Bijna op de grond
Ik hoop dat er luchtvering op deze peugeot gezet is, anders kan hij geen enkele drempel meer over
Ik hoop dat er luchtvering op deze peugeot gezet is, anders kan hij geen enkele drempel meer over
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
oemplus zegt
Hopelijk schuurt hij die pauperbumpers er nog af op een drempel..
maotje zegt
@oemplus: inderdaad ziet dr niet uit zo
saxoke zegt
@oemplus: weinig pauperbumper aan de voorkant. qua uiterlijk lijkt ie veel op de originele GTi bumper, maar het luchtgat is ietske groter. k vind t wel netjes
kwatsjkop zegt
@saxoke: dit is een originele Grand Tourisme bumper zo te zien, enkel de plastic grill vervangen door een gaas
saxoke zegt
@kwatsjkop: zou zomaar kunnen, maar volgens mij is bij deze t luchtgat nog iets groter (waar ie bovenaan begint lijkt me iets rechter te beginnen).
k vind t gewoon te ver gaan om het meteen pauper te noemen…..
archiebald zegt
@oemplus: die pauper bumpers werden anders wel gewoon standaard door Peugeot geleverd in 1999 op de GT
saxoke zegt
@archiebald: beetje zwak van sommigen om het meteen pauper te noemen
flatsix010 zegt
But Why?
kenner zegt
Ziet er niet uit, lijkt op een Opel tigra; voorkant laag en aggresief maar achterkant niet. Verhoudingen kloppen dus niet .
wimbraber zegt
@kenner: vind ik zelf bij de normale 206 ook. De voorkant is bruut, en de achterkant oogt een beetje tuttig ofzo, neem het liefst foto’s van de voorkant ?
hellocello zegt
@wimbraber: normale 206 bruut? Hahaha
saxoke zegt
@hellocello: heel erg bruut… hahahaha k krijg er bang van, telkens als ik naar de voorkant van de SW GTi kijk die thuis op de oprit staat. (echt bang, van SW lelijkheid)
wpgt zegt
@kenner: 4 knalpijpen kut. En kippengaas. Agressiever wordt het niet.
PS: het is echt net een tigra
BRuud zegt
Op de voorpagina.. Serieus?!
cossiekiller zegt
Een normale 18″ velg eronder, ietsje omhoog en het is nog niet verkeerd.
Je ziet dat deze persoon zijn auto graag ziet en daar gaat het om.
Heb al dikke Porsches gezien met krassen op lak, velgen kapot gereden op borduren…
Dan krijgt deze persoon meer respect van mij.
cpp1 zegt
@cossiekiller: en kentekenplaat voorzijde op de normale plek.
cossiekiller zegt
@cpp1: Die staat toch op de originele plaats? Bij deze bumpers van een GT (origineel van Peugeot) staat die daar gewoon. Lijkt fout omdat hij zo laag ligt.
cpp1 zegt
@cossiekiller: dat weet ik, vind alleen de originele plek waar de plaat zit bij een aantal Peugeot’s verre van normaal. Als die plaat een stuk hoger zou zitten, zou het veel fraaier zijn.
rutger97 zegt
Ach het is wel iemand die tijd en geld in zijn/ haar auto steekt. Zorgt voor wat afwisseling op de weg toch! Prima.
carlover66 zegt
Respect voor het geld en de tijd wat degene erin heeft gestoken. Voor dat extra geld had ie waarschijnlijk beter een wat nettere auto kunnen kopen. Van de 206 cc word je alles behalve blij, en zo uitgevoerd is het gewoon zielig
janmetdelangeachternaam zegt
Pauper.
lolikbenbol zegt
Hahaha die uitlaten, het aantal en de scheve montage. De lokale boer had ook een dremeltje liggen hoor.
rob5nismo zegt
De perfecte auto voor de schuurbelg
rob5nismo zegt
Zou het dak nog open kunnen?
Ivm compressor voor de airride
rikus zegt
@rob5nismo: Daar is vast wel een oplossing voor gevonden. Alhoewel ik ook wel benieuwd ben.
peug206 zegt
Leuk gedaan respect voor de tijd en het geld dat erin zit. Al zou air niet mijn keuze zijn.
alcantara zegt
Een lekkere petjesbak kan ik nog wel waarderen, maar dit is gewoon sneu.
De 4 uitlaten doen vermoeden dat het +350pk heeft, maar volgens mij is dit fwd damesautootje daar totaal niet op berekend.
rikus zegt
Is toch leuk? Als dit je hobby is en helemaal blij word als je weer naar je wagen kijkt, dan is dat toch gewoon leuk.
suzikubelona zegt
Niks mis mee. Altijd leuk als deze CC’s gekoesterd worden. Zo vaak zie ik ze ook niet meer.
stefanbel zegt
Is het al winter??
Mooie sneeuwschuiver hoor.
kennone zegt
Ik dacht even dat dit een Ferrari 360 was
slickrick zegt
Waarom heeft deze auto 4 x afgeknipte buizen in de achterbumper.?