Waarbij de originelen de lijnen van de achterzijde meer kracht geven maken deze de auto minder agressief. Kwestie van smaak, vind beide opties prima. Dus ja het mag!
Tsja, je ziet duidelijk dat het een sierstuk is (geen beweegruimte voor de uitlaat in de bumper). Ik zie liever twee pijpjes, met beweegruimte in de bumper.
@rotarypowah: ja tuurlijk zijn het sier stukken. Ga maar eens bij een rs model kijken zijn gaten in de bumper en ongeveer 3/5 cm dieper zit de uitlaat. Allemaal sier werk tegenwoordig…..
Ik vind dat je je auto zo veel mogelijk origineel moet laten. Custom uitlaat is OK, maar laat dan de sierstukjes origineel. meestal is het andersom , andere sierstukjes met zelfde uitlaat….halfords edition.
Deze doet met denken aan de Audi RS uitlaten van paar jaar terug, allemaal ovaal.
Die drang om alles origineel te houden slaat niet echt ergens op. Dit staat hartstikke netjes en waarom zou een fabrikant het per se beter doen toch? :)
Voor de kosten van die uitlaat had hij ook een S kunnen rijden. Snap dat nooit, dat mensen die 100 tot 300 k aan een auto uitgeven maar dan niet even doorsparen/20.000 extra uitgeven voor de S versie
@panam1: omdat de S-versie z’n geld totaal niet waard is. Ongeveer € 20K voor een tiende seconde sneller van 0 tot 100? Joepie. Vooral bij dagelijks gebruik echt relevant.
Die S-versies worden voornamelijk gemaakt om marge te draaien vanwege het psychologische effect van de koper. Die zo indruk denkt te maken op de buurman. Precies wat jouw stelling ook weerspiegelt.
Des te meer kudos voor deze eigenaar die niet voor dat slappe trucje valt.
@panam1: omdat deze uitlaat ca 30pk meer levert en een beter geluid en geen 20k kost.
Slimme vent dus. Nu is de auto en sneller dan de turbo-s, heeft een beter geluid en houdt nog geld op zak ook!
lekkerlinksrijden zegt
Waarom niet?
888natan zegt
Op foto 2 ziet het er wel oke uit maar op foto 3, zo recht van achter, nee..
potjak zegt
Waarbij de originelen de lijnen van de achterzijde meer kracht geven maken deze de auto minder agressief. Kwestie van smaak, vind beide opties prima. Dus ja het mag!
sjakietrekhakie zegt
Wel als er akrapovic boven staat
Jochempie zegt
Het zijn R8 V10 uitlaten, die van de RS6 zijn minder plat
ko4n zegt
@Jochempie: het zijn Akrapovic uitlaten voor de 911 Turbo (s). Niks van Audi
Jochempie zegt
@ko4n: oh oké, weer wat geleerd! Vreemde keuze van Akrapovic, dat wel
alcantara zegt
@Jochempie: Nee
reobnednab zegt
Akrapovic, zolang het door de geluidsbarrière gaat is alles geoorloofd…
rotarypowah zegt
Tsja, je ziet duidelijk dat het een sierstuk is (geen beweegruimte voor de uitlaat in de bumper). Ik zie liever twee pijpjes, met beweegruimte in de bumper.
audirick1995 zegt
@rotarypowah: ja tuurlijk zijn het sier stukken. Ga maar eens bij een rs model kijken zijn gaten in de bumper en ongeveer 3/5 cm dieper zit de uitlaat. Allemaal sier werk tegenwoordig…..
pinut187 zegt
Waarom niet ? Staat aardig
syncro51 zegt
Waarom niet idd, staat rs-achtig ?
slickrick zegt
Ik vind dat je je auto zo veel mogelijk origineel moet laten. Custom uitlaat is OK, maar laat dan de sierstukjes origineel. meestal is het andersom , andere sierstukjes met zelfde uitlaat….halfords edition.
Deze doet met denken aan de Audi RS uitlaten van paar jaar terug, allemaal ovaal.
sr20det zegt
Ieder z’n eigen ding toch? Als ik mn auto wil aanpassen mag ik dat.
toyotafortuner zegt
Hij kan het prima hebben!
stfu zegt
Die drang om alles origineel te houden slaat niet echt ergens op. Dit staat hartstikke netjes en waarom zou een fabrikant het per se beter doen toch? :)
gulli zegt
Ovale*
koekwaus zegt
Ik had er een Pagani Zonda uitlaat opgezet
eetvlagetmoney zegt
@koekwaus: hahaha heerlijk, lag even dubbel.
eaudi zegt
Was ook wel leuk geweest om er side-pipes op te zetten, toch? Oh nee, dat gaat bij een 911 niet. :-)
amphiby zegt
@eaudi: Jawel hoor, dan mag je alleen een stukje knutselen ;)
reistje zegt
Ziet er misschien nog wel netter uit dan hoe ze uit de fabriek rollen. Prima toch.
rufctr01 zegt
Kan prima
kingjoop zegt
Ja, dat mag. Die kleur daarentegen… Saaaaaai! ??
napo zegt
Al zet je een akra op een strontschuit is t nog dik… !!
sjonnie82 zegt
Heiligschennis niet origineel kan niet!
taxman zegt
Boeiend.
svensson zegt
Oh jazeker, dat mag allemaal!
steelfighter zegt
Is een ekte turbooooo man, daar mag je 8 pijpjes op monteren!!!
panam1 zegt
Voor de kosten van die uitlaat had hij ook een S kunnen rijden. Snap dat nooit, dat mensen die 100 tot 300 k aan een auto uitgeven maar dan niet even doorsparen/20.000 extra uitgeven voor de S versie
m550d zegt
@panam1: omdat de S-versie z’n geld totaal niet waard is. Ongeveer € 20K voor een tiende seconde sneller van 0 tot 100? Joepie. Vooral bij dagelijks gebruik echt relevant.
Die S-versies worden voornamelijk gemaakt om marge te draaien vanwege het psychologische effect van de koper. Die zo indruk denkt te maken op de buurman. Precies wat jouw stelling ook weerspiegelt.
Des te meer kudos voor deze eigenaar die niet voor dat slappe trucje valt.
tvr1974 zegt
@panam1: omdat deze uitlaat ca 30pk meer levert en een beter geluid en geen 20k kost.
Slimme vent dus. Nu is de auto en sneller dan de turbo-s, heeft een beter geluid en houdt nog geld op zak ook!
borro4 zegt
Ik vind het prachtig zo!
jaap_veldman zegt
Strik er om en mee nemen zou ik zeggen :)
jippie zegt
Staat prima! Alleen jammer dat er 3x Akrapodinges achterop moet staan.
smart2000 zegt
Ziet er gelikt uit. Ga ik ook bestellen.
amgloverr zegt
@smart2000: staat niet zo mooi hoor op een smart:)
arias12 zegt
Prachtige dikke wagen!
zoraul zegt
Zoo dik en ondergewardeerd!
mrrallycross zegt
Lekker! Alleen die uitlaten moet ik aan wennen
clarkson zegt
Stomme vraag. Beter: klinkt dat?
mashell zegt
Zou deze niet eigenlijk met deze kentekenplaat al de 3D achterlichten moeten hebben?
dubcars zegt
@mashell: De kentekenplaat is nieuw, geleverd bij het invoeren, maar de Porsche komt uit 2013.
chauffeurszuid zegt
Als je ze hoort piep je wel anders ( voor een ieder die ze niks vind) …