De Cayenne is een stuk lager. Meer evolutie. Vooral aan de achterzijde zie je dat je met de nieuwe versie te maken hebt. De achterkant is nu meer in lijn met de andere Porsches (Panamera, Macan, 911).
Vind de achterkant best leuk alleen jammer dat elk model er het zelfde uit begint te zien. Maar gelukkig niet zo erg als vw. De macan valt meer op vind ik
@stfu: Je weet inderdaad niet hoe de man gaat reageren maar zo te zien vindt hij het niet erg (niet raar overigens want we zijn allemaal een beetje trots op onze auto en zeker hij).
Waarom kan nou vrijwel geen enkel merk de radar, etc. Van de Safety Systems goed wegwerken??? Ik heb me laten vertellen dat het marketingtechnisch is bij de Duitse merken: kijk eens wat ik allemaal heb! Maar zo fokking dom zijn klanten toch niet??
@Svenska_Aeroplan_AB: Bij mijn w205 zit de radar gewoon achter de ster in de grill: dus helemaal niets van te zien. Ik denk dat het bij andere merken lastiger is omdat hun logo’s kleiner zijn of er bijvoorbeeld bij BMW nieren ‘in de weg’ zitten.
@Svenska_Aeroplan_AB: misschien is het ook omdat de design afdeling zich van dit soort technische details niet bewust is. Want mooi is het zo zeker niet. En als het was om indruk op anderen te maken dan plakten ze wel stickers zoals op McDonalds getunede auto’s, Honda’s van vroeger (VTEC, DOHC, 16V) of op touringcars. Daar verhoogt het de ergernis ook alleen maar dat als je er achter zit omdat zo’n bus weer eens onnodig links rijdt dat ik de zinloze informatie opgedrongen krijg dat er airco en wifi inzit.
6 weken later registreren schelt je al een hele bouwjaar!….
Maar waarschijnlijk heeft de eigenaar van deze auto al teveel winst gemaakt in 2017 dus je kan ’t beter “zakenlijk”in een auto “investeren” dan 60% ervan naar Den Haag brengen….
We’ll never know!…
@bennyweisz: en 2017.11 of 2018.1 als “bouwjaar” (of eigenlijk registratiedatum) scheelt je over 3 jaar hoeveel aan restwaarde als de wagen komt inruilen op een nieuwe?
Ik denk minder dan de prijs van een maaltijd bij LaPlace.
Van voren saai geworden maar hij is eindelijk van zijn Jappenkontje af. Al heeft Kia al een mooie broer rondrijden al heeft die meer een neusje van een JAG Haha al met al een mooie auto.
Gaaf! Ik vind de achterkant geslaagd.
Mooi Tim!
Ik vind de nieuwe cayenne geslaagd.
Ziet er een beetje braaf uit vanaf de voorkant.
@MAB: voorkant nog steeds foeilelijk.
@smart2000: dan moet je niet langer voor die spiegel blijven staan.
De Cayenne is een stuk lager. Meer evolutie. Vooral aan de achterzijde zie je dat je met de nieuwe versie te maken hebt. De achterkant is nu meer in lijn met de andere Porsches (Panamera, Macan, 911).
Poh, dikke bak zeg. Goeie kont vooral! Voorkant mocht inderdaad wat scherper gesneden
Vind de achterkant best leuk alleen jammer dat elk model er het zelfde uit begint te zien. Maar gelukkig niet zo erg als vw. De macan valt meer op vind ik
@flik2punt0: gelukkig is dat alleen bij vag… BMW en Mercedes doen daar net zo goed aan mee. Volvo trouwens ook
Wat een rare titel. Alsof het allemaal maar in Amsterdam Zuid moet zijn.
@stfu: wat doet hij verkeerd? Hij noemt alleen de locatie??
@parttimeautospotter: ‘Maarsbergen of all places’ op de frontpage.
Overigens, dan heb je ook echt geen schaamte als de bestuurder gewoon in de auto zit zeg.
@stfu: Je weet inderdaad niet hoe de man gaat reageren maar zo te zien vindt hij het niet erg (niet raar overigens want we zijn allemaal een beetje trots op onze auto en zeker hij).
@stfu: flitspalen hebben ook geen schaamte. Formule 1 fans kijken ook schaamteloos naar auto’s waarin mensen zitten hun werk te doen.
Ik vind alleen de camera/sensor in de grill een beetje prominent aanwezig.
@piquet1986: Een beetje? ?
Waarom kan nou vrijwel geen enkel merk de radar, etc. Van de Safety Systems goed wegwerken??? Ik heb me laten vertellen dat het marketingtechnisch is bij de Duitse merken: kijk eens wat ik allemaal heb! Maar zo fokking dom zijn klanten toch niet??
@Svenska_Aeroplan_AB: Bij mijn w205 zit de radar gewoon achter de ster in de grill: dus helemaal niets van te zien. Ik denk dat het bij andere merken lastiger is omdat hun logo’s kleiner zijn of er bijvoorbeeld bij BMW nieren ‘in de weg’ zitten.
@w205: klopt, bij mercedes is het hele logo al ‘kijk eens wat ik heb’ :P
@w205: Bij Lexus, die het heeft uitgevonden, zit het al jaar en dag achter het logo.
@svenska_aeroplan_ab: vind het wel dik staan, en voor optimaal functioneren natuurlijk. Dit is wintersporten op zn best
@wildbeest: Ok, er zijn dus écht mensen zo dom…
@svenska_aeroplan_ab: lekker niet verder kijken dan je neus lang is.
@Svenska_Aeroplan_AB: misschien is het ook omdat de design afdeling zich van dit soort technische details niet bewust is. Want mooi is het zo zeker niet. En als het was om indruk op anderen te maken dan plakten ze wel stickers zoals op McDonalds getunede auto’s, Honda’s van vroeger (VTEC, DOHC, 16V) of op touringcars. Daar verhoogt het de ergernis ook alleen maar dat als je er achter zit omdat zo’n bus weer eens onnodig links rijdt dat ik de zinloze informatie opgedrongen krijg dat er airco en wifi inzit.
Pow dikke achterkant zo!
Tja “dik” want het is een Porsche…verder typisch beproeft Duits recept. Doe mij maar Engels of Italiaans in dit genre.
6 weken later registreren schelt je al een hele bouwjaar!….
Maar waarschijnlijk heeft de eigenaar van deze auto al teveel winst gemaakt in 2017 dus je kan ’t beter “zakenlijk”in een auto “investeren” dan 60% ervan naar Den Haag brengen….
We’ll never know!…
@bennyweisz: en 2017.11 of 2018.1 als “bouwjaar” (of eigenlijk registratiedatum) scheelt je over 3 jaar hoeveel aan restwaarde als de wagen komt inruilen op een nieuwe?
Ik denk minder dan de prijs van een maaltijd bij LaPlace.
Van voren saai geworden maar hij is eindelijk van zijn Jappenkontje af. Al heeft Kia al een mooie broer rondrijden al heeft die meer een neusje van een JAG Haha al met al een mooie auto.