Wist op de plaatjes af niet helemaal zeker of deze auto wel kon opleven aan de uitstraling van zijn voorganger, maar ik heb een tijdje geleden een donkergrijs Belgisch exemplaar voorbij zien rijden en dat zag er zeker erg stoer uit.
Heeft deze geen mechanische lsd ipv een electronische? Beetje meer puristisch.
Al aan gedacht om een basic te nemen met weinig opties, is ie lichter en even snel als een ‘s’ met vaak onnodige opties die wegen. En een serieus stuk goedkoper. Because Purist (beetje dan).
Kom op als “fotograaf” gebruik je toch niet de standaard camera app, dan gebruik je Camera+
@Donstil: Als fotograaf gebruik je een DSLR.
Wat een gruwelijke bak is dit!! Tot aan de puntjes, perfectie !!
Nou!
De allereerste C63 zonder ‘s’ lijkt het wel haha
Geweldige sloep.
Wist op de plaatjes af niet helemaal zeker of deze auto wel kon opleven aan de uitstraling van zijn voorganger, maar ik heb een tijdje geleden een donkergrijs Belgisch exemplaar voorbij zien rijden en dat zag er zeker erg stoer uit.
Maar wel met een rete dikke Ass
Ik mis toch altijd wel de mistlampen. Vind mist lampen altijd wel mooi staan.
@gerjan: Bij zo’n auto heb je liever dubbele oliekoelers dan een paar opsmuk lampjes die je nooit gebruikt en praktisch nooit aan mogen staan.
Netjes
Geen beste foto’s.
Wat een armoe, niet eens een ‘s’!
@hplh Thanks mann
Waarom niet die paar extra centen uitgeven aan een S? Als je toch al alles aankruist in ’t boekje….
Pauperbak zonder S.
Die naad tussen de motorkap en de grille geeft Evil Knievel weke knieën! En dat is dan topklasse?
Heeft deze geen mechanische lsd ipv een electronische? Beetje meer puristisch.
Al aan gedacht om een basic te nemen met weinig opties, is ie lichter en even snel als een ‘s’ met vaak onnodige opties die wegen. En een serieus stuk goedkoper. Because Purist (beetje dan).
Voorkant is best lekker
Prachtige auto!!