@drdre1:
Nee drdre jochie, dit is een oto uit opa’s tijd en daar moest toen nog banzine in, een goedje wat de meeste mensen plezier gaf, er was echter een minderheid die vond dat dat goedje niet meer kon en nu hebben we Tesla’s en paarden voor de minder bedeelden
Zoveel geld ervoor neertellen….en zo speciaal oogt ie niet eens helaas (mijn mening) nee doe dan maar een RWB of gewoon een nieuwe porker, zal nog goedkoper zijn ook nog….
Beste E34M5Touring, ben je inimiddels in de hemel aanbeland en maak-ie ons jaloers met foto’s vanuit daar ? Of is dit gewoon nog ergens op aard’ ???
Man, wat een heerlijke auto, die zou ik er best bij willen hebben ?
@amghans: Onze DB7 moest voor onderhoud. De eigenaar van deze Singer heeft tijdelijk een deel van zijn collectie daar gestald. Heeft ook zijn blauw-carbon 675LT spider daar staan en een geel/naakt carbon P1. De man is nu een enorme garage aan t bouwen om alles in te stallen. Deze Singer heeft hem 680.000 dollar gekost. Echt een snoepwinkel. Heb even staan praten met een kerel die z’n 650S voor onderhoud had daar. Die kwam naar zn Evora kijken. Heeft een kale besteld. Want die auto gaat meteen door naar een tuner voor een twin turbo LSX V8 waarmee ze standing mile events gaan doen. Krijgt een full built LSX twin turbo met ruim 2000pk. 4 speed sequentiële bak met rechte vertanding etc. Die vent had naast de genoemde auto’s een 991 Turbo S als daily en een nwe Twin Turbo Viper met 1504pk aan de wielen (heb de dynosheet en film gezien op zn phone) als straatlegale dragauto. Super aardige en mega enthousiaste vent.
@E34M5Touring:
Yaaiks, da’s een straf beetje geld. Maar goed, wel een waanzinnig mooie auto. Die eigenaar heeft iets goed gedaan in het leven, dat-ie zich een dergelijke collectie rollend materieel kan veroorloven. Mooi, dat-ie er niet van naast z’n schoenen is gaan lopen, zoals veel anderen, die dit soort auto’s hebben ??
@spykerboy: Ja goed, het is een one off, full custom met de duurste materialen. Ze lieten me foto’s van het onderstel etc zien, dat is geen rommel kan ik je zeggen. Of je het dat waard vind is persoonlijk. Ik zou het ook nooit kopen maar je ziet op zich wel waar het geld naar toe gaat.
De ultieme drivers car….the real stuff … zonder een audio installatie in de uitlaat … of zoals Porsche zelf verklaarde … ze maken onze wagens nog beter …zoek maar eens op evo magazine de impressie van ch op…
Tja. Ik vind hem erg geforceerd retro ogen. Ontzettend lelijke koplampen, te grote/brede wielen, chrome om de lampjes voor en achter. Ik vind het allemaal net niet het. Ze verkopen er nu zoveel van aan hipsters omdat oude Porsches nu cool zijn. Maar voor dit belachelijke bedrag wat in de reactie staat van e35m5touring, koop ik liever een oude Porsche.
Ik denk zelfs dat over een paar jaar deze auto, die nu zo hip is, door zijn te moderne modificaties “ouderwets” gaat ogen en zeker niet meer geliefd zal zijn. Dan zegt iedereen: doe maar een originele.
Hey PA045, smaken verschillen, maar dan vind je de oer turbo 930 waarschijnlijk ook niet mooi … maar dat mag best hoor.De essentie is, de rijeigenschappen ….en deze zijn fenomenaal pure sang. Ik heb de eer gehad met een siger te rijden, geloof me, dan is je uitlaatklep wel anders. BTW als we spreken over oude Porsches type 911 spreken we over de eerste reeksen van 68 tem 72. En dan betaal je voor een S’je , de toerenteller stopt op 8000, specifiek voor s’je al vlug 2 ton … weliswaar in topconditie.
@dwfc: Jawel. De oer turbo vind ik wel mooi. Totaal anders dan dit. Niet voorzien van oerlelijke koplampen, te grote en brede wielen en alle rest wat ik al genoemd heb.
En zeker. Smaken verschillen. Dit is mijn mening. Maar let op mijn laatste opmerking. Deze auto wordt over een paar jaar anders tegenaan gekeken dan nu.
Beetje idee van de 60’er jaren Camaro’s waar 15 jaar geleden van die veel te grote wielen op werden gezet. Was toen modern. Nu zou zou je die Camaro weer liever origineel zien.
Just wait and see
@desjonnies: dat zou heel goed kunnen. Maar zijn er geen andere alternatieve dan deze? Ik vind dit persoonlijk echt niet uitzien op een klassieke auto. Zet er dan van die tijdsoriginele verstralers op. Daar zie ik nog wel wat in.
peugwow zegt
Super gaaf!
edje zegt
Staat nog meer mooi spul zo te zien in de spiegeling van het glas… laatste foto een aston martin zagato ofzo?
mauking zegt
@edje: lijkt me de vanquish van foto 7
drdre1 zegt
Wat voor dop of iets zit daar voor op de euh… Bagage klep?
desjonnies zegt
@drdre1:
Nee drdre jochie, dit is een oto uit opa’s tijd en daar moest toen nog banzine in, een goedje wat de meeste mensen plezier gaf, er was echter een minderheid die vond dat dat goedje niet meer kon en nu hebben we Tesla’s en paarden voor de minder bedeelden
spykerboy zegt
Zoveel geld ervoor neertellen….en zo speciaal oogt ie niet eens helaas (mijn mening) nee doe dan maar een RWB of gewoon een nieuwe porker, zal nog goedkoper zijn ook nog….
amghans zegt
Beste E34M5Touring, ben je inimiddels in de hemel aanbeland en maak-ie ons jaloers met foto’s vanuit daar ? Of is dit gewoon nog ergens op aard’ ???
Man, wat een heerlijke auto, die zou ik er best bij willen hebben ?
e34m5touring zegt
@amghans: Onze DB7 moest voor onderhoud. De eigenaar van deze Singer heeft tijdelijk een deel van zijn collectie daar gestald. Heeft ook zijn blauw-carbon 675LT spider daar staan en een geel/naakt carbon P1. De man is nu een enorme garage aan t bouwen om alles in te stallen. Deze Singer heeft hem 680.000 dollar gekost. Echt een snoepwinkel. Heb even staan praten met een kerel die z’n 650S voor onderhoud had daar. Die kwam naar zn Evora kijken. Heeft een kale besteld. Want die auto gaat meteen door naar een tuner voor een twin turbo LSX V8 waarmee ze standing mile events gaan doen. Krijgt een full built LSX twin turbo met ruim 2000pk. 4 speed sequentiële bak met rechte vertanding etc. Die vent had naast de genoemde auto’s een 991 Turbo S als daily en een nwe Twin Turbo Viper met 1504pk aan de wielen (heb de dynosheet en film gezien op zn phone) als straatlegale dragauto. Super aardige en mega enthousiaste vent.
amghans zegt
@E34M5Touring:
Yaaiks, da’s een straf beetje geld. Maar goed, wel een waanzinnig mooie auto. Die eigenaar heeft iets goed gedaan in het leven, dat-ie zich een dergelijke collectie rollend materieel kan veroorloven. Mooi, dat-ie er niet van naast z’n schoenen is gaan lopen, zoals veel anderen, die dit soort auto’s hebben ??
e34m5touring zegt
@amghans: Ja liep daar op z’n slippers, Viper shirtje aan. Wist alle tech dingen, liet me allemaal foto’s etc zien. My kind of people.
amghans zegt
@E34M5Touring:
Hear hear !
spykerboy zegt
@e34m5touring: 680,000 dollar voor dit? Wat een geld zeg… voor het eerst in lange tijd dat ik schrik van een prijs voor een auto ?
E34M5Touring zegt
@spykerboy: Ja goed, het is een one off, full custom met de duurste materialen. Ze lieten me foto’s van het onderstel etc zien, dat is geen rommel kan ik je zeggen. Of je het dat waard vind is persoonlijk. Ik zou het ook nooit kopen maar je ziet op zich wel waar het geld naar toe gaat.
spykerboy zegt
@E34M5Touring: voor 680,000 dollar koop ik een leuke ferrari ipv een oude porsche die eigenlijk helemaal niet oud is….
dwfc zegt
De ultieme drivers car….the real stuff … zonder een audio installatie in de uitlaat … of zoals Porsche zelf verklaarde … ze maken onze wagens nog beter …zoek maar eens op evo magazine de impressie van ch op…
doublechevron65 zegt
Top! “Spiegelei-Fans”, kijk hier maar eens naar; zo ziet er een 911 uit
pa045 zegt
Tja. Ik vind hem erg geforceerd retro ogen. Ontzettend lelijke koplampen, te grote/brede wielen, chrome om de lampjes voor en achter. Ik vind het allemaal net niet het. Ze verkopen er nu zoveel van aan hipsters omdat oude Porsches nu cool zijn. Maar voor dit belachelijke bedrag wat in de reactie staat van e35m5touring, koop ik liever een oude Porsche.
Ik denk zelfs dat over een paar jaar deze auto, die nu zo hip is, door zijn te moderne modificaties “ouderwets” gaat ogen en zeker niet meer geliefd zal zijn. Dan zegt iedereen: doe maar een originele.
dwfc zegt
Hey PA045, smaken verschillen, maar dan vind je de oer turbo 930 waarschijnlijk ook niet mooi … maar dat mag best hoor.De essentie is, de rijeigenschappen ….en deze zijn fenomenaal pure sang. Ik heb de eer gehad met een siger te rijden, geloof me, dan is je uitlaatklep wel anders. BTW als we spreken over oude Porsches type 911 spreken we over de eerste reeksen van 68 tem 72. En dan betaal je voor een S’je , de toerenteller stopt op 8000, specifiek voor s’je al vlug 2 ton … weliswaar in topconditie.
pa045 zegt
@dwfc: Jawel. De oer turbo vind ik wel mooi. Totaal anders dan dit. Niet voorzien van oerlelijke koplampen, te grote en brede wielen en alle rest wat ik al genoemd heb.
En zeker. Smaken verschillen. Dit is mijn mening. Maar let op mijn laatste opmerking. Deze auto wordt over een paar jaar anders tegenaan gekeken dan nu.
Beetje idee van de 60’er jaren Camaro’s waar 15 jaar geleden van die veel te grote wielen op werden gezet. Was toen modern. Nu zou zou je die Camaro weer liever origineel zien.
Just wait and see
desjonnies zegt
@pa045:
Er is niets op deze wereld wat slechtere verlichting heeft dan een oude 911.
Kaarsen zijn nog beter.
Gloeiende spijkers.
De oude race 917’s reden niet voor niets met Franse Cibié lampen.
pa045 zegt
@desjonnies: dat zou heel goed kunnen. Maar zijn er geen andere alternatieve dan deze? Ik vind dit persoonlijk echt niet uitzien op een klassieke auto. Zet er dan van die tijdsoriginele verstralers op. Daar zie ik nog wel wat in.
roeldriesvink zegt
Mooier en beter wordt het niet. Wat een klasse.