat met stip op mijn shortlist, en ik denk dat héél veel huidige (conventionele-)BMW, Benz en Audi rijders er net zo naar kijken, zeker als het Porsche lukt deze auto voor rond de ton aan te bieden, tenslotte een “koopje” voor een Porsche, en in de prijsklasse van 4series, A5’s en C/E coupé’s
2wheeler zegt
@560pk: jij denkt dat een van de meest innovatieve Porsches rond de ton komt qua pricing? Ik hoop met je mee maar ben er bang voor…
kareljansen zegt
@2wheeler: Vanaf 80k toch? Uitdaging is dat ik thuis niet heel makkelijk kan laden, anders had ik direct een optie genomen..
RutgerK zegt
@560pk: de e-tron van Audi gaat al met kosten. Deze Porsche verwacht ik niet onder de 125.000 euro.
jmg44 zegt
Zit al lang te wachten op MissionE in GT Silver ….. maar als dit t afgezwakte eindresultaat is …… ?
alfablog zegt
Even voor mijn begrip, maar wat heeft dit met een Porsche te maken?
De 924 was geen Porsche omdat hij maar 4 ipv 6 cilinders had, deze…
banaan7 zegt
@alfablog: en de giulia en de stelvio zijn geen alfa’s meer omdat ze minder snel stuk gaan zeker
alfablog zegt
@banaan7: jij snapt het tenminste.
mashell zegt
@alfablog: en de 911 was geen echte Porsche omdat het een dure GT was met 6 cilinders en vrijwel geen goedkope VW onderdelen. Een aanfluiting aan al dat wat de 356 had opgebouwd.
legion1349 zegt
Geweldige kleur op de C-Klasse sportcoupé.