@basfiz: dat is eigenlijk ook mijn enige punt. Maar je moet eigenlijk niks aantrekken van een reputatie van een auto, alleen is de s3 stukken duurder. Dus waar ga je dan voor, dezelfde auto met een goede reputatie maar dik 5k duurder (2e hands markt) of 5k minder uitgeven en dezelfde rijeigenschappen.
@hartphotography: Mij persoonlijk lijkt het leuk om een R te hebben. Alleen omdat ‘ie best anoniem oogt, eruitziet als een Golf zoals alle Golfjes, en je toch veel achter je laat bij het stoplicht. De S3 eigenlijk hetzelfde verhaal, alleen is die nét iets minder anoniem en een stuk duurder.
hartphotography zegt
Lekker hoor! Ben momenteel ook aan het kijken of ik een golf r of een s3 ga aanschaffen.
rallypowerr zegt
@hartphotography: allebij dik vind ik
basfiz zegt
@hartphotography: Hoe is dat een vraag? S3 for days. GTI heeft niks behalve een pauper reputatie.
xgiulx zegt
@basfiz: jij hebt er ook geen kaas van gegeten he…
basfiz zegt
@hartphotography: ik bedoel R. Oeps.
ko4n zegt
@basfiz: de aandrijflijn van de R is preces t zelfde als die van de S3 alleen heb je een minder premium badge
monte zegt
@ko4n: en kost ‘ie 10k minder, maar is ‘ie voor de rest praktisch hetzelfde
hartphotography zegt
@basfiz: dat is eigenlijk ook mijn enige punt. Maar je moet eigenlijk niks aantrekken van een reputatie van een auto, alleen is de s3 stukken duurder. Dus waar ga je dan voor, dezelfde auto met een goede reputatie maar dik 5k duurder (2e hands markt) of 5k minder uitgeven en dezelfde rijeigenschappen.
monte zegt
@hartphotography: Mij persoonlijk lijkt het leuk om een R te hebben. Alleen omdat ‘ie best anoniem oogt, eruitziet als een Golf zoals alle Golfjes, en je toch veel achter je laat bij het stoplicht. De S3 eigenlijk hetzelfde verhaal, alleen is die nét iets minder anoniem en een stuk duurder.
autodrop zegt
Dikke wagen, erg nice