@deora: Het geluid van de N/A 3.2 V6 was zo heerlijk! Het vermogen viel natuurlijk wel weer tegen he, en tunen was ook beperkt. Maar de R32 moet toch wel ooit op de stoep komen te staan!
Altijd gaaf om hothatches voorbij zien te komen hier.
Ik ben zelf groot fan van de Golf GTI/R, hele leuke rijders-auto’s en mooie wagens. Maar ik moet zeggen dat VW de plank compleet mis heeft geslagen met de 7 R, zowel facelift als prefacelift. Dit ziet er te soft uit imo, de doorsnee persoon zal denken dat dit gewoon een bluemotion is. Hij toont geen agressie. De 6 R daarin tegen was een pracht wagen met center-uitlaten en een agressief front.
@c63bs: ben het wel eens met je. Aan de ene kant kan ik ingetogenheid wel waarderen, aan de andere kant mag een auto met zo’n karakter dat ook wel tonen van buiten.
Met kleur valt ook een hoop te doen, dit blauw is écht mooi maar geeft ‘m ook weer wat sjieks .
bmwfreak038 zegt
Doe mij de rechter maar
rutger97 zegt
Voor mij links (van achter gezien dan)
deora zegt
Heel eerlijk zou ik toch voor de mk5 R32 gaan ?
c63bs zegt
@deora: Het geluid van de N/A 3.2 V6 was zo heerlijk! Het vermogen viel natuurlijk wel weer tegen he, en tunen was ook beperkt. Maar de R32 moet toch wel ooit op de stoep komen te staan!
c63bs zegt
Altijd gaaf om hothatches voorbij zien te komen hier.
Ik ben zelf groot fan van de Golf GTI/R, hele leuke rijders-auto’s en mooie wagens. Maar ik moet zeggen dat VW de plank compleet mis heeft geslagen met de 7 R, zowel facelift als prefacelift. Dit ziet er te soft uit imo, de doorsnee persoon zal denken dat dit gewoon een bluemotion is. Hij toont geen agressie. De 6 R daarin tegen was een pracht wagen met center-uitlaten en een agressief front.
Maar goed, dat is mijn mening.
davelepeef zegt
@c63bs: ben het wel eens met je. Aan de ene kant kan ik ingetogenheid wel waarderen, aan de andere kant mag een auto met zo’n karakter dat ook wel tonen van buiten.
Met kleur valt ook een hoop te doen, dit blauw is écht mooi maar geeft ‘m ook weer wat sjieks .