@wildewesten: X7 is toch wat groter dan de Skoda en de basis voor de eerste Rolls Royce All-terrain, High Vehicle (AHV). Ik verwacht dat de X7 een mega succes wordt. De doelstelling van BMW is om marktleider te worden.
@pechweg: De X7 is een maatje groter en zit ook een klasse hoger. Zeg maar op het niveau van een nog te introduceren Q9. Het design met meer eenvoud en een paar specifieke detail wordt de nieuwe designtaal van BMW. In mijn beleving zijn ze lekker innovatief bezig.
@martinus.tussengas: Het zijn de woorden van de ontwerper zelf en hier te lezen op AutoBlog: “Maar de uitleg van Van Hooydonk stemt ons wel hoopvol. Met de nieuwe designrichting worden er grotere stappen genomen in evolutie. Ook zal het karakter per model unieker zijn. Het belangrijkste is echter dat alle series een separate look krijgen. Dus niet meer een worst in diverse formaten, maar unieke modellen… Als we deze info mogen geloven. Wat betreft de term ‘precisie’. Dit zou inhouden dat het aantal lijnen gaat afnemen, maar wel scherper worden. Simpelweg: gewaagder en eenvoudiger. Het ‘emotie’-aspect komt voort in het bewerken van de oppervlaktes, wat voortaan nog complexer wordt.” Geef het wat tijd en iedereen loopt er straks mee weg.
@pechweg: Mercedes produceert al een tijdje de hopeloos verouderde GL-klasse (al heeft het een nieuwe naam: GLS) ook in het mooie Amerika. De X7 zal dit topsegment volledig gaan domineren. Mocht de X7 nog niet opvallend en duur genoeg zijn? Ook daar heeft BMW aan gedacht: pak de eerste Rolls Royce “SUV” op dezelfde basis.
Ongelooflijk lelijk.
Proefproductie is in Spartenburg, VS. Alleen het Duitse Porsche is altijd Made in Germany.
Skoda kodiaq
@wildewesten: X7 is toch wat groter dan de Skoda en de basis voor de eerste Rolls Royce All-terrain, High Vehicle (AHV). Ik verwacht dat de X7 een mega succes wordt. De doelstelling van BMW is om marktleider te worden.
@wildewesten: het is geen audi q5
Doe mij maar n Q7 dan, ook niet moeders mooiste maar alsnog tig keer beter dan dit hok..
@pechweg: De X7 is een maatje groter en zit ook een klasse hoger. Zeg maar op het niveau van een nog te introduceren Q9. Het design met meer eenvoud en een paar specifieke detail wordt de nieuwe designtaal van BMW. In mijn beleving zijn ze lekker innovatief bezig.
@min2max: Haha meer eenvoud. Zeker!
@martinus.tussengas: Het zijn de woorden van de ontwerper zelf en hier te lezen op AutoBlog: “Maar de uitleg van Van Hooydonk stemt ons wel hoopvol. Met de nieuwe designrichting worden er grotere stappen genomen in evolutie. Ook zal het karakter per model unieker zijn. Het belangrijkste is echter dat alle series een separate look krijgen. Dus niet meer een worst in diverse formaten, maar unieke modellen… Als we deze info mogen geloven. Wat betreft de term ‘precisie’. Dit zou inhouden dat het aantal lijnen gaat afnemen, maar wel scherper worden. Simpelweg: gewaagder en eenvoudiger. Het ‘emotie’-aspect komt voort in het bewerken van de oppervlaktes, wat voortaan nog complexer wordt.” Geef het wat tijd en iedereen loopt er straks mee weg.
@min2max: oh dat wist ik niet, is dit dan de enige in zijn klasse tot zover?
@pechweg: Mercedes produceert al een tijdje de hopeloos verouderde GL-klasse (al heeft het een nieuwe naam: GLS) ook in het mooie Amerika. De X7 zal dit topsegment volledig gaan domineren. Mocht de X7 nog niet opvallend en duur genoeg zijn? Ook daar heeft BMW aan gedacht: pak de eerste Rolls Royce “SUV” op dezelfde basis.
Wat een reuze roosters aan de voorkant niet echt mijn ding deze wagen
@flik2punt0: Vergeet de accessoires niet…bij BMW X7. De roosters maken waarschijnlijk onderdeel uit van een design houtskool BBQ pack. Meerprijs € 2K.
2019?
@bmwfreak038: In VS werken ze graag met modeljaar. In 2018 zal X7 nog worden geïntroduceerd als MY2019. Vandaar.