• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

BMW 3.0 S

Klassieker uit 1974 in Leiden

Spotter: hhitalia
Geüpload op: 4 februari 2018
Plaats: 0
Kenteken: Onbekend
appspot BMW klassiekers rood sedan
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • BMW 1800
    BMW 1800
  • F-Type
    F-Type
  • Abarth 595c 2016
    Abarth 595c 2016
  • BMW M1
    BMW M1
  • Ferrari 360
    Ferrari 360
  • bmw m1
    bmw m1
  • Volvo 850 T-5R Station Wagon
    Volvo 850 T-5R Station Wagon
  • BMW Isetta
    BMW Isetta

Lees Interacties

Reacties

  1. dutchoutlaw zegt

    4 februari 2018 om 14:59

    MooiI!

    Login om te reageren
  2. maarten020 zegt

    4 februari 2018 om 15:25

    Wat een gave ding in mooie kleur

    Login om te reageren
    • bartteeuwen zegt

      4 februari 2018 om 15:30

      @maarten020: gave ding, seriously?

      Login om te reageren
      • dutchoutlaw zegt

        4 februari 2018 om 15:38

        @bartteeuwen: Moet je weer zeuren om een taalfout? Seriously?

        Login om te reageren
        • ffw88 zegt

          4 februari 2018 om 15:49

          @dutchoutlaw: Moet je weer zeuren om gezeur om een taalfout? Seriously?

          Login om te reageren
          • davelepeef zegt

            4 februari 2018 om 15:50

            @ffw88: moet je weer zeuren om gezeur over gezeur om een taalfout? Seriously?

            Login om te reageren
          • dutchoutlaw zegt

            4 februari 2018 om 15:51

            @ffw88: Moet je weer zeuren om dat ik zeur omdat iemand anders zeurt om een taalfout? Seriously?

            Login om te reageren
          • ffw88 zegt

            4 februari 2018 om 15:52

            @ffw88: Moet je weer zeuren om gezeur om gezeur om… ach, laat ook maar….

            Login om te reageren
            • dutchoutlaw zegt

              4 februari 2018 om 16:24

              @ffw88: :D

              Login om te reageren
    • toniominestrone zegt

      4 februari 2018 om 16:34

      @maarten020: kastanian rot

      Login om te reageren
  3. him zegt

    4 februari 2018 om 15:29

    Sehrrrr Shönnnn ??

    Login om te reageren
    • ikbenmnzus zegt

      4 februari 2018 om 17:05

      @HIM: Schönnnnn

      Login om te reageren
      • lebeaunl zegt

        4 februari 2018 om 20:52

        @ikbenmnzus: schön

        Login om te reageren
  4. yipikaye zegt

    4 februari 2018 om 15:38

    Heerlijke bak ?

    Login om te reageren
  5. sabrerator zegt

    4 februari 2018 om 15:38

    Een bijzonder mooi exemplaar!

    Login om te reageren
  6. spidermann zegt

    4 februari 2018 om 15:48

    Tijdloze klasse.

    Login om te reageren
  7. toniominestrone zegt

    4 februari 2018 om 15:56

    Voorloper van de 7-serie.

    Login om te reageren
  8. baap zegt

    4 februari 2018 om 15:57

    Ah man, hier word je toch hebberig van. Zo’n prachtige oude 40 jaar oude 6-in-lijn in het vooronder. Pure porno dit. Iemand knowhow betreft vermogen wat dit blok toen/nu geeft?

    Login om te reageren
    • DonEmilio zegt

      4 februari 2018 om 16:18

      @baap: Mooi hè? Toen ie uit de fabriek kwam zou hij 180pk moeten leveren. Waren best rappe auto’s voor hun tijd.

      De 3.0si (zelfde blok, maar dan met injectie) had 200pk.

      Wat een schitterende kleur heeft deze wagen overigens. Granaatrood/granada…

      Login om te reageren
    • e1000bmw523i zegt

      4 februari 2018 om 16:46

      @baap: heeft 180pk. De 3.0Si had – dankzij de inspuiting – 195~200pk.

      Login om te reageren
    • 9000cse zegt

      4 februari 2018 om 16:56

      @baap: De 3.0S had/heeft 132 kW/180 PK en 255 Nm bij 3.700 min. Zijn top met een handbak was 205 km/u en hij deed er 8.4 sec. over om op 100 te komen. De top van de automaat was 198 km/u.

      Login om te reageren
  9. e38ossie zegt

    4 februari 2018 om 17:31

    Gave E3

    Login om te reageren
  10. alfablog zegt

    4 februari 2018 om 18:28

    Echte baas is zo’n auto.

    Login om te reageren
  11. desjonnies zegt

    4 februari 2018 om 18:57

    Zo’n ding gehad.
    Paar honderd gulden kocht je een 2500, zoals we ze noemden.
    Dingen hadden allemaal dezelfde kwaal : het koelsysteem en vooral de aluminium radiateur, onderweg in het leven van zo’n 2500, had een knurft er ooit water ipv koelvloeistof ingegooid en je had geheid koelingproblemen. Een nieuwe Behr radiateur kostte meer dan de 2500 dus werd’ie gauw weer geloosd. Je reed wel als een koning voor weinig, al brandde het witte lampje van een lege tank nogal vaak, die dingen zopen als een tempelier

    Login om te reageren
  12. amghans zegt

    4 februari 2018 om 20:24

    Hier in de parel aan de Maas staat er ook één op één van de singels in het centrum, een witte. En die resideert daar al heel lang. Ziet er minder mooi uit dan het hier getoonde exemplaar, maar gezien het feit, dat het een nieuw in NL geleverde auto is, is het sowieso een wonder, dat een auto, die altijd buiten staat, in ons klimaat überhaupt overleefd heeft.

    Login om te reageren
  13. min2max zegt

    4 februari 2018 om 20:52

    Mooi exemplaar uit Zwitserland. Deze auto was net als de eerste zeven serie zeer roest gevoelig.

    Login om te reageren
  14. sleepyj zegt

    4 februari 2018 om 22:16

    Hoe kan de auto dat kenteken hebben als deze in 99 naar nl is gehaald? Ben daar benieuwd naar.

    Login om te reageren
  15. c63bs zegt

    4 februari 2018 om 22:32

    Niks aan eerlijk gezegt. Er zijn wel mooiere oldtimers.

    Login om te reageren
  16. e28forever zegt

    4 februari 2018 om 23:50

    Leuke auto op leuke Rial velgen. Heb dezelfde velgen in de garage liggen.

    Login om te reageren
  17. flik2punt0 zegt

    5 februari 2018 om 08:17

    Wat een pracht exemplaar in deze kleur!

    Login om te reageren
  18. bmwfe zegt

    5 februari 2018 om 14:40

    Doet mij aan mijn jeugd denken. Ben groot geworden op de achterbank van meerdere exemplaren. Daarna is mijn vader overgestapt naar een Peugeot 604. Na de 604 een Rover 3500. Waren in velerlei opzichten geen BMW’s. Dus volgende werd een BMW 7 serie. Daarna is hij altijd BMW trouw gebleven.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North