@raym: dat is dus in NL niet waar. Op de kentekenpapieren van bijvoorbeeld een Prius (schoonmoeder heeft er helaas een) staat 0kg. Volgens mij had het te maken met een te zware belasting van de accu’s, maar pin me er niet op vast. Wel zijn er kitjes te krijgen voor een fietsendrager.
Ik gok dat het met de meeste hybride/elektrische auto’s zo zit, maar wellicht is Tesla de uitzondering. Wat me niet zou verbazen aangezien ze op meerdere punten voorop lopen.
timmetje zegt
Wat de eigenaar bespaart met de tesla compenseert hij met z’n boot met (minstens) een heavy V8 haha
isleofman zegt
Hoe zit het eigenlijk met Tesla’s en trekhaken in Nederland? Of mag dat gewoon.
persian1 zegt
@isleofman: Tuurlijk mag dat, kost je alleen €850
bartteeuwen zegt
@persian1: Jij zegt direct tuurlijk. Zo logisch vind ik dat niet.
plopkoekje zegt
@bartteeuwen: waarom zou het niet mogen dan?
2wheeler zegt
@plopkoekje: Elektrische- en hybrideauto’s mogen in Nederland geen trekhaak voeren. Het hoe en waarom weet ik niet precies meer.
raym zegt
@bartteeuwen: als de constructie er voor is mag het gewoon. Zolang het maar een goed gekeurde trekhaak is.
2wheeler zegt
@raym: dat is dus in NL niet waar. Op de kentekenpapieren van bijvoorbeeld een Prius (schoonmoeder heeft er helaas een) staat 0kg. Volgens mij had het te maken met een te zware belasting van de accu’s, maar pin me er niet op vast. Wel zijn er kitjes te krijgen voor een fietsendrager.
Ik gok dat het met de meeste hybride/elektrische auto’s zo zit, maar wellicht is Tesla de uitzondering. Wat me niet zou verbazen aangezien ze op meerdere punten voorop lopen.
gieltj zegt
@2wheeler: denk dat de 90D wel genoeg vermogen heeft in iedergeval
phdg zegt
@2wheeler: deze zomer nochtans genoeg outlanders PHEV tegengekomen met caravan en gele kentekens…
pinut187 zegt
Leuke combo..