F10 M5
Bij deze mijn F10 M5, volledig stock buiten de einddempers die verwijderd zijn.
Standaard 560pk en 680Nm, gemeten waarden zijn 600pk en 730Nm.
Nochtans niet getuned.
Bij deze mijn F10 M5, volledig stock buiten de einddempers die verwijderd zijn.
Standaard 560pk en 680Nm, gemeten waarden zijn 600pk en 730Nm.
Nochtans niet getuned.
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
astondb10 zegt
Top!! Chique velgen ook!
bencae zegt
Netjes met helm!
luikenautomotive zegt
Gaaf! Echt een heerlijke wagen. Zoveel power beschikbaar en dat motorgeluid klinkt heel eigen, ook bij deze V8. Nice dat je hem gebruikt waarvoor hij bedoelt is!! Zou erg trots zijn dat het jouw eigen bolide is! Geniet ervan
erwine60 zegt
@luikenautomotive: waar hij voor gemaakt is? Is maar net hoe je het bekijkt, wij hebben net 340 aangetikt met de F10 ;)
amghans zegt
@erwine60:
Hard rechtuit rijden kan elke gedresseerde chimpansee, driften daarentegen is een klusje, dat de nodige oefening vergt voor je het onder de knie hebt.
erwine60 zegt
@amghans: daarvoor is een E34 met het 4 liter V8 blok uit de E39 M5 aanwezig ;).
luikenautomotive zegt
@erwine60: haha bedoelde het niet op die manier. De gemiddelde berijder zou hem niet in een drift durven/kunnen leggen. Dus juist chapau! Have fun with it
bmwgert zegt
@erwine60: 340 is niet mogelijk met standaard bak.
chrisvis zegt
@luikenautomotive: waarvoor hij gemaakt is???. Zeg dat tegen mijn collega die met zijn m3 op circuit ook ging driften. Na een half dagje noodgedwongen moeten stoppen omdat zijn achterbrug begon door te scheuren!
flightom zegt
@chrisvis: een E46 zeker?
fonny zegt
Klinkt als een E46 M3! @chrisvis:
toyotavenray zegt
Lijkt me wel leuk om met zo,n auto over de nurburgring te rijden.
kevinova zegt
@toyotavenray:
Bij de Nurburgring ga je er niet mee driften maar gaat t om de rondetijd. Ook wordt je daar door andere mongolen van het circuit gedrukt omdat ze sneller denken te zijn. T blijft eigen risico.
Dit is op het oude RAF terrein/vliegbasis bij airport Weeze. Hier geven ze driftcursussen voor mensen met eigen auto.
sleurs zegt
@kevinova: Sterker nog, je mág daar niet driften
vtechlover zegt
@sleurs: dat zal wel sterk door de vingers gezien worden, omdat de ringtaxi’s niks anders doen dan driften..
gash zegt
Jammer van dat knoop-in-je-zakdoek-helmpje, zelfs voor een Belg.
sanderm3 zegt
@gash: hahahaha inderdaad
rovadepo zegt
@gash: hahahaha
erwine60 zegt
Erg mooie wagen! Eindelijk 1 zonder de 5×2 Spaaks velgen !! Gefeliciteerd met de aanschaf en veel plezier en veilige kilometers ermee!
jrmpower24 zegt
Prachtig!!! een van mijn favoriete auto’s.
Blijft ook mooi hoe BMW dat vaak doet.. 560 pk beweren maar in werkelijkheid is het gewoon standaard rond de 600. Monster?
zwannes zegt
Powerbak! En idd de mooiste velgen eronder! Scheelt dat trouwens veel als je die einddemper eruit haalt…?
alcantara zegt
-edit: nutteloze bijdrage-
allesmetturbo zegt
Zo heurt het! Gas erop en schuin ermee! Waarom de helm? Was dit verplicht?
amghans zegt
@allesmetturbo: Eensch, (dwars)gaan met die banaan !
SpeedGeek zegt
Dit na de recente onthulling dat de volgende M5 F90 vier wiel aandrijving zal hebben……
bmwe81 zegt
@SpeedGeek: waarschijnlijk met drift modus…..
rikus zegt
40 extra peekaa’s, hatseee!
bmwfreak038 zegt
Waarom deze velgen en einddempers zijn gewoon standaard toch?
bischero zegt
@bmwfreak038: einddempers, niet de eindpijpjes ..
mrrallycross zegt
Mooi exemplaar!
bischero zegt
Zeer zeer zeer mooi uitgevoerd, complimenten (en een behoorlijk beetje gezonde jaloezie ??)
Onehp zegt
Mooi zo met de originele kleinere velgen.
fonny zegt
@zwannes
Scheelt wel zonder dempers, bij de dealer vond men het knap geluid.
zwannes zegt
@fonny: thx voor de tip, misschien een ideetje voor mijn M3.
arias12 zegt
Wow wat een fantastische auto heel dik!
larsyboy1997 zegt
Lekker incognito met die velgen!
blo3to3t zegt
Zonde van dat driften, vroeg of laat gaat ie hierdoor verrot.