VW T-ROC EN FOCUS RS
Achterkant is nog wel te pruimen van de vw maar de voorkant is bloedsaai. Wel fijne kleurtjes
Achterkant is nog wel te pruimen van de vw maar de voorkant is bloedsaai. Wel fijne kleurtjes
Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.
Ik vind die T-Roc juist verassend geslaagd!
Die ‘uitlaten’ van die T-Roc ?
@james82: ja echt zo lelijk en nutteloos…. Ik hoop dat autofabrikanten er snel weer mee stoppen
@mustangshelbygt500: eens, slaat nergens op en je rijd voor gek vind ik
Sorry maar wat een kansloos ontwerp, je moet wel heel veel van VW houden om de kansloze Renault/ Fiat neus over het hoofd te zien.
Doe mij de focus maar. Zo’n t roc is nogal zaaddodend.
Is een t-roc tegenwoordig oo al een spot waardige auto. Kom op zeg.
@raym: Zeker wel, dit is toch een auto die veel verkocht gaat worden in Nederland. Kijk alleen maar naar de views, hoe een aventador eruit ziet weten de mensen nou wel.
@raym: idd beetje kansloos
@raym: Snap wat je bedoelt, maar aan de term ‘spotwaardig’ heb ik zo’n hekel.
Heb een keer een discussie gevolgd op dat autogespot.com over dat een CL600 (200-250.000 euro) niet ‘spotwaardig’ is, maar een CL63 AMG wel…
Dat was de laatste keer dat ik op die site heb gekeken, haha.
@granlusso: En o wee als het kenteken al eens is geüpload, dan mogen je foto’s ook in je privé album blijven.
@granlusso: ja mijn haren gaan ook rechtovereind staan van die term.
@deora: op autojunk krijg je ook veel meer feedback en reacties etc, op autogespot hooguit 1 comment en het is klaar
@raym: er is er maar 1 die bepaalt of iets “spotwaardig” is en dat is de spotter.
Blauw sandwich
Ik zag de T-Roc laatst in het lichtgrijs daar wordt het eerlijk gezegd een prettige auto om naar te kijken van
Leuk die oude focus hoor maar de TRoc is pas echt goed te meten aan de 500X kwa formaat. Dat valt toch tegen.
Benieuwd hoe deze zich houdt bij 30 cm sneeuw bergopwaarts
@wildbeest: Misschien gewoon net zoals alle andere FWD auto’s ??? Het voordeel van deze softroaders is dat je minder hoeft te bukken voor de boodschappen en dat je minder schade hebt als je per ongeluk iets te hard over een parkeerdrempel in de stad rijdt (want: hogere bodemspeling)…
@dawwg: Blijkbaar moet je je voor de Focus maar een paar centimeter dieper bukken. Lees: het verschil tussen een gewone Focus en een verlaagde.
@wildbeest: Je verwachtingen zijn nogal hoog voor een 3 cilindertje 999cc voorwiel aangedreven auto. Misschien haalt hij wel 300 km/u;)
@dirkv: Meh, mijn blauwe lease A3 sedan 999CC 3pitter turbo heb ik toch al tot 220 op de GPS weten te trappen… Ik weet niet wat deze unit doet maar dit zijn geen snelheden die je vaak in NL kunt halen.
@markie123: wauw. Ik mijn atmosferische 4cilinder 1.6l tot 210. Waarschijnlijk ook nog eens met hetzelfde verbruik per kilometer, terwijl die van mij bijna 18 jaar oud is…. vraag is dan of het vooruitgang is of niet…
@peug206: mijn 33 jaar oude 2 liter 8 klepper kwam niet verder dan 205. Over het (olie)verbruik zullen we het niet hebben maar hij had dan ook 3,5 ton achter de kiezen.
@peug206: op topsnelheid heb je het maximum vermogen nodig, dan zullen de wagens inderdaad het ongeveer hetzelfde gebruiken. Maar op lagere snelheden is de kleinere motor in het voordeel.
Eigenlijk is ie het “mooiste” in een saaie kleur. De Peugeot 3008 daarentegen staat een kleurtje juist erg goed.
Wow sick, kan zo een vervanger worden van een toyota tundra oid! Kiddin, het lijkt maar 2cm hoger dan een golf. Erg veel ‘suv’ is er niet aan. Wel een prima geslaagde auto overigens, verkoopt vast weer netjes
Doe mij de rs maar
Toch wel een mooie wagen die T-Roc.
Vind Volkswagen sowieso wel goed bezig op dit moment als het op styling aankomt. De meeste modellen ogen nog steeds Duits zakelijk, maar met een klein beetje flair en zelfs een beetje chique.
Zelfde prijsklasse denk ik. Keuze is makkelijk.
Vind hem wel een stuk mooier dan verwacht
116pk….bwahaaaa voor lulll!
@alcantara: Heb je meer nodig in het NL dagelijks verkeer? Mijn daily is meer dan 30 jaar oud en doet 0-100 in minder dan 8,5 sec maar ik sta toch meestal in de file doordeweeks…
@markie123: antwoordend op je vraag, mijn inziens ja. Ik wordt een beetje moe dat men beweert alleen maar in de file te staan, rijd men niet in het weekend of in de avond/nacht? Daarbij de reserve van paar pk extra heerlijk is, ff snel invoegen, even snel nog paar vrachtwagens voorbij, even op een verlaten landweg de kont beetje laten kwispelen….dat is toch waar we hier voor zijn. Lijkt soms wel libelle forum…kheb maar 230 pk op de achterwielen maar wil NOOIT meer terug naar minder!
@stgp:
PKs op zich bepalen niet enkel de fun factor. Ik heb een auto met meer pk dan je op noemt en heb er met veel minder en ze hebben allemaal toch even veel rij plezier. Hang vooral van het voertuig op zich af.
@shiva: Inderdaad, ik zie veel BMW rijders trots op volle snelheid rechtuit rijden met onnoemlijk veel pk’s en als het dan bochtig wordt haal ik ze weer fluitend in met het 15 jaar oude Fiëstaatje van mijn vrouw. Iedereen kan hard rechtuit rijden, het bochtenwerk daar draait het om.
@stgp: met mijn 116pk kom ik in Duistland goed mee. Natuurlijk gaat het met meer vermogen gemakkelijker, maar met minder vermogen is leuker. Dan moet je zelf meer doen, anticiperen, op het juiste moment schakelen, eigenlijk is dat ook sportiever dan met 400pk gewoon het gas intrappen en de automaat het werk laten doen.
@alcantara: En dan nog meer pk’tjes dan de meeste auto’s in NL :p
Die Focuw RS blijft toch een lekkere auto zeg. Ik vind de T-Roc best mooi eerlijk gezegd.
882 euro BPM voor die focus?? Ow ik zie het al, ingevoerd.
Die Focus is erg gaaf, maar zo’n T-roc ga je toch niet voor je plezier in rijden? Wat een lelijk ding
GedROChT
Wat een kleurverschil in de motorkap van de focus…
@papa: dat heeft te maken met de foto. Had ik ook op mijn focus. De motorkap is metaal en de rest kunststof. In het echt bijna niet te zien maar op de foto zie je wel verschil.
T-Roc oogt leuk voor de huismoeder die boodschappen moet doen. Verder word ik er niet warm of koud van. Valt voor mij in de categorie ‘Hier zal ik nooit naar kijken als ik een andere auto koop’. Doe mij dan maar een Golf of een Jetta.
Met andere woorden als je een verhoogde golf zoekt met de neus van een Renault Trafic kan je bij Volskwagen terecht.
als je een Ateca van Seat samenstelt heb je voor dezelfde prijs, dezelfde motor en wel veel veeeeel meer opties dan een T-Roc.
882 euro aan BPM??
@hollandbest: Oh ingevoerd eerst comments lezen excuus