@3246cm252kw: Dat haalt hij niet ;) het huis waar hij voor staat zal te koop staan voor om en nabij de 4 ton zonder verdere specs te weten. De huizen die je wel ziet op de foto komen idd aardig in de buurt van zijn nieuwwaarde (250k volgens Autowereld). Leuk he, wonen in de randstad :(.
@2wheeler: zat ik redelijk in de buurt. Een gebruikte MF5 V10 vragen ze vanaf € 299k de V8 biturbo is goedkoper idd maar dat zal wel zijn dat men graag meer betaald voor de magische V10 ?
Fantastische kar? Jammer van de versnellingsbak die zo breed is dat hij de voetenruimte vervormt en de pedalen acentrisch doet plaatsen. Rijdt daarom net niet zo lekker als zou moeten bij zo’n geweldenaar.
Is duurder dan een 458, 300k toch in NL? Door de mat look lijkt t een kitkar, maar de kenners hier weten wel beter, hele bijzondere wagen, zeldzamer dan een LaFe, en compleet handwerk.
Echt mijn droomauto… met een ongelimiteerd budget zou een Wiesmann de 1e zijn! Wel in een klassieke kleurstelling en met zilveren velgen. Die bumper lip doet echt afbreuk aan het design vind ik.
Deze uitvoering is inderdaad niet de mooiste… Wiesmann komt weer terug, paar Britse investeerders hebben wat geld geven en leiding heeft een ex. AMG-Manager
Hahaha! Dat zijn onze overburen, was een week of 2 geleden. Volgens mij zag ik je de foto’s nog maken!
@2wheeler: Haha lachen! Zou inderdaad kunnen kloppen ivm datum van de foto!
@2wheeler: is die auto niet net zo duur als zo’n huis daar?
@3246cm252kw: Dat haalt hij niet ;) het huis waar hij voor staat zal te koop staan voor om en nabij de 4 ton zonder verdere specs te weten. De huizen die je wel ziet op de foto komen idd aardig in de buurt van zijn nieuwwaarde (250k volgens Autowereld). Leuk he, wonen in de randstad :(.
@2wheeler: zat ik redelijk in de buurt. Een gebruikte MF5 V10 vragen ze vanaf € 299k de V8 biturbo is goedkoper idd maar dat zal wel zijn dat men graag meer betaald voor de magische V10 ?
@2wheeler: kleine nuance: dat was bij* onze overburen. De Wiesmann staat er niet dagelijks, i.t.t. de S.
Prachtig :)
Wat een fantastische wagen
Wel een paar keer mee gereden. Bruut…..
Zo’n gave bak!
Dit is de enigste mf5 met een handgeschakelde bak de rest is allemaal met smg.
@gecko: nick name Gecko: jouw auto?
@jmeverts: nee helaas niet heb wel bij de importeur in ned gewerkt toen wiesmann nog bestond.
Wow heel erg vet!
???
Wat een heerlijk monster is dit!
Afgrijselijk lillik hok
Retro-design is al nix
En dan ook nog spoilermeuk erop plakken…
@cazzo046: Troll!!!!!!!
@cazzo046: Je eigen fiat punto is de top man ;)
@bofkont: 500C he, geen punto;)
Fantastische kar? Jammer van de versnellingsbak die zo breed is dat hij de voetenruimte vervormt en de pedalen acentrisch doet plaatsen. Rijdt daarom net niet zo lekker als zou moeten bij zo’n geweldenaar.
@BaRa: Fantastische kar, zonder vraagteken er achter :-)
Dikke wagen! Waar komt de v10 vandaan of is het een eigen motor
@g60gti: bmw
@g60gti: bmw
@g60gti: BMW, net als de V8.
@granlusso: Ik bedoel de zescilinder.
De enige met de V10-motor
Wat een stel lelijke lampen wel niet doen met het design.
Vind het 3x niks…lijkt wel een kitcar, maar smaken verschillen
Wat is het toch eigenlijk een lelijk hok.. IK WIL HEM!!
Is duurder dan een 458, 300k toch in NL? Door de mat look lijkt t een kitkar, maar de kenners hier weten wel beter, hele bijzondere wagen, zeldzamer dan een LaFe, en compleet handwerk.
@panam1: Serieus joh? Nooit geweten dat het zo’n bijzondere wagen was. Zie hem zo af en toe rijden. Dankje voor de info!
Echt mijn droomauto… met een ongelimiteerd budget zou een Wiesmann de 1e zijn! Wel in een klassieke kleurstelling en met zilveren velgen. Die bumper lip doet echt afbreuk aan het design vind ik.
@timt: die bumper lip is onderdeel van het S-pakket incl iets grotere achterspoiler
Wiesman is super cool, beetje apart design maar wel uniek. Maar Ik vind de originele spaak velgen in zilver veel mooier.
Gran Turismo Mother Fucker 5
@alcantara: moeten Mother en Fucker niet aan elkaar geschreven worden?
@banaan7: Bij Wiesmann niet blijkbaar.
Fantastische wagen – echt wreed ding!
Wiseman gebruikt alleen maar BMW motoren.
Gruwelijk dat dit rond rijdt in Nederland!
Deze uitvoering is inderdaad niet de mooiste… Wiesmann komt weer terug, paar Britse investeerders hebben wat geld geven en leiding heeft een ex. AMG-Manager
Vet!