@amghans: De 911 bestaat bij de gratie van de elegante daklijn. Het is in mijn optiek ook gewoon ongepast om daar een targa of cabrio van te brouwen… just wrong!
Vet hoor! Precies de uitvoering van mn derde Bburago schaalmodel, na de F40 en de EB110. Ik vraag me wel eens af hoe dit nou rijdt, naar moderne maatstaven. Lekker werken met de zware koppeling en krakende schakelbak.
kuifje zegt
Heel erg vet!
cpp1 zegt
Op zo’n turbo moet echt een vast dak zitten. Desalniettemin een toffe bak
amghans zegt
@cpp1:
Qua eerste regel : ben het met je eens. Vind cabrio-versies van een 911 sowieso minder fraai dan de coupé.
airc zegt
@amghans: De 911 bestaat bij de gratie van de elegante daklijn. Het is in mijn optiek ook gewoon ongepast om daar een targa of cabrio van te brouwen… just wrong!
p993 zegt
@airc: haha…ik rijd mijn 911 niet vanwege de elegante daklijn…motorgeluidje daarentegen…!
frederik zegt
@cpp1: Och, als jij hiermee over een Alpenpas rijdt met het dakje open hoor ik je vast niet klagen. :)
gregorius zegt
Als we het dan toch over auto’s hebben die hoog op de jatlijst staan…
Is dit dezelfde Jordy trouwens?
roberto zegt
In G’chem of niet? De eigenaar heeft nog wel meer leuke speeltjes :)
jordy206 zegt
@roberto: Was inderdaad in Gorinchem ja!
rikus zegt
@roberto: vertel..
roberto zegt
@rikus: Ferrari California / Porsche Boxster 981 / Alfa-Romeo RZ / Mercedes-Benz S63 AMG Coupe
rikus zegt
@roberto: nice
frederik zegt
Goed kenteken trouwens!
michaelknight zegt
Vet hoor! Precies de uitvoering van mn derde Bburago schaalmodel, na de F40 en de EB110. Ik vraag me wel eens af hoe dit nou rijdt, naar moderne maatstaven. Lekker werken met de zware koppeling en krakende schakelbak.
toyotafortuner zegt
Heerlijk zeldzaam ding! Mooie spot
hbk62 zegt
Kan je vertellen, 930 rijdt spectaculair, zo’n ouderwetse turbo zorgt elke keer weer voor een sensationele klap in je rug.