@autodrome: bullshit. Als je niet weet te rijden dan moet je idd niet zon wagen willen hebben. Maar iemand met een greintje vaardigheid zal zien dat zon moderne charger best goed is.
@autodrome:
Je kan net het zelfde zeggen over de nu o zo populaire SUVs. Door zijn gewicht stuurt de Charger zelf beter dan een kleinere (classic) challenger. Want beide hebben ze de zelfde big block v8 op de voorwielen terwijl de Charger door zijn formaat dat gewicht beter verdeeld.
@E34M5Touring: @E34M5Touring: Ik dacht, mede dankzij de kentekens, dat het ergens in Colorado was. ZIe nu op de computer pas dat er een zwitsers vlaggetje op staat. Hele leuke spot. Mooie omgeving ook!
Charger, no-brainer. Lijkt me geweldig om ooit eens een klassieke Amerikaanse muscle car te bezitten. Helaas zit het er voorlopig niet in met de huidige prijzen voor een redelijk exemplaar …
Zo ie zo de classic. Had het een ’70 challenger geweest was het een moeilijkere keuze maar zelfs dan liever de full size coupé dan het secretaressen bakje.
Mijn hart zegt de Charger… maar aangezien ik toch graag levend naar het werk en terug wil komen zou de moderne Challenger waarschijnlijk een betere keuze zijn…
Ooit gereden in een Charger uit 73, mijn droom spatte uiteen. Wat rijden die oude Amerikanen bar en bar slecht. Echt als een natte krant. Maar ik kies toch de Charger ;-)
bmwfreak038 zegt
Wat een kanonnen!
srthellcat zegt
Chally please
kennone zegt
De 68er graag alhoewel mijn voorkeur naan een 69er gaat. Maar die staat er helaas niet.
E34M5Touring zegt
@kennone: Geen probleem. Ik keur hem goed :)
janfr1908 zegt
@kennone: precies hetzelfde hier!
1975mini zegt
100% de charger!
porschepdk zegt
Challenger… toch
thomcarspotter zegt
Challenger! Topwagen!
harrie zegt
Domme vraag, de Charger natuurlijk.
racerx zegt
De Charger natuurlijk, wat een gave auto blijft dat toch ook. Ik heb wel een voorkeur voor het ’69 model ipv deze ’68, maar dit is ook een plaatje!
Original_Arnoud zegt
De 440 Charger. Je moet dat ding eens stationair horen lopen… Wat een muziek is dat.
toyotafortuner zegt
Ik kies voor 7.2 liter powah! De Charger dus
autodrome zegt
Vooral hard vooruit, probeer zo een ding.niet hard de bocht om te hoeken want je graaft je eigen graf. 2 ton plus overgewicht …
mopar zegt
@autodrome: bullshit. Als je niet weet te rijden dan moet je idd niet zon wagen willen hebben. Maar iemand met een greintje vaardigheid zal zien dat zon moderne charger best goed is.
shiva zegt
@autodrome:
Je kan net het zelfde zeggen over de nu o zo populaire SUVs. Door zijn gewicht stuurt de Charger zelf beter dan een kleinere (classic) challenger. Want beide hebben ze de zelfde big block v8 op de voorwielen terwijl de Charger door zijn formaat dat gewicht beter verdeeld.
rrvliet zegt
Waar zijn deze foto’s gemaakt?
E34M5Touring zegt
@rrvliet: Een half uurtje van Adelboden in Zwitserland.
rrvliet zegt
@E34M5Touring: @E34M5Touring: Ik dacht, mede dankzij de kentekens, dat het ergens in Colorado was. ZIe nu op de computer pas dat er een zwitsers vlaggetje op staat. Hele leuke spot. Mooie omgeving ook!
E34M5Touring zegt
@rrvliet: No worries! Thanks!
peug206 zegt
Charger, no-brainer. Lijkt me geweldig om ooit eens een klassieke Amerikaanse muscle car te bezitten. Helaas zit het er voorlopig niet in met de huidige prijzen voor een redelijk exemplaar …
dutchoutlaw zegt
Ik haat jou… ik weet niet welke ik moet kiezen. Ik vind ze allebei prachtig. :(
shiva zegt
Zo ie zo de classic. Had het een ’70 challenger geweest was het een moeilijkere keuze maar zelfs dan liever de full size coupé dan het secretaressen bakje.
neleev zegt
@shiva: sowieso*
kees66 zegt
Mijn hart zegt de Charger… maar aangezien ik toch graag levend naar het werk en terug wil komen zou de moderne Challenger waarschijnlijk een betere keuze zijn…
stuko zegt
Ooit gereden in een Charger uit 73, mijn droom spatte uiteen. Wat rijden die oude Amerikanen bar en bar slecht. Echt als een natte krant. Maar ik kies toch de Charger ;-)
MercMeister zegt
De ‘General ‘ natuurlijk.