@soulmaster: Doe eens gek..
Althans, als ik in een positie zou zijn waar prijs, runningcosts en restwaarde geen issue is, dan ging ik absoluut voor de caddy. Het zal allemaal niet zo uitgebalanceerd zijn als de Porsche, en van binnen op alle vlakken minder verfijnd. Maar jemig wat een beest. Één brok fun op 4 wielen.
@rikus: Hoewel de Porsche ongetwijfeld idd beter gaat zijn op de punten die je aangeeft zou je toch verrast kunnen zijn over hoe klein het verschil is. GM is goed bezig qua product tegenwoordig!
Vergeet bv niet dat de magnetische dampers die bv Audi en Ferrari gebruiken ontwikkeld zijn door… Jawel, General Motors!
@rufctr01: de M3 was de benchmark en daar zijn heel erg goed in geslaagd getuige de tijden op de Nordschleife … Dus voor een keer is het dik voor elkaar met de wegligging ondanks het gewicht .. Hij is wat zwaarder dan z’n Duitse concurrenten …
@granlusso: als je iets weet van auto’s dan weet je dat de m3 de maat was waarAan General Motors de CTS wilde afmeten, met name qua rijeigenschappen … Dus de m3 heeft er alles mee te maken ..
@autodrome: de huidige M5 weegt ook bijna 2 ton vriend. Dus wat gewicht betreft zitten ze iig in dezelfde klasse. Wat deze auto zeker minder heeft is het interieur, dat kan je met droge ogen toch echt niet gelijk noemen aan de Duitse drie. Maar kwa rij eigenschappen doet deze zeker mee.
@sralracer: Nee, de rijeigenschappen van de m3 stonden model voor de CTS ondanks het gewicht, de ATS werd toen nog niet eens geproduceerd …. Die is een tijd later geproduceerd ….
moparzegt
@sdm: dan heb jij nog nooit in deze generatie CTS gezeten. Dat interieur is namelijk zeker net zo goed als dat van een BMW, wellicht niet zo goed als dat van een Audi maar weinig auto’s kunnen dat evenaren.
Ja leuk voor de mensen die niet zo van Duits houden en gek zijn op plastic, toch zou ik zelf voor een nieuwe E63 AMG S of een XF RS van een paar jaar oud gaan en mocht ik wat minder Ruimte nodig hebben en toch een sedan wil dan maar een Giulia Q ofzo
Zoiets wil ik hebben! Dikke Amerikaan met dik geluid, geen brutaal uiterlijk en snelheid!
@banaan7: Geen brutaal uiterlijk? Over smaak en zicht valt niet te twisten, maar brutaal is dit apparaat zeker.
jammer dat je ze niet veel ziet in nederland
@camro98: *nooit*
@dirkiii: Heul heul heul soms een op Duits kenteken*
Echt een heel dikke bak
Daar ben ik ook wel voor, maar ze zijn zo schreeuwend duur
Kneiterdik, kan ik wel waarderen, Thanks voor de upload!
Hebben!
@ThomasBol: Jaaa, hebbon! :D
De a8 gaat er hier uit volgende maand en samen met de panamera staat deze hoog op mijn lijstje
@soulmaster: goeie keuze, en de nieuwe pana? Wat staat er nog meer op uw lijstje als ik vragen mag?
@soulmaster: Doe eens gek..
Althans, als ik in een positie zou zijn waar prijs, runningcosts en restwaarde geen issue is, dan ging ik absoluut voor de caddy. Het zal allemaal niet zo uitgebalanceerd zijn als de Porsche, en van binnen op alle vlakken minder verfijnd. Maar jemig wat een beest. Één brok fun op 4 wielen.
@rikus: Hoewel de Porsche ongetwijfeld idd beter gaat zijn op de punten die je aangeeft zou je toch verrast kunnen zijn over hoe klein het verschil is. GM is goed bezig qua product tegenwoordig!
Vergeet bv niet dat de magnetische dampers die bv Audi en Ferrari gebruiken ontwikkeld zijn door… Jawel, General Motors!
Gaat ook hard door de bocht …
@autodrome: zekers. Heeft een goede wegligging.
Of was je sarcastisch? Zo ja…dan iets met steen waar je onder hebt gelegen…
@rufctr01: de M3 was de benchmark en daar zijn heel erg goed in geslaagd getuige de tijden op de Nordschleife … Dus voor een keer is het dik voor elkaar met de wegligging ondanks het gewicht .. Hij is wat zwaarder dan z’n Duitse concurrenten …
@autodrome: Wat heeft een M3 met deze auto te maken? Dat is geen concurrent maat
@granlusso: als je iets weet van auto’s dan weet je dat de m3 de maat was waarAan General Motors de CTS wilde afmeten, met name qua rijeigenschappen … Dus de m3 heeft er alles mee te maken ..
@autodrome: de huidige M5 weegt ook bijna 2 ton vriend. Dus wat gewicht betreft zitten ze iig in dezelfde klasse. Wat deze auto zeker minder heeft is het interieur, dat kan je met droge ogen toch echt niet gelijk noemen aan de Duitse drie. Maar kwa rij eigenschappen doet deze zeker mee.
@sdm: had het specifiek over de rijieigenschappen …
@sdm: de CTS zit in de klasse van de m3, niet de m5
@autodrome: volgensmij haal jij de cts en ats door elkaar
@sralracer: Nee, de rijeigenschappen van de m3 stonden model voor de CTS ondanks het gewicht, de ATS werd toen nog niet eens geproduceerd …. Die is een tijd later geproduceerd ….
@sdm: dan heb jij nog nooit in deze generatie CTS gezeten. Dat interieur is namelijk zeker net zo goed als dat van een BMW, wellicht niet zo goed als dat van een Audi maar weinig auto’s kunnen dat evenaren.
Ook in Duitsland moet er ergens nog een kentekenplaat voorop toch? Wel veel strakker zo in de U.S.-looks
@brave: er is nergens ruimte, een ontheffing zou best mogelijk kunnen zijn gezien us spec auto
Ja hij is dik en gaaf! Maar ik heb toch liever een E63!
@amgloverr: je naam verraadde het al….
@amgloverr:
Daar zou ik ook voor gaan, maar vind de caddy ook best wel een lekkere auto!
Donders wat een geile wagen!
Geeft mij maar een AMG RS M
@c200: Ik zou voor een RS gaan. Die zie je amper op de Nederlandse weg. *ahum*
OT: Dit is pure porno. Heerlijke bak!
Reedt Heisenberg hier niet in? Alleen al om die reden zou ik deze wel eens willen kopen ?
@stefje: volgens mij was dat een Chrysler 300C SRT
Indeed
Mooi.
Alles is mooier in de vs.
Ja leuk voor de mensen die niet zo van Duits houden en gek zijn op plastic, toch zou ik zelf voor een nieuwe E63 AMG S of een XF RS van een paar jaar oud gaan en mocht ik wat minder Ruimte nodig hebben en toch een sedan wil dan maar een Giulia Q ofzo