@rotarypowah: dan heb je vast nog nooit een GTO gehoord in het echt.. ;)
Een RX-7 klinkt heerlijk. Maar zo’n geblazen rotary is geen match voor een ongeblazen V12 die 8250 toeren maakt.
De GTB. Ik ben niet zo van “het moet persee de onderste uit de prijslijst zijn”. En als we eerlijk zijn, ziet de GTB er gewoon net iets beter uit. En die is nog altijd meer dan snel zat en ook exclusief en bijzonder genoeg.
Overduidelijk de GTO. Vind de 599 GTB één van de minst geslaagde Ferrari’s qua design, maar met de GTO hebben ze dat in Maranello volledig recht weten te zetten. Daarnaast heeft de GTO echt een beestachtig geluid, hij klinkt voor mijn gevoel giftiger en gemener dan andere zeer goed klinkende V12’s. Eigenlijk is de GTO gewoon in alles gaver dan de GTB.
dutchstylez zegt
Niet moeilijk, GTO natuurlijk!
huibhaslanciadelta zegt
Heerlijke combo❗??
rotarypowah zegt
De GTB, net ff wat chiquer. De GTO is sneller, lichter, sterker en zeldzamer, ik weet. Maar als straatracer heb ik liever een FD RX-7.
wimbraber zegt
@rotarypowah: dan heb je vast nog nooit een GTO gehoord in het echt.. ;)
Een RX-7 klinkt heerlijk. Maar zo’n geblazen rotary is geen match voor een ongeblazen V12 die 8250 toeren maakt.
991gts zegt
GTO is zo dik.
bastiaano zegt
Alsof je vraagt; ga je voor de a6 of rs6…
kennone zegt
@bastiaano: Dan zou ik alsnog voor de GTO gaan :p
flatsix010 zegt
Financieel gezien ook een klein verschil
thebestcarsnederland zegt
Liever de GTO natuurlijk, maar met de GTB zou ik ook geen problemen hoor ;) beide erg dik!
pinut187 zegt
De zwarte
bobroog77 zegt
Die gto staat trouwens wel gevaarlijk dicht bij de stoeprand met z’n velg! :o
zion88 zegt
@bobroog77: er is niks misgegaan ;-)
samasama zegt
Makkelijke keuze. Allebei natuurlijk mooi, maar zo’n GTO ….
cossiekiller zegt
Die gele ZL1 voor mij. Ben niet kieskeurig.
rubenyje zegt
@cossiekiller: is geen zl1 is een ss transformes editie
cossiekiller zegt
@rubenyje: Nu je het zegt. De motorkap is net iets anders.
Jochempie zegt
De GTO. Ordinair is geen argument.
fiestacruizer zegt
De zwarte is mooier.
boomhauwer zegt
GTO. Ook al kreeg ik de keus tussen een 599 GTO of een tdf, dan ging ik nog voor de GTO!
sezz zegt
Simpel, GTB + 50 pk – 100 kg = GTO
mashell zegt
De GTB. Ik ben niet zo van “het moet persee de onderste uit de prijslijst zijn”. En als we eerlijk zijn, ziet de GTB er gewoon net iets beter uit. En die is nog altijd meer dan snel zat en ook exclusief en bijzonder genoeg.
martijndh zegt
GTO maar wat is die 599 toch prachtig he man man man
stephano zegt
Wat was de gelegenheid eigenlijk? Een soort promo event?
rubenyje zegt
@stephano: Seb meeting
bietje zegt
GTO… want GTO.
Liever de 288, maar goed… lieve koekjes worden niet gebakken : )
arii zegt
Als dd GTB een handbak heeft dan zal ik er nog over nadenken, maar GTO is het meest logische keus
mrrallycross zegt
100% gto
PeugeotGTI zegt
GTO, omdat GTO
beerpills zegt
Die blauwe station, met de v12 uit de gto. Kom maar door met die ultieme sleeper
roberto zegt
De GTO, mist alleen nog gele remklauwen.
Al had de GTB de challenge velgen + cognac interieur, dan werd het twijfelachtig..
sanki zegt
Zonder twijfel de GTO. Die velgen op de gtb zijn toch echt wel lelijk trouwens.
hugoe zegt
Overduidelijk de GTO. Vind de 599 GTB één van de minst geslaagde Ferrari’s qua design, maar met de GTO hebben ze dat in Maranello volledig recht weten te zetten. Daarnaast heeft de GTO echt een beestachtig geluid, hij klinkt voor mijn gevoel giftiger en gemener dan andere zeer goed klinkende V12’s. Eigenlijk is de GTO gewoon in alles gaver dan de GTB.
kennone zegt
Ik zou voor de GTO met een GTB badge er op. Dan denkt iedereen dat je een trage hebt tot je bij de stoplicht staat.. Een heuze sleeper dus!! ?
jasvl zegt
GTO! Het mooiste design in combinatie met een van de best klinkende motoren is pure perfectie!
lovecars zegt
GTO