Zeldzame Hartge H50 V10!
Volgens mij de enige in Nederland en sowieso de enige op kenteken.
Een Hartge H50 V10, oftewel een M3 met een M5 blok.
Volgens mij de enige in Nederland en sowieso de enige op kenteken.
Een Hartge H50 V10, oftewel een M3 met een M5 blok.
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
dutchoutlaw zegt
Erg veg zeg!
srthellcat zegt
Gaaf maar ook jammer. Naar mijn idee is die 8 cil een stuk gaver dan de v10
freshlife zegt
@srthellcat: de v8 is gebasseerd op de v10, zijn gewoon 2 cilinders afgehakt.
porschepdk zegt
@srthellcat: tot je hem hoort
srthellcat zegt
@porschepdk: wat ik gaaf vind aan de s65 v8 is het inductie geluid. Dat heeft de s85 toch minder. En de v8 is een stuk lichter. Dus ik prefereer de v8 over de v10 maar beide over elke andere motor behalve de nieuwe 4.0 in de 911.2 gt3…
c63bs zegt
@srthellcat: Helemaal mee eens, hier heb je natuurlijk behoorlijk veel pks en een zeldzame auto, maar de V8 gebrul overtreft een V10 niet.
c63bs zegt
@c63bs: V10 en V8 moeten omgedraaid worden
c63bs zegt
@c63bs: laat maar ik snap het zelf ook godverdomme niet meer
bmwfreak038 zegt
@c63bs: v8 klinkt idd behoorlijk bruut zeker weten, 2 maandjes terug met een e93 meegeweest over de ring met een supersprint systeem. godsklere wat een geluid!
srthellcat zegt
@bmwfreak038: vind dat de een gt4 akra heel goed klinkt of iets geciviliseerder een m performance met een xpipe en zonder cats. Is ook een goude combi.
ozer1907 zegt
@srthellcat: nou nou, de v8 is een goeie. Maar de v10 uit de e60 serie, die is niet te overtreffen
maotje zegt
Ik zie dan toch liever gewoon de bmw m3.
Hartge blijft in mijn ogen een beetje een bouwpakket.
deora zegt
@maotje: wel een bouwpakket die op kenteken een 5 liter V10 heeft.
maotje zegt
@deora: dat is met iedere auto te doen, als je maar laat omkeuren. Maar t blijft een bouwpakket.
kennone zegt
Alleen de smg vervangen voor een gandbak en hij is ??
spykerboy zegt
@kennone: ooit zelf met een smg gereden die de juiste software updates heeft gehad etc? meeste mensen die het afzeiken hebben zelf 0M ermee gereden…
Ik zoek zelf ook weer naar een E46 M3, en zoek juist alleen naar SMG, handbak kan daar gewoon niet aan tippen in mijn optiek.
e34m5touring zegt
@spykerboy: Je zegt het zelf al. Met diverse updates is het wel te doen. De stock smg is bepaald geen toonbeeld van perfectie. En ja, ik heb er mee gereden. Zonder de updates.
nvn1993 zegt
Dik! Enig idee wat voor versnellingsbak er in zit? 6 bak, smg of dct??
3246cm252kw zegt
@nvn1993: SMG bak van de M5/6. Deze auto heeft destijds bij Manhart Racing in Duitsland te koop gestaan. Heerlijk geluid!
bmwfreak038 zegt
Dikke dikke dikke bak!
c63bs zegt
V8 gebrul > V10. V10 klinkt nergens naar.
bmwfreak038 zegt
@c63bs: eens V8 is beter?
ozer1907 zegt
@bmwfreak038: omg, dat jullie dit menen?
rikus zegt
@ozer1907: echt hé..
3246cm252kw zegt
@ozer1907: idd V10 is een van de mooiste motorvormen ooit ?
mashell zegt
@ozer1907: en dan te bedenken dat om sportief te zijn een echte M3 gewoon 4 of hoogstens 6 cilinders heeft. Het moet een sportieve coupe zijn, geen muscle car.
srthellcat zegt
@mashell: de s65 v8 maakt m geen muscle car hoor. Met zoveel toeren heeft die het krarakter er niet voor. En die is 15 kg lichter dan de s54 st8 6
lekkaah zegt
De V8 klinkt top (biased though), de V10 klinkt hemels.
Toch zonde (tenzij de V8 is geploft o.i.d.)
Maarrrr, dit soort projecten/creativiteiten altijd +1 uiteraard
Onehp zegt
Ligt wat diep vooraan op de foto, beetje zwaar misschien die V10? Maar zal totaal wel beter rijden dan de M5…
jweelden zegt
Die wielen…..
730ld zegt
Pas maar op voordat die Oostblokkers de auto meenemen
tonnie87 zegt
Stoere bak! Prijskaartje alleen wat aan de hoge kant voor mij:) https://www.kentekencheck.nu/kenteken-PR-221-J
spykerboy zegt
@tonnie87: vind de bpm bizar hoog voor een auto met eerste registratie 2010…..
Als ik een E60 M5 wil invoeren uit 2010 zit daar nog 8300 euro aan bpm in… volgens jou link heeft deze M3 meer dan 35K neergeteld aan bpm…
faith1072 zegt
@spykerboy: Dat is het oorspronkelijke bpm bedrag. De rest bpm bedraagt 5190 euro.
hartman zegt
Hartge had van de E46 al een 550 pk versie. Met 5 liter V8 Kompressor.
tttijn zegt
Lijkt me erg zwaar in de neus maar dat blijkt hier alleen bij Audi’s een probleem te ziin.
e34m5touring zegt
@tttijn: Ligt aan de plaatsing. Daarbij is de V10 geen superzwaar blok.
Jochempie zegt
Gaaf ding, je hebt ‘m zelfs als Touring. Of was die van AC Schnitzer? Ik weet het niet meer.
aquila2003 zegt
Qua geluid wint voor mij niets het van 6 in lijn m3
alpinafanb10 zegt
Waar horen jullie die geluiden? Als er maar een is en de anderen je zelden tegenkomt.
kareljansen zegt
Waarom niet gewoon een 316 pakken als basis als je hem toch helemaal gaat verbouwen?