@basfiz: dat is eigenlijk ook mijn enige punt. Maar je moet eigenlijk niks aantrekken van een reputatie van een auto, alleen is de s3 stukken duurder. Dus waar ga je dan voor, dezelfde auto met een goede reputatie maar dik 5k duurder (2e hands markt) of 5k minder uitgeven en dezelfde rijeigenschappen.
@hartphotography: Mij persoonlijk lijkt het leuk om een R te hebben. Alleen omdat ‘ie best anoniem oogt, eruitziet als een Golf zoals alle Golfjes, en je toch veel achter je laat bij het stoplicht. De S3 eigenlijk hetzelfde verhaal, alleen is die nét iets minder anoniem en een stuk duurder.
Lekker hoor! Ben momenteel ook aan het kijken of ik een golf r of een s3 ga aanschaffen.
@hartphotography: allebij dik vind ik
@hartphotography: Hoe is dat een vraag? S3 for days. GTI heeft niks behalve een pauper reputatie.
@basfiz: jij hebt er ook geen kaas van gegeten he…
@hartphotography: ik bedoel R. Oeps.
@basfiz: de aandrijflijn van de R is preces t zelfde als die van de S3 alleen heb je een minder premium badge
@ko4n: en kost ‘ie 10k minder, maar is ‘ie voor de rest praktisch hetzelfde
@basfiz: dat is eigenlijk ook mijn enige punt. Maar je moet eigenlijk niks aantrekken van een reputatie van een auto, alleen is de s3 stukken duurder. Dus waar ga je dan voor, dezelfde auto met een goede reputatie maar dik 5k duurder (2e hands markt) of 5k minder uitgeven en dezelfde rijeigenschappen.
@hartphotography: Mij persoonlijk lijkt het leuk om een R te hebben. Alleen omdat ‘ie best anoniem oogt, eruitziet als een Golf zoals alle Golfjes, en je toch veel achter je laat bij het stoplicht. De S3 eigenlijk hetzelfde verhaal, alleen is die nét iets minder anoniem en een stuk duurder.
Dikke wagen, erg nice