Raar. Is de auto van achter mooi symmetrisch, is het ook niet goed. Wat moet dan komen? Één pijpje links of rechts a la eerste generatie Dacia Logan? Vergeet niet dat voor veel blokken het totaal onzinnig is om een uitlaat te plaatsen die gesplitst loopt.
Zeiken = met alternatief komen.
@vonklausenburg: Groot gelijk. Overigens is geen uitlaat ook prima, kijk maar een S-klasse of een Range Rover. Auto’s hebben het niet echt meer nodig tegenwoordig. Ik bedoel: dikke uitlaat onder je 1.6 turbo MPV? Why?
@citroen4life: idd. BMW doet dot niet. Hoogstens een klep die normaal dicht zit… maar dan wel met een reden. Tot 3000 rpm blijft deze dicht (want sneller opspelen van turbo) om vervolgens open te gaan en een optimale flow met lage weerstand.
Het achteraf blinderen van de ramen vind ik altijd jammer, vooral te zien op de achteruit door de witte belijning rond om en op de achterruit verwarming. Verder vind ik het een super mooie bak
Mijn ogen bloeden van die nieuwe designtaal aan de voorzijde. Wat een vreselijke grille met die uitsteeksels. Reden om geen Audi te rijden totdat dit is opgelost.
jesperschoofs zegt
250pk en dan neppe uitlaten? heel vreemd…
cpp1 zegt
@jesperschoofs: dit hebben ze bij MB afgekeken…walgelijke vertoning.
rvds15 zegt
@cpp1: bij Mercedes doen ze dat heel anders. Is gewoon een plastic lijn onder in de achter bumper. Dit zijn echt gaten.
berlinetta zegt
@rvds15: Mercedes doet dat ook hoor.
schuiftrompet zegt
@rvds15: dus doet bmw nog wel iets goed tegenwoordig
jesperschoofs zegt
uitlaatstukken*
daanzanting zegt
@jesperschoofs: ik zat al te kloten met hoe ik et nou moest verwoorden x)
mrrallycross zegt
Wat een nare besparing op die banden
romeoalfa zegt
@mrrallycross: Besparing? Ik zie toch echt Pirelli Scorpion Verdes
rike zegt
@romeoalfa: ik denk dat hier “uitsparing” bedoeld wordt. Kortom, het gat tussen de wielen en carrosserie.
mrrallycross zegt
@romeoalfa: ik dacht dat Scorpion het merk band was. Zag geen pirelli
romeoalfa zegt
@mrrallycross: Het is ook een vrij onbekend model hoor. Pirelli staat vooral bekend om z’n P-Zero
vonklausenburg zegt
Raar. Is de auto van achter mooi symmetrisch, is het ook niet goed. Wat moet dan komen? Één pijpje links of rechts a la eerste generatie Dacia Logan? Vergeet niet dat voor veel blokken het totaal onzinnig is om een uitlaat te plaatsen die gesplitst loopt.
Zeiken = met alternatief komen.
granlusso zegt
@vonklausenburg: Groot gelijk. Overigens is geen uitlaat ook prima, kijk maar een S-klasse of een Range Rover. Auto’s hebben het niet echt meer nodig tegenwoordig. Ik bedoel: dikke uitlaat onder je 1.6 turbo MPV? Why?
romeoalfa zegt
@granlusso: Nep-sierstukken vind ik ook helemaal prima, heb ze ook op mijn W205 met AMG-kit. Hoe hard ik af en toe ook trap, ze blijven mooi chroom ;)
granlusso zegt
@romeoalfa: Haha dat is dan wel mooi
730ld zegt
Wat maakt Audi tegenwoordig toch lelijke velgen. Bij de A4 idem
horza zegt
@730ld: Daar zat ik ook naar de kijken. Al die rare schuine spaken tegenwoordig…
niek458 zegt
De uitlaten bij deze zijn juist mooi. Met S-line pakket krijg je van die rare dingen. Deze vind ik nog wel smaakvol
daanzanting zegt
@niek458: dit is er eentje met een s-line pakket?
banaan7 zegt
@niek458: ik vind die s-line pakketjes ook wel gaaf eruitzien hoor
rauto zegt
74k betalen en vervolgens nepuitlaten krijgen… waar gaat dit heen?
bmwm3gtr zegt
@rauto: elk merk doet dit…. Zie volvo. mercedes. Bmw.
citroen4life zegt
@bmwm3gtr: BMW? Noem maar is een type BMW waarbij de uitlaten nep zijn? Ik ben er nog geen tegengekomen.
bisazza zegt
@citroen4life: idd. BMW doet dot niet. Hoogstens een klep die normaal dicht zit… maar dan wel met een reden. Tot 3000 rpm blijft deze dicht (want sneller opspelen van turbo) om vervolgens open te gaan en een optimale flow met lage weerstand.
thomcarspotter zegt
Dit is een Zotye met Audi logo’s!
porker zegt
Haha als ik de fotograaf (Zie foto 2) zo om mijn auto zag zwerven had ik 112 gebeld!
888natan zegt
@porker: idem dito
daanzanting zegt
@porker: bedankt?
justinautoblog zegt
Haa een VW!
elemento zegt
Het is gewoon facelift….. q7 voorlampen en achterlichten iers scherper belijnen. Voila nieuwe model
focusrs1 zegt
75K en dan maar 250pk beetje jammer.
henk123456 zegt
@focusrs1: er komt een tijd dat je erachter komt dat de prijs van een wagen niet op het aantal pk’s gebaseerd is.
kareljansen zegt
@henk123456: haha, burn !
esprit84 zegt
im a consumer whore
ruudbmw zegt
Ben al geen fan van VAG maar ik vind dat de ‘nieuwe’ Q serie niet een verbetering is.. ‘vroeger’ zag het er beter uit
cazzo046 zegt
Zou zo aan dit hok voorbij lopen.
peaky zegt
Het achteraf blinderen van de ramen vind ik altijd jammer, vooral te zien op de achteruit door de witte belijning rond om en op de achterruit verwarming. Verder vind ik het een super mooie bak
blo3to3t zegt
Wat is hier bijzonder aan? Half leasend Nederland rijdt hier inmiddels al in.. bijna nog erger dan de Peugeot 308
allesmetturbo zegt
Oeh die is er totaal niet op vooruit gegaan, achterkant lijken wel van die chinese geknepen ogen. Zonde dit
keesieboy2 zegt
Ben nu wel benieuwd hoe de echte uitlaat eronder uitziet
rufctr01 zegt
Wat is bijzonder aan deze spot?
wildbeest zegt
Kom op man walgelijk toch
mashell zegt
De uitlaat is toch een beetje de anus van een auto. Een noodzakelijk kwaad, maar wel netjes wegstoppen dat ding.
bartsmit zegt
De ruiten zijn achteraf getint. Zo sneu, je ziet het meteen.
martijn11 zegt
Erg mooi zo met die strakke lijnen veel beter dan zo rond en bollig
martijndh zegt
Ik vind hem LELIJK. Audi waar zijn ze mee bezig
duitseautos zegt
Vind zijn directe concurrent de GLC een stuk mooier.
trolololo zegt
Mijn ogen bloeden van die nieuwe designtaal aan de voorzijde. Wat een vreselijke grille met die uitsteeksels. Reden om geen Audi te rijden totdat dit is opgelost.
kevinadam23 zegt
Lelijke foto’s hoor Daan