Het absolute tegenovergestelde van gewoon. Zelfs in grijs. Mooie details zoals de gele remklauwen en de diffuser in de achterbumper. Dikke sedan in high-end D-segment tegen faire prijs.
Prachtbak! Ik had alleen voor een andere exterieurkleur gekozen, zoals blauw bijvoorbeeld. Én een panorama dak. Maar verder perfecte spec, ik zou hem er als tweedehands niet voor laten staan in ieder geval.
ik stoor me echt aan die naad van zijkant naar bumper, boven de koplamp. Loopt niet echt lekker over. Dat moet toch beter kunnen met machines die dergelijke onderdelen op de millimeter kunnen maken.
@OverSoft: Jammer genoeg is dat inderdaad waar. Ik heb onlangs een week met een Giulia Veloce gereden, in de ontzettend knappe kleur Misano Blu. Veel bekijks met die wagen. Reed ook heerlijk. Maar toch, toen ik na die week weer in mijn Bimmer stapte, kon ik de veel betere afwerking, het entertainmentsysteem dat geen kuren vertoont en de verwarming die onmiddellijk warmte geeft ineens veel beter appreciëren.
Ben toch erg benieuwd in welke opzichten jij de Guilia overrated vind? Scoort op alle rijresten uitmuntend qua weggedrag, motorisering en design (laatste is natuurlijk erg persoonlijk). Tevens de auto van het jaar in de USA.
Heb er zelf mee gereden bij Wouters in Tilburg en kan alle positieve resultaten van de rijtesten bevestiging. Heerlijke sportieve auto met de aandrijving op de achterwielen, zoals het hoort bij Alfa Romeo. Hoop van harte dat deze auto een succes gaat worden voor Alfa Romeo.
@kevin1989: Ik rij mijn Giulia nu vijf maanden en kan uitsluitend in superlatieven spreken. Alfa is weer helemaal terug en verkoopt in Europa gelukkig weer meer auto’s dan Porsche en Jaguar.
@kevin1989: Ik denk dat ze de Giulia iets te duur hebben gemaakt om echt een succes te worden. De prijs is premium, de afwerking en zaken als infotainmentsysteem zijn dat net niet.
@occasiefapper: Ik geef je gelijk hoor. Het is niet echt een bijzondere of een bijzonder mooie auto. Maar de Alfa liefhebber ziet alleen maar positieve dingen. Ben daar ook ooit in getrapt toen ik m’n Giulietta kocht. Allemaal superlatieven, maar toen ik hem had was het een matig sturende rammelbak. Maar goed dat was karakter. Motorisch overigens prima auto hoor. Maar veel electrische problemen.
Maar bij de Giulia is alles veeeeel beter. Behalve de Euro Ncap van 3 sterren natuurlijk.
Verschrikkelijk! Interieur past niet bij grijs. Gele klauwen matcht ook niet met zowel het exterieur als interieur… heel snel een donker blauwe of rode kleur wrappen!
Sinds wanneer zijn remklauwen interessant?
En Alfa Romeo Giulia’s zijn ook maar gewone auto’s. Kom ze misschien net niet met bosjes tegelijk tegen, maar regelmatig zie ik ze voorbij komen.
Ik ga echt niet op de remklauwen letten, bij geen één auto overigens.
In dit geval is het nog zelfs treurig, heb je een leuke auto, een anonieme kleur, maar oh wat leuk, gele remklauwen, flikker toch op man, veel sneuer kan je leven niet worden. Met je gehele auto in die gele kleur, toon je over karakter te beschikken.
@davelepeef: Maar dat is een andere discussie.
Als je, als puber zijnde dit spot, is dat misschien leuk en past het prima op Autojunk, maar laat het niet doorlekken naar Autoblog, want jemig, dit is treurig.
Het absolute tegenovergestelde van gewoon. Zelfs in grijs. Mooie details zoals de gele remklauwen en de diffuser in de achterbumper. Dikke sedan in high-end D-segment tegen faire prijs.
Inderdaad heel net samengesteld! Zo moet die zijn!
Ik vind juist dat deze kleur de Alfa er oud uit laat zien. Is nog geeneens 2 mnd geleden op de weg gekomen. Verder een heerlijke bak.
Prachtbak! Ik had alleen voor een andere exterieurkleur gekozen, zoals blauw bijvoorbeeld. Én een panorama dak. Maar verder perfecte spec, ik zou hem er als tweedehands niet voor laten staan in ieder geval.
Prachtig zeg….. wordt elke gespotte Giulia tegenwoordig online gezet?
ik stoor me echt aan die naad van zijkant naar bumper, boven de koplamp. Loopt niet echt lekker over. Dat moet toch beter kunnen met machines die dergelijke onderdelen op de millimeter kunnen maken.
Ik vind deze velgen echt lelijk. De achterlichten zijn ook aan een facelift toe, vind ik er nu al gedateerd uitzien.
@dromedaris: Inderdaad, oude A5 achterlichten. Daarnaast is de afwerking om te huilen voor deze prijs.
@OverSoft: Jammer genoeg is dat inderdaad waar. Ik heb onlangs een week met een Giulia Veloce gereden, in de ontzettend knappe kleur Misano Blu. Veel bekijks met die wagen. Reed ook heerlijk. Maar toch, toen ik na die week weer in mijn Bimmer stapte, kon ik de veel betere afwerking, het entertainmentsysteem dat geen kuren vertoont en de verwarming die onmiddellijk warmte geeft ineens veel beter appreciëren.
Op de velgen na.. is ie ok. Heb wel eens mooiere combinaties voorbij zien komen.
Die gele klauwen zijn trouwens een optie van 295 euro.
@ardonjr: maar wel +15PK door de kleur
OT: Kunnen we eens stoppen met het posten van dit soort “gewone” auto’s. In mijn optiek is de Alfa Giulia de most overrated car in a while…
Merci.
@occasiefapper:
Ben toch erg benieuwd in welke opzichten jij de Guilia overrated vind? Scoort op alle rijresten uitmuntend qua weggedrag, motorisering en design (laatste is natuurlijk erg persoonlijk). Tevens de auto van het jaar in de USA.
Heb er zelf mee gereden bij Wouters in Tilburg en kan alle positieve resultaten van de rijtesten bevestiging. Heerlijke sportieve auto met de aandrijving op de achterwielen, zoals het hoort bij Alfa Romeo. Hoop van harte dat deze auto een succes gaat worden voor Alfa Romeo.
@kevin1989: Ik rij mijn Giulia nu vijf maanden en kan uitsluitend in superlatieven spreken. Alfa is weer helemaal terug en verkoopt in Europa gelukkig weer meer auto’s dan Porsche en Jaguar.
@min2max: is ook echt een goede vergelijking qua prijsklasse
@kevin1989: Ik denk dat ze de Giulia iets te duur hebben gemaakt om echt een succes te worden. De prijs is premium, de afwerking en zaken als infotainmentsysteem zijn dat net niet.
@occasiefapper: Ik geef je gelijk hoor. Het is niet echt een bijzondere of een bijzonder mooie auto. Maar de Alfa liefhebber ziet alleen maar positieve dingen. Ben daar ook ooit in getrapt toen ik m’n Giulietta kocht. Allemaal superlatieven, maar toen ik hem had was het een matig sturende rammelbak. Maar goed dat was karakter. Motorisch overigens prima auto hoor. Maar veel electrische problemen.
Maar bij de Giulia is alles veeeeel beter. Behalve de Euro Ncap van 3 sterren natuurlijk.
Zijn er meer mensen die zich storen aan de geblindeerde ramen achter. Als ze gewoon helder zijn vind ik het mooier doorlopen
@lekkerlinksrijden:
+100
Verschrikkelijk om te zien dat mooie auto’s verkloot worden met geblindeerde ramen.
Alsof je in een bestelauto rijdt
@Hubert: ah gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was. Dank u
@Hubert: nederlanders rijden liever in aquaria :-):-)
@unknown32:
Echte Nederlanders hebben niets te verbergen!
Verschrikkelijk! Interieur past niet bij grijs. Gele klauwen matcht ook niet met zowel het exterieur als interieur… heel snel een donker blauwe of rode kleur wrappen!
@kritisch: Het mooie aan grijs is dat zo goed als iedere kleur past qua interieur. Zeker bruin.
Sinds wanneer zijn remklauwen interessant?
En Alfa Romeo Giulia’s zijn ook maar gewone auto’s. Kom ze misschien net niet met bosjes tegelijk tegen, maar regelmatig zie ik ze voorbij komen.
Ik ga echt niet op de remklauwen letten, bij geen één auto overigens.
In dit geval is het nog zelfs treurig, heb je een leuke auto, een anonieme kleur, maar oh wat leuk, gele remklauwen, flikker toch op man, veel sneuer kan je leven niet worden. Met je gehele auto in die gele kleur, toon je over karakter te beschikken.
@Orichy: nou nou rustig maar, denk aan je bloeddruk.
@Orichy: exact
@Orichy: ach. Zolang we struikelen over de 3-series en vooral C-klasses en niet over Giulia’s weten we wel wat het beste aanslaat…
@davelepeef: Maar dat is een andere discussie.
Als je, als puber zijnde dit spot, is dat misschien leuk en past het prima op Autojunk, maar laat het niet doorlekken naar Autoblog, want jemig, dit is treurig.
Op deze manier ook in enschede gezien paar keer! Misschien wel dezelfde
Next!
Grijs en dan toch nog een begeerlijke auto zijn.