@JamesBond007: tja of een duidelijke hint dat zijn gezichtsvermogen noch de capaciteit om patronen te herkennen of een beetje logisch na te denken bij deze persoon op een wat lager pitje staan.
Daarnaast kan het ook een gechargeerde opmerking zijn om te laten weten dat hij het een anoniem model vindt.
@ardonjr: dat had de BMW M1 ook ooit, dus het is enigszins historisch verantwoord. Echter ben ik het er mee eens dat het nogal nutteloos is, de X2 en M1 zijn totaal verschillend.
@aambei: Als we heel pietje precies gaan doen, dan is dit niet helemaal historisch verantwoord. De M1 had ze aan de achterkant van de auto, terwijl deze ze aan de zijkant heeft.
Voor 80k kun je ook een mooie 5 Touring kopen. Ik vind deze X2 best een leuke verschijning. Als in: luxer/sportiever alternatief voor een Renault Kadjar. Maar 80K? Dat zijn meer dan 3 kadjars. En zoals ik zeg, best een leuke verschijning, maar het komt niet in de buurt van een 5 Touring.
Vind hem stiekem best geinig. Al zag ik er een in Oostenrijk rijden op de andere weghelft en toen vond ik de achterkant wel erg hoog. Volgens mij is je zicht naar achteren niet heel best. Maar ach, als je in een BMW rijdt heb je niets met het volk achter je te maken, alleen met de mensen die op je voorbumper plakken (zeg ik als BMW-rijder, har har)
@pa045: Je kan ook een XC90 kopen van 130k. Heb je ook een vierpitter. Niet dat ik 80k niet totaal belachelijk vind voor dit model (hallo M235i met 20k wisselgeld) maar daar is BMW echt niet alleen in hoor.
@e34m5touring: dat weet ik. Maar omdat bijvoorbeeld bij Volvo iedere keer zo gereageerd wordt, maakte ik mijn opmerking. En die xc90 van 130k is in ieder geval nog een hybride met 400pk en een speciale uitvoering. Niet dat het dan niet belachelijke veel geld is.
Dit is een x2. Klasse van een Xc40? Kost in oude Nederlandse guldens fl 176296. Het is gewoon een kleine auto.
Een 5 serie met bv een 6 cilinder is vanaf 70000. En dan is die kaal.
@pa045: Ga er maar vanuit dat dit een overvolle dealerdemo is, die wordt denk ik 1 of 2x zo besteld. De 2.0l Xdrive is er vanaf 52k. Dus hier zit gewoon ruim 25k aan opties op blijkbaar.
Wordt ook alleen maar erger vrees ik. Aangezien steeds meer merken van de veelcilinders afstappen.
Lijkt op zich wel leuk, maar totaal niet op een bmw. En die prijs is absurd. Dan veel liever een Stelvio met nog wat geld over om naar de Stelviopas te rijden en terug!!
Vind het een vieze kleur. Origineel. Maar vies. Probeer eens een mooie frisse rode tint….
Die logo’s, die vind ik wel speels. Past wel bij het ding. Ik vind het in elk geval beter dan die verdrietige badges ‘sport’ of ‘weetikveel’ wat er op een moment ol die dingen verscheen. Dat was zo stom…
X1-2-3-4-5-6-7 …
En dan is er nog de hoge 2 serie.
Als ze een alternatief voor de C-HR van Toyota wilden maken, dan is dat alleen qua prijsstelling al niet geheel gelukt.
Gaat niet echt de goede kant uit daar in Munchen … of ben ik de enige die het niet kan volgen ??
escher93 zegt
Bijna 80K, wauw!
mits zegt
@escher93: bizar he. Hoop centjes voor zo een wagen
basr32 zegt
@escher93: Mede mogelijk gemaakt door het Nederlandse belastingsstelsel.
gilettelubbers zegt
Maar goed dat er BMW-logo’s aan de zijkant zitten. Anders zou je denken dat het een Kia of Hyundai was
jamesbond007 zegt
@gilettelubbers: dat is echt een compliment hoe de koreanen auto’s maken tegenwoordig
esprit84 zegt
@JamesBond007: tja of een duidelijke hint dat zijn gezichtsvermogen noch de capaciteit om patronen te herkennen of een beetje logisch na te denken bij deze persoon op een wat lager pitje staan.
Daarnaast kan het ook een gechargeerde opmerking zijn om te laten weten dat hij het een anoniem model vindt.
bmwfreak038 zegt
@esprit84: hij heeft wel gelijk BMW gaat steeds meer op kia lijken..
esprit84 zegt
@bmwfreak038: of je kunt gewoon net doen of Koreaanse merken minderwaardig zijn aan BMW.
Maar daar ben je dan ook een “freak” voor.
gilettelubbers zegt
@esprit84: denk dat je dit toch iets te serieus neemt haha
bmwkevin zegt
@gilettelubbers: zit er niet een voormalig bmw-designer bij kia nu?
dutchoutlaw zegt
Raar ding.
foramen zegt
Ik vind het een mooie auto en zeker een stuk beter dan die maffe q2 van Audi.
Lucb zegt
Wat een geld voor zo’n wagen, koop ik liever een 4-serie GC voor
joppe zegt
Ik zou toch liever voor een Sportage gaan in die klasse. Straalt meer uit
rpaolo zegt
Hè, gedver. Iemand heeft z’n mosterdsoep laten vallen…
berlinetta zegt
Ik vind hem eigenlijk niet eens zo heel verkeerd, maar 80k voor deze auto? Dan ben je toch echt op je achterhoofd gevallen.
moewat zegt
Best een mooie auto, jammer van die logos aan de zijkant, had niet gehoeven. Hoop niet dat het een trend gaat worden..
ardonjr zegt
@MoeWat: Ja die logo’s aan de zijkant mis ik ook even ja. Dat is echt onnodig en heel erg niet mooi (mijn mening)
aambei zegt
@ardonjr: dat had de BMW M1 ook ooit, dus het is enigszins historisch verantwoord. Echter ben ik het er mee eens dat het nogal nutteloos is, de X2 en M1 zijn totaal verschillend.
Edge zegt
@aambei: Als we heel pietje precies gaan doen, dan is dit niet helemaal historisch verantwoord. De M1 had ze aan de achterkant van de auto, terwijl deze ze aan de zijkant heeft.
sportevo zegt
@Edge: dan houden we het op de 3.0 CSi/CSL. Die hadden wel logo’s aan de zijkanten.
hollandbest zegt
80k dan denk je ** overheid naait ons weer met 30k aan belasting! En dan is het maar 12k… ofterwijl bmw vraagt veel te veel…..
doublechevron65 zegt
@hollandbest: dat is toch hun business model, dure auto’s bouwen en verkopen? En ze zijn d’r best succesvol mee…
Jochempie zegt
@hollandbest: Simpel vraag en aanbod. Als jij baalt van de prijs, heeft BMW kennelijk een aantrekkelijk product uitgebracht.
bmwfreak038 zegt
@hollandbest: dus BMW naait je en niet de overheid of wacht je naait jezelf door 80 te betalen voor zo’n lelijk ding….
porschepdk zegt
Holy 80k, ik dacht 50-55
sparks zegt
Gelukkig… Ik was even bang dat dit wellicht wel een mooie auto van BMW zou worden.
vondick zegt
Voor 80k kun je ook een mooie 5 Touring kopen. Ik vind deze X2 best een leuke verschijning. Als in: luxer/sportiever alternatief voor een Renault Kadjar. Maar 80K? Dat zijn meer dan 3 kadjars. En zoals ik zeg, best een leuke verschijning, maar het komt niet in de buurt van een 5 Touring.
wimbraber zegt
@vondick: Denk inderdaad dat je voor dat geld gewoon in een heerlijke 540i kan rijden, al is die dan misschien wat kaal..
Jochempie zegt
Wat een afgrijselijk ding. Alsof BMW Renault te kakken wilden zetten met de Scenic.
Gulli zegt
Vind hem stiekem best geinig. Al zag ik er een in Oostenrijk rijden op de andere weghelft en toen vond ik de achterkant wel erg hoog. Volgens mij is je zicht naar achteren niet heel best. Maar ach, als je in een BMW rijdt heb je niets met het volk achter je te maken, alleen met de mensen die op je voorbumper plakken (zeg ik als BMW-rijder, har har)
michaelb zegt
Wat een geld echt absurt gewoon…
kapiteinaudi zegt
Bijna 80k euries voor een lelijke, gele BMW met 190 pk? Ik weet niet of ik daar nu om moet lachen of janken…
pa045 zegt
En nu wil ik alle BMW fetisjisten horen wat ze vinden van 80k en dan een 4 cilinder.
e34m5touring zegt
@pa045: Je kan ook een XC90 kopen van 130k. Heb je ook een vierpitter. Niet dat ik 80k niet totaal belachelijk vind voor dit model (hallo M235i met 20k wisselgeld) maar daar is BMW echt niet alleen in hoor.
pa045 zegt
@e34m5touring: dat weet ik. Maar omdat bijvoorbeeld bij Volvo iedere keer zo gereageerd wordt, maakte ik mijn opmerking. En die xc90 van 130k is in ieder geval nog een hybride met 400pk en een speciale uitvoering. Niet dat het dan niet belachelijke veel geld is.
Dit is een x2. Klasse van een Xc40? Kost in oude Nederlandse guldens fl 176296. Het is gewoon een kleine auto.
Een 5 serie met bv een 6 cilinder is vanaf 70000. En dan is die kaal.
E34M5Touring zegt
@pa045: Ga er maar vanuit dat dit een overvolle dealerdemo is, die wordt denk ik 1 of 2x zo besteld. De 2.0l Xdrive is er vanaf 52k. Dus hier zit gewoon ruim 25k aan opties op blijkbaar.
Wordt ook alleen maar erger vrees ik. Aangezien steeds meer merken van de veelcilinders afstappen.
dromedaris zegt
Die badges op de zijkant… da fuck?
karhengst zegt
@dromedaris: blauw-witte jeugdpuistjes. Geen porem inderdaad.
Overbodig ook want dat het een bmw is valt toch wel op aan het rijgedrag.
icarus zegt
@dromedaris: Dat is een waarschuwing als je wel de zijkant ziet maar geen knipperende clingoteurs, de bestuurder kan weleens afslaan.
rufctr01 zegt
Waarom is dit nieuws? Misschien is het wel de 2e of de 6e die op kenteken is gezet.
ikleesookoverautos zegt
@rufctr01: de eerste die gespot is door de autojunkers.
ikleesookoverautos zegt
@ikleesookoverautos: *autospotjunkies
ikleesookoverautos zegt
Kleurtje staat hem best goed. Maar het is wel een bak geld zeg.
alpinafanb10 zegt
80K volgens RDW dat zegt niet dat dat ook betaald is.
hight96 zegt
Mooier dan een T-Roc of Q2 als je het mij vraagt!
hollandbest zegt
@hight96: T Roc is ook 35k geen 80k
eelco74 zegt
Mooi Gucci tasje erbij en je maakt wel indruk op je matties
menaz zegt
Dikke Megane RX4.
allesmetturbo zegt
Lijkt op zich wel leuk, maar totaal niet op een bmw. En die prijs is absurd. Dan veel liever een Stelvio met nog wat geld over om naar de Stelviopas te rijden en terug!!
davelepeef zegt
Vind het een vieze kleur. Origineel. Maar vies. Probeer eens een mooie frisse rode tint….
Die logo’s, die vind ik wel speels. Past wel bij het ding. Ik vind het in elk geval beter dan die verdrietige badges ‘sport’ of ‘weetikveel’ wat er op een moment ol die dingen verscheen. Dat was zo stom…
riceos zegt
Te duur maar ziet er niet onaardig uit.
LaLancia zegt
Lancia en Rover hebben jarenlang auto’s verkocht met hun logo op de zijkant. Zij wisten dat echter wel smaakvol te doen.
barkingiron zegt
Treurnis
josxkrs zegt
Voor €80.000(!!) zou je toch iets creatievers kunnen bedenken dat een kleine, foeilelijke Bmw.
arias12 zegt
Best een mooie BMW.
joba95 zegt
Vergeleken met de x4 & x6 is dit best een knap wagen van BMW
bmw530d zegt
Ben duidelijk een BMW fan, maar wat een lelijk ding is dit..en dan voor 80k. BMW is de weg kwijt.
hjal zegt
Die logo’s vind ik nog daar aan toe, krijg braak neigingen bij het zien van die voorkant.
tigersport zegt
X1-2-3-4-5-6-7 …
En dan is er nog de hoge 2 serie.
Als ze een alternatief voor de C-HR van Toyota wilden maken, dan is dat alleen qua prijsstelling al niet geheel gelukt.
Gaat niet echt de goede kant uit daar in Munchen … of ben ik de enige die het niet kan volgen ??