Allereerst omdat er simpelweg géén 79er Nomads bestaan. (1955-1961 en 1969-1972)
Nomads waren sowieso altijd stationwagens. Eerst als onderdeel van de Bel Air lijn en later van de Chevelle lijn. Meest bekende Nomads zijn de Bel Air Nomad 2-deurs stations gebouwd tussen 1955 en 1957.
Een Blazer-afgeleide kan, maar: de K5 Blazer is volgens mij groter dan dit en de S-10 Blazer bestond in 1979 nog niet. De K5 Blazer is wel de enige Chevy SUV, met een ‘cabriodak’.
Ik kan m niet plaatsen en geef @kuifje gelijk: een Jeep CJ-achtige Chevrolet, met een vreemde registratie
Alfarobert zegt
Nooit gezien of van gehoord.CW waarde van een baksteen
pinut187 zegt
Kende deze ook nog niet, grappig vierkant blokje op wielen.
kuifje zegt
Dit is vast een zelfbouw projectje op basis van een nomad want zo’n Chevy ziet er behoorlijk anders uit
toyotafortuner zegt
Dit zaakje stinkt:
Allereerst omdat er simpelweg géén 79er Nomads bestaan. (1955-1961 en 1969-1972)
Nomads waren sowieso altijd stationwagens. Eerst als onderdeel van de Bel Air lijn en later van de Chevelle lijn. Meest bekende Nomads zijn de Bel Air Nomad 2-deurs stations gebouwd tussen 1955 en 1957.
Een Blazer-afgeleide kan, maar: de K5 Blazer is volgens mij groter dan dit en de S-10 Blazer bestond in 1979 nog niet. De K5 Blazer is wel de enige Chevy SUV, met een ‘cabriodak’.
Ik kan m niet plaatsen en geef @kuifje gelijk: een Jeep CJ-achtige Chevrolet, met een vreemde registratie