Alfa na lange restauratie terug thuis
Alfa romeo gt junior 1300 oorspronkelijk uit Rome waar een dokter er mee rond reed. In 2005 gekocht voor 2500€.
Alfa romeo gt junior 1300 oorspronkelijk uit Rome waar een dokter er mee rond reed. In 2005 gekocht voor 2500€.
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
peugwow zegt
Prachtig!
hhitalia zegt
Bellissima❗️??
maotje zegt
Prachtig. Heb je dat zelf gedaan of laten doen?
oemplus zegt
Heb je ook foto’s van de restauratie?
volvo4life zegt
Boskoop?
gijspelser zegt
@volvo4life: place to be
flik2punt0 zegt
Prachtig!
alfaromeosportiva zegt
Zo ontzettend prachtig!
Alfarobert zegt
Vette winst als je hem nu gaat verkopen dus. Maar dat ga je natuurlijk niet doen.
foramen zegt
@Alfarobert: restauratie heeft ook vast niets gekost..
bizzarrini zegt
@Alfarobert: een serieuze restauratie kost een godsvermogen…
bastiaano zegt
Wat een droom van een wagen
mondial zegt
Schitterend!
cobra zegt
Mooie auto, maar waarom 2 verschillende buitenspiegels. Of zijn deze foto’s van voor de restauratie
toeter11 zegt
@cobra: de linker buitenspiegel was standaard, de rechter werd bij sommige merken niet aangeboden. Daarom het verschil.
ibssr zegt
Bellezza Necessaria, of te wel de essentie van schoonheid. Wat heeft Alfa in de zestiger en zeventiger jaren mooie auto’s gemaakt met de 105/115 Giulia, GT(V) en Spider. Fijn dat er liefhebbers zijn die deze auto’s behouden voor de toekomst. Ook fijn dat Alfa weer aansluit aan het succes van deze tijd met de Giulia 952.
doublechevron65 zegt
@ibssr: absoluut! ?
sander1980 zegt
Fantastische wagen ?
maarten020 zegt
Prachtige auto, maar wel een beetje saaie kleur
v6ti zegt
@maarten020: zoals 90% van alle duitse troep op de weg de laatste 10 jaar en dat vind iedereen geweldig.
wernerv8 zegt
Mooi hoor heeft ie de orginele motor of de 2 ltr swap gehad
belgalfaromeo zegt
@wernerv8: originele motor
2505 zegt
Mooie auto, heb je ook foto’s van na de restauratie?
maarten020 zegt
@2505: ???
desjonnies zegt
Zijn fantastische wagens,
Iedereen pleurt er een 2 liter in, verlaagd onderstelletje en dikkere remmen.
Echt, fantastische wagens.
Terwijl juist de 1300 the art of driving is, een frêle ballerina.
To be driven on the cam, zoals de Engelsen dat zo mooi weten te verwoorden.
mout zegt
Pim Karsemaker in Ede (PKAR) restaureert er de laatste tijd nogal wat. Heeft er zelf ook nog een of twee als project klaastaan. Fantastische wagens.
cobra zegt
@desjonnies: 2 liter erin en de 1300 bak en cardan behouden.
De eerste 4 hebben dezelfde verhouding, de 5e is dan een korte. Achterste demper eraf en een rechte pijp erop.
Man man heb je 150 PK, dat hangt nog ouderwets aan het gas.
bischero zegt
@cobra: waarom niet de 1750? Minder vermogen maar een veel prettiger afgifte van koppel en lekker rijdbaar (persoonlijke voorkeur).
lavoro zegt
@bischero: 2.0 is makkelijker en goedkoper op de kop te tikken. 1750 blokjes zijn schaars
spiderman zegt
Plaatje, goed gedaan. Veel plezier ermee!
‘Anyone can buy a new car. Real men keep old ones running.’
mmdekker zegt
Geweldige auto! Kopie van de mijne, alleen hier idd verlaagd, 14″ met ballonbandjes en 2 ltr motor / remmen: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/25/5a/0f/255a0f25c9009bfece9155f074850756.jpg
jerone zegt
@mmdekker: Wauw wat een prachtbak man, heb je meer plaatjes?
mmdekker zegt
@jerone: heb ik zeker:
http://pin.it/RPVtH0R
http://pin.it/Fw2Cj9e
And more on request ;-)
bischero zegt
Mooi exemplaar. Persoonlijk zou ik een Giallo Ocra prefereren, maar dit ziet er heerlijk uit. Veel plezier ermee!
cobra zegt
@bischero: misschien heb je gelijk, maar ik kom nog uit het tijdperk dat er geen snelheidsbeperking of milieu-vraagstukken waren. Mijn vrienden reden in BMW’s en daar had ik het geld niet voor. Dus vandaar de 2 liter met bewerkte kopen een groep A nokkenassen. Kon ik ze toch nog een beetje voorblijven. Ik woonde toen in Haarlem, dus in de wintermaanden reden we de coureurs-cursussen van ome Henk van Zalingen in de maanden november, december, januari en februar, elke zaterdagmiddag. Dus vandaar de 2 liter
cobra zegt
@bischero: misschien heb je gelijk, maar ik kom nog uit het tijdperk dat er geen snelheidsbeperking of milieu-vraagstukken waren. Mijn vrienden reden in BMW’s en daar had ik het geld niet voor. Dus vandaar de 2 liter met bewerkte koppen een groep A nokkenassen. Kon ik ze toch nog een beetje voorblijven. Ik woonde toen in Haarlem, dus in de wintermaanden reden we de coureurs-cursussen van ome Henk van Zalingen in de maanden november, december, januari en februari, elke zaterdagmiddag. Dus vandaar de 2 liter
desjonnies zegt
@cobra:
De meesten waren juist onder de indruk van mijn Giulia, dat een 1300tje zo als een kanonskogel kon lopen.
Met vier man en bagage gewoon 160 knallen op de autobahn.