Bruut apparaat. Ik heb die beleving ook vaak mogen ervaren. Klinkt als muziek in de oren met de juiste uitlaat. Oogt ook wat lekkerder als die xenon heeft. Veel plezier ermee!
@porschepdk: De R1 is een 1000cc motor en de R6 een 600cc. Dus als het neer komt op snelheid is de R1 sneller. De R6 is meer gebouwd voor de circuit , R6 heeft een beter wegligging en gaat soepeler door de bochten heen, daarom dat vele de R6 boven de R1 kiezen als het gaat om circuit rijden. Voor straat rijden is de R1 idiaal, vooral op de snelweg, lekker snel.
@c63bs: grotendeels heb je gelijk.. echter kun je met de juiste aanpassingen een stukje harder gaan met een R1. Ik blijf echter bij de 600 omdat mij dat meer licht en ik van mening ben dat je pas op een 1000 moet klimmen als je echt goed bent op de 600. anders krijg je van die rijders die je iedere keer doodleuk op het rechte stuk voorbij zoeven om daarna vreselijk irritant in de weg te gaan rijden in de bochten. Overigens wel, mocht ik het komende jaar weer crashen maar dan zo hard dat ik de motor afschrijf zou ik t wel gaan proberen op een 1000, afhankelijk van mijn vorderingen.
Dit soort motoren, net als de ZX10R en Panigales hebben een vreemd soort aantrekkingskracht op mij (en vele anderen). Het besef dat je voor relatief weinig geld zo’n ongelofelijk snelle machine kunt kopen die slechts wordt begrensd door de grootte van je ballen, echt bizar.
En ja, voor een motor is hij duur, maar een nieuwe auto met dergelijke prestaties is maar voor een enkeling te betalen.
2wheeler zegt
Mooie big bang!
bk15 zegt
Heerlijk Apparaat!
bmwfreak038 zegt
Wat een machine
allesmetturbo zegt
Erg bruut
aggy32 zegt
Bruut apparaat. Ik heb die beleving ook vaak mogen ervaren. Klinkt als muziek in de oren met de juiste uitlaat. Oogt ook wat lekkerder als die xenon heeft. Veel plezier ermee!
porschepdk zegt
Wat is sneller dan?
c63bs zegt
@porschepdk: De R1 is een 1000cc motor en de R6 een 600cc. Dus als het neer komt op snelheid is de R1 sneller. De R6 is meer gebouwd voor de circuit , R6 heeft een beter wegligging en gaat soepeler door de bochten heen, daarom dat vele de R6 boven de R1 kiezen als het gaat om circuit rijden. Voor straat rijden is de R1 idiaal, vooral op de snelweg, lekker snel.
c63bs zegt
@c63bs: Correct me if im wrong, btw…
Hele gave motor verder perfect uitgevoerd ook.
c63bs zegt
@c63bs: Ideaal* Waar is de edit knop gvd.
ricksmits zegt
@c63bs: grotendeels heb je gelijk.. echter kun je met de juiste aanpassingen een stukje harder gaan met een R1. Ik blijf echter bij de 600 omdat mij dat meer licht en ik van mening ben dat je pas op een 1000 moet klimmen als je echt goed bent op de 600. anders krijg je van die rijders die je iedere keer doodleuk op het rechte stuk voorbij zoeven om daarna vreselijk irritant in de weg te gaan rijden in de bochten. Overigens wel, mocht ik het komende jaar weer crashen maar dan zo hard dat ik de motor afschrijf zou ik t wel gaan proberen op een 1000, afhankelijk van mijn vorderingen.
Gulli zegt
Dit soort motoren, net als de ZX10R en Panigales hebben een vreemd soort aantrekkingskracht op mij (en vele anderen). Het besef dat je voor relatief weinig geld zo’n ongelofelijk snelle machine kunt kopen die slechts wordt begrensd door de grootte van je ballen, echt bizar.
En ja, voor een motor is hij duur, maar een nieuwe auto met dergelijke prestaties is maar voor een enkeling te betalen.