@Jantje_555: 10.772 euro inschrijving en 4.128 euro jaarlijkse wegentaks. Als je >350.000 kan uitgeven aan een wagen vallen die bedragen mee vermoed ik.
Reed vorig jaar rond me Knokke Zoute Grand Prix.
Was toen even aardig aan het revven.
Past natuurlijk totaal niet met zo’n S, maar stiekem best wel leuk..
Snap niet dat iedereen zo enthousiast is over dit toch wel wanstaltig apparaat. Die voorbumper kan echt helemaal niet, die velgen zijn ook niet brabus mooiste, evenals die uitlaten. Kortom nu al een echte kampbak.
Een Maybach hoor je origineel te laten, anders verliest hij zijn klasse.
bamfspotter zegt
Want een Maybach is niet dik genoeg ??
jelle166 zegt
Dik apparaat
astondb10 zegt
Baas boven baas!
autodrop zegt
Heeft dat ding dan nu ook 900pk?
granlusso zegt
@autodrop: jep
e550 zegt
@granlusso: waarschijnlijk de enige in de Benelux.
gerjan zegt
Ik had er die putdeksel velgen onder gedaan en minder opvallende uitlaten zodat hij wat meer luxe uitstraald
fhoogendijk zegt
@gerjan: komop, het is een Brabus
kennone zegt
@gerjan: ik een S250 badge..
racingdevil zegt
326700€ volgens de garage waar deze stond , wat zou zo wat kosten op nl platen ?
vandijkbv zegt
@racingdevil: in Nederland 5ton+ gok ik.
sntial zegt
Wie. The fuck. Heeft zo iets. :o
yannickjacobs zegt
Reed vorige week nog voor mijn neus
roppp zegt
@yannickjacobs: pinokkio
matonias zegt
Schijt aan de wereld. Mooi.
reistje zegt
Tja je wilt toch een beetje power hebben in zo’n zware wagen.
serialchiller zegt
Qpark Maastricht?
banaan7 zegt
@serialchiller: sommige mensen hier gaan soms erg ver qua autokennis, maar jij herkent gewoon parkeerplaatsen?
exclusieviteitsfreak zegt
Het is wel vrij sterk te noemen dat hij op ’n Belgische nr. plaat staat ingeschreven, vermoedelijk heeft AB Inbev in Leuven hem aangeschaft . . .
Jantje_555 zegt
die betaald aardig wat taksen met zo een motorblok.
w0ut zegt
@Jantje_555: 10.772 euro inschrijving en 4.128 euro jaarlijkse wegentaks. Als je >350.000 kan uitgeven aan een wagen vallen die bedragen mee vermoed ik.
romeoalfa zegt
Wat een machtig apparaat! Vind de uitlaten alleen niet zo.. liever origineel rechthoekig
ritchie zegt
Nou nou mond vol tanden..
rd1991 zegt
En niet eens een persoonlijke plaat.. zo lekker bescheiden gebleven.
martijn11 zegt
Gelukkig heeft die niet van die putdeksels
blata zegt
Vet ding, laatst bij den bosch zien rijden. Helaas waren fotos toen niet scherp genoeg
dimglor zegt
Reed vorig jaar rond me Knokke Zoute Grand Prix.
Was toen even aardig aan het revven.
Past natuurlijk totaal niet met zo’n S, maar stiekem best wel leuk..
poursuivant zegt
Doe mij die maar. Zonder de blingvelgen en badges en een paar uitlaten minder mag ook.
mrrallycross zegt
Dik!
thomasthomas zegt
Denk je met 450 pk in je RS4 heel wat power hebt. Staat dit raketje naast je met het dubbele. Wat een machine.
slickrick zegt
Na een privé jet is dit the 2nd best Thing :)
Davidov zegt
Blubberdik apparaat!!
poarneemn1 zegt
Vraag me af of de remmen toereikend zijn, er zitten ‘standaard’ mercedes remmen onder.
rolov zegt
@poarneemn1: het is een brabus. Wat denk je dat ze doen bij brabus?
poarneemn1 zegt
@rolov: als je ze vergelijkt met die van de S65 (630 pk) zijn dit lullig kleine schijven. Zo’n auto weegt toch 2300kg en met snelheden van 350 ……
saxoke zegt
hier in het dorp reed vorige week nog zo een S Maybach voor me. ook op Belgische platen. zal waarschijnlijk deze niet geweest zijn haha
mercedesbenze350cdi zegt
Snap niet dat iedereen zo enthousiast is over dit toch wel wanstaltig apparaat. Die voorbumper kan echt helemaal niet, die velgen zijn ook niet brabus mooiste, evenals die uitlaten. Kortom nu al een echte kampbak.
Een Maybach hoor je origineel te laten, anders verliest hij zijn klasse.