@rotarypowah: dan heb je vast nog nooit een GTO gehoord in het echt.. ;)
Een RX-7 klinkt heerlijk. Maar zo’n geblazen rotary is geen match voor een ongeblazen V12 die 8250 toeren maakt.
De GTB. Ik ben niet zo van “het moet persee de onderste uit de prijslijst zijn”. En als we eerlijk zijn, ziet de GTB er gewoon net iets beter uit. En die is nog altijd meer dan snel zat en ook exclusief en bijzonder genoeg.
Overduidelijk de GTO. Vind de 599 GTB één van de minst geslaagde Ferrari’s qua design, maar met de GTO hebben ze dat in Maranello volledig recht weten te zetten. Daarnaast heeft de GTO echt een beestachtig geluid, hij klinkt voor mijn gevoel giftiger en gemener dan andere zeer goed klinkende V12’s. Eigenlijk is de GTO gewoon in alles gaver dan de GTB.
Niet moeilijk, GTO natuurlijk!
Heerlijke combo
??
De GTB, net ff wat chiquer. De GTO is sneller, lichter, sterker en zeldzamer, ik weet. Maar als straatracer heb ik liever een FD RX-7.
@rotarypowah: dan heb je vast nog nooit een GTO gehoord in het echt.. ;)
Een RX-7 klinkt heerlijk. Maar zo’n geblazen rotary is geen match voor een ongeblazen V12 die 8250 toeren maakt.
GTO is zo dik.
Alsof je vraagt; ga je voor de a6 of rs6…
@bastiaano: Dan zou ik alsnog voor de GTO gaan :p
Financieel gezien ook een klein verschil
Liever de GTO natuurlijk, maar met de GTB zou ik ook geen problemen hoor ;) beide erg dik!
De zwarte
Die gto staat trouwens wel gevaarlijk dicht bij de stoeprand met z’n velg! :o
@bobroog77: er is niks misgegaan ;-)
Makkelijke keuze. Allebei natuurlijk mooi, maar zo’n GTO ….
Die gele ZL1 voor mij. Ben niet kieskeurig.
@cossiekiller: is geen zl1 is een ss transformes editie
@rubenyje: Nu je het zegt. De motorkap is net iets anders.
De GTO. Ordinair is geen argument.
De zwarte is mooier.
GTO. Ook al kreeg ik de keus tussen een 599 GTO of een tdf, dan ging ik nog voor de GTO!
Simpel, GTB + 50 pk – 100 kg = GTO
De GTB. Ik ben niet zo van “het moet persee de onderste uit de prijslijst zijn”. En als we eerlijk zijn, ziet de GTB er gewoon net iets beter uit. En die is nog altijd meer dan snel zat en ook exclusief en bijzonder genoeg.
GTO maar wat is die 599 toch prachtig he man man man
Wat was de gelegenheid eigenlijk? Een soort promo event?
@stephano: Seb meeting
GTO… want GTO.
Liever de 288, maar goed… lieve koekjes worden niet gebakken : )
Als dd GTB een handbak heeft dan zal ik er nog over nadenken, maar GTO is het meest logische keus
100% gto
GTO, omdat GTO
Die blauwe station, met de v12 uit de gto. Kom maar door met die ultieme sleeper
De GTO, mist alleen nog gele remklauwen.
Al had de GTB de challenge velgen + cognac interieur, dan werd het twijfelachtig..
Zonder twijfel de GTO. Die velgen op de gtb zijn toch echt wel lelijk trouwens.
Overduidelijk de GTO. Vind de 599 GTB één van de minst geslaagde Ferrari’s qua design, maar met de GTO hebben ze dat in Maranello volledig recht weten te zetten. Daarnaast heeft de GTO echt een beestachtig geluid, hij klinkt voor mijn gevoel giftiger en gemener dan andere zeer goed klinkende V12’s. Eigenlijk is de GTO gewoon in alles gaver dan de GTB.
Ik zou voor de GTO met een GTB badge er op. Dan denkt iedereen dat je een trage hebt tot je bij de stoplicht staat.. Een heuze sleeper dus!! ?
GTO! Het mooiste design in combinatie met een van de best klinkende motoren is pure perfectie!
GTO