@quinn: geen concurrentie? Een porsche 911 turbos cabrio is net zo snel of als je wat meer om stijl dan om cijfers geeft een jaaag f type r converible.
@ko4n: Porsche, Jaguar en Audi zijn geen op zichzelf staande merken. Allen submerken van massaproducten en alleen voorzien van een andere badge. Technisch dus totaal niet uniek. Mercedes-Benz is tenminste een op zich zelf staand merk en dat bedoel ik dus met concurrentieloos.
@quinn: dan kan je wel leuk doen, maar een Porsche 911 Turbo S deelt echt geen techniek met een Volkswagen Polo ofzo. Een 911 deelt alleen onderdelen met, jawel, andere 911’jes en hoogstens andere Porsches. Dus dat argument dat die auto’s niet ‘uniek’ zijn is een beetje onzin. Deze AMG, die technisch eigenlijk gewoon een C63/E63/willekeurige andere AMG (behalve de A/CLA/GLA) is, qua motor en wat andere onderdelen, is dus helemaal niet zo ‘uniek’ ten opzichte van zijn concurrenten als jij beweert.
erreen zegt
Morgen te zien in Dordrecht bij Cars & Coffee
ruben83 zegt
Moet zeggen dat hij er erg goed uit ziet. Mooie fotos ook. Moest eerst even goed kijken naar de zonnebril, tot ik de reflectie zag
cossiekiller zegt
Prachtige auto, maar die kleur is echt wel 2014…
quinn zegt
Geweldig mooie concurrentieloze auto!
srthellcat zegt
@quinn: geen concurrentie? Een porsche 911 turbos cabrio is net zo snel of als je wat meer om stijl dan om cijfers geeft een jaaag f type r converible.
ko4n zegt
@quinn: concurrentiekoze auto? Er zijn genoeg alternatieven hoor zoals een F-Type SVR Roadster, een 911 Turbo S cabriolet of een Audi R8 spyder
quinn zegt
@ko4n: Porsche, Jaguar en Audi zijn geen op zichzelf staande merken. Allen submerken van massaproducten en alleen voorzien van een andere badge. Technisch dus totaal niet uniek. Mercedes-Benz is tenminste een op zich zelf staand merk en dat bedoel ik dus met concurrentieloos.
metalmike zegt
@quinn: Ik denk dat je de definitie van concurrentie even moet opzoeken.
jobberns zegt
@quinn: dan kan je wel leuk doen, maar een Porsche 911 Turbo S deelt echt geen techniek met een Volkswagen Polo ofzo. Een 911 deelt alleen onderdelen met, jawel, andere 911’jes en hoogstens andere Porsches. Dus dat argument dat die auto’s niet ‘uniek’ zijn is een beetje onzin. Deze AMG, die technisch eigenlijk gewoon een C63/E63/willekeurige andere AMG (behalve de A/CLA/GLA) is, qua motor en wat andere onderdelen, is dus helemaal niet zo ‘uniek’ ten opzichte van zijn concurrenten als jij beweert.
poes zegt
@quinn: hè?? Ik heb je opmerking inmiddels 5x gelezen en ik kan er nog steeds totaal geen touw aan vast knopen.
futse zegt
@quinn: en de prijs voor domste/vreemdste opmerking van 2017 gaat naar….
bassx zegt
@quinn: Ga maar even wisselen pietertje… blijkbaar is niet iedereen goed in bedrijfskunde.
bennyweisz zegt
@quinn:
Eeuh….de Aston Martin V8 Vantage Roaster misschien?
lekkerlinksrijden zegt
Ik ben niet zo gecharmeerd van de voorkant, hij is een beetje stomp terwijl de rest vd auto vrij scherp is getekend, het is een beetje uit balans
lexusfan zegt
Leuk gedaan die eerste foto
r3fl3x zegt
Heb de GT maar een paar keer gezien op een beurs. Toen vond ik het eigenlijk niks. Dit ziet er toch wel goed uit.
ffw88 zegt
Dikke bak!
rolov zegt
Erg dik . Maar de dichte blijft toch mijn favo.
kukuk zegt
Wat een vreselijk lelijke auto zeg
niezel zegt
Mini sls roadster. Lekke r
continentalgt zegt
Dit is het betere werk!