Is de zelfde eigenaar als de E91 M3 touring. Hij had die ook compleet M3 uitgevoerd, zowel van binnen en buiten. Motorisch nog aangepakt door G power. Jammer genoeg heeft die afscheid moeten nemen van de E91 wegens een ongeluk.
Deze mag er zeker ook zijn! Gaaf dat iemand zo iets doet, en dan twee keer zelfs. Zo moest die af fabriek komen eigenlijk.
Heel gaaf, als Bmw die zelf had geproduceerd had ik er een besteld. Maar ik heb het idee dat bij deze de achterbanden net iets te breed zijn en dat is lelijk.
Velgen in een andere kleur had ik wel kunnen waarderen, zilvergrijs, bronskleurig, zo valt t een beetje weg. En waarom die getrokken bandjes? Zodat ie extra breed is?
@2wheeler: Mwa ik duid meer op het concept van de M3. Het is toch de ultieme rijders auto voor het circuit. En om daar vervolgens een familie station van te maken strookt niet met die filosofie.
Is de zelfde eigenaar als de E91 M3 touring. Hij had die ook compleet M3 uitgevoerd, zowel van binnen en buiten. Motorisch nog aangepakt door G power. Jammer genoeg heeft die afscheid moeten nemen van de E91 wegens een ongeluk.
Deze mag er zeker ook zijn! Gaaf dat iemand zo iets doet, en dan twee keer zelfs. Zo moest die af fabriek komen eigenlijk.
@c63bs: klopt ik las het
@isobmw: heel veel succes met de las werkzaamheden.
@kauwsjotel: damn wat droog dit.
@bmwe46csl: nat werkt de las niet
@kennone: waterlassen is t mooiste wat eris
@kauwsjotel: ???
@kauwsjotel: +1
Erg mooi zo, jammer van de kleine kenteken plaat tho.
@dutchoutlaw: praat gewoon eens Nederlands man, met je “tho” in bijna iedere comment.
@cpp1: het is niet dat ’tho’ een andere taal is..
@kle500: Wat is de betekenis van ”tho” dan in het Nederlands?
@dutchoutlaw: Hoe groot wil je hem hebben voor 4 karakters dan?
@dutchoutlaw: anyway a nice car youngthug
Heel gaaf, zeker zonder kenteken.
Ik snap niet dat BMW dit niet zelf doet. Kijk naar de C63 Estate, die verkoopt als zoete broodjes. En mensen zijn ook lovend over de nieuwe RS4…
@720s: eens, powerstations is zat markt voor.
@bmwfreak038: in Europa misschien, daarbuiten is er geen enkele markt voor stations. En in Europa worden niet de meeste M modellen verkocht.
@720s: Alpina…
@720s: is toch geen sportwagen
Beetje een Sjonnie uitvoering.
@ikleesookoverautos: vertel eens waar kijk je naar.
Heel gaaf, als Bmw die zelf had geproduceerd had ik er een besteld. Maar ik heb het idee dat bij deze de achterbanden net iets te breed zijn en dat is lelijk.
Super vet!
Het enige gat in het bmw portfolio… m3/ m5 touring
@creative: enige? Ik zit nog steeds te wachten op een M2 Active Tourer..
@thomcarspotter: 1
@creative: Ja heel hinderlijk.. Wel een active tourer, maar geen m3 en m5 touring.
Erg gaaf
Velgen in een andere kleur had ik wel kunnen waarderen, zilvergrijs, bronskleurig, zo valt t een beetje weg. En waarom die getrokken bandjes? Zodat ie extra breed is?
Heel erg vet, gave kleur ook
Supergaaf!
Ik vind dat hij zijn banden wel even had mogen schwartzen.
@cpp1: dan spettert de siliconen over je lak.
Ik zeg: inpakken hoeft niet, ik neem hem zo wel mee. Damn, wat is dit mooi.
Schitterende kleur ook. Alleen twijfel ik nog of ik die zwarte velgen zou behouden.
Plaatje! Zit aardig wat werk in… goed gelukt en lijkt af-fabriek
Grappige kentekenplaat (63 amg no problem). Ik snap wel dat BMW dit niet bouwt, die brede wielkasten ogen een beetje vreemd.
@redbee5: dat zal vast de reden zijn dat ze bij BMW geen powerstation maken ja..
@2wheeler: Mwa ik duid meer op het concept van de M3. Het is toch de ultieme rijders auto voor het circuit. En om daar vervolgens een familie station van te maken strookt niet met die filosofie.
@redbee5: de filosofie die tot de X5M heeft geleid
Dikke BMW’s kan ik wel waarderen, maar deze wielen remklauwen maken het een echte petjesbak.
@alcantara: Buurt waarin het gefotografeerd spreekt ook boekdelen.
Wat kan donkerblauw met rood interieur toch mooi zijn.
Elke niche vullen ze op behalve deze. Audi en Mercedes doen het toch ook?