Eerste auto!
Na lang zoeken naar een eerste auto beslist om deze Opel Tigra Twintop te kopen. Het is een 1.4 uit 2008 met rood lederen interieur. En maar 70k kilometer gelopen.
Binnenkort misschien even deftige foto’s maken
Na lang zoeken naar een eerste auto beslist om deze Opel Tigra Twintop te kopen. Het is een 1.4 uit 2008 met rood lederen interieur. En maar 70k kilometer gelopen.
Binnenkort misschien even deftige foto’s maken
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
rutger97 zegt
Leuk autotje! Heb m nog bijna nooit gezien. Veel veilige en leuke kilometers gewenst
458spideritalia zegt
@rutger97: thx
keffer22 zegt
Mooie auto! Hopen dat die probleemloos blijft qua lekkage en storingen in het dakje ??
458spideritalia zegt
@keffer22: hoop het ook, voorlopig nog geen watersporen te vinden en het dakje en de elektrische kofferklep werken nog perfect
porschepdk zegt
Grappig, nooit gezien
458spideritalia zegt
@porschepdk: opel kreeg ze bijna niet verkocht destijds
mab zegt
@458spideritalia: vind je het gek..
porschepdk zegt
@458spideritalia: tof man, rij je toch wat bijzonders! Veel plezier er mee
458spideritalia zegt
@porschepdk: bedankt!
oemplus zegt
Leuk dat er ook dames op autoblog zitten!
thomashofman1 zegt
@oemplus: wat flauw.. iemand is jaloers
458spideritalia zegt
@thomashofman1: laat hem, er zijn altijd wel wat zuurpruimen
oemplus zegt
@thomashofman1: Jaloers absoluut niet, maar een grapje moet kunnen toch :) Als ik hem niet had gemaakt had iemand anders het wel gedaan..
c63bs zegt
@oemplus: Klopt, anders had ik ‘m zeker gemaakt, maar verwachtte al dat iemand eerder zou zijn :(
dutchoutlaw zegt
@oemplus: lol
jeppie zegt
Drive Safe!
kauwsjotel zegt
Ah wat een scheetje
c63bs zegt
Gefeliciteerd meid, dikke bak! ?
w115 zegt
Veel succes gewenst. Vooral met de motor.
ivofga zegt
Qua motor let je als eerste op: ratelende ketting bij koude start. Indien dit lang aanhoudt is de ketting opgerekt.
Vervolgens belangrijk om te controleren of je oliedrukschakelaar niet lekt, even het stekkertje eraf wippen en kijken of er geen olie in de stekker zit. Zit daar olie in dan is de kans groot dat je motorkabelboom vol olie zit.
Als laatste niet gerelateerd aan de motor: de plaat waar de rembekrachtiger mee bevestigd zit aan het schutbord wil graag water lekken naar de cabine. Als je water binnen hebt is dat de eerste verdachte. Zoals nog al iemand zei: succes ermee. Ziet er leuk uit maar technisch niet de sterkste
maxie zegt
-edit: nutteloze bijdrage-