Lijkt me grappig om de eigenaar eens te vragen hoe vaak hij de kleppen heeft moeten laten stellen van z’n 8 cylinder V12 met dieselinjectie.
Schijnt nogal een dingetje te zijn, bij die S-line modellen van Tesla.
Ach, het is niet belachelijker dan al die zgn sportieve wagens die met hun overbemeten kachelpijpen willen lopen roeptoeteren hoeveel groter hun bijdrage aan de luchtvervuiling wel niet is…
@fijnkonijn: wist niet dat het zo gevoelig ligt. Zal de volgende keer wat sensitiever omgaan met mijn opmerking, radicalen liggen altijd op de loer.
Serieus hoe lang doe je erover naar Oostenrijk, Frankrijk? Of stem je af op Winterberg?
@bitd: Zentral-Schweiz (Regio Luzern/Zug) naar Rotturrdamm = ca. 900km
Moet 3 keer laden (omdat ik het pedaal goed intrap, anders 2x) en dan ben ik 9 uur onderweg, deur tot deur. Maak 2x of 3x pause waarbij ik het laden combineer met ontbijt en lunch. De auto is eerder klaar met laden als wij klaar zijn met eten. Als ik 3x moet laden (maar dat is dan niet veel meer) dan moet ik ca. 30 minuten wachten.
Vroeger, met de Benziner, was ik ongeveer net zo lang onderweg. Ik ben niet het type dat zo’n afstand aflegt met volgas en niet tot nauwelijks pauzes. That’s pretty stupid and dangerous if you ask me.
Dus al met al is mijn reis-gedrag niet veel veranderd. Die laatste keer laden a 30 Minuten is wat ik vroeger niet had. Dat 2x eten deed ik vroeger ook altijd (vakantie is rust, niet jagen) en als je dan tegelijkertijd kan laden zodat dat geen extra tijd kost, dan is dat acceptabel. Ik heb altijd gezegd dat ik me niet (te veel) aan een auto wil moeten aanpassen. En met Tesla hoeft dat niet (daily driving) en op vakantie is de impact minimaal. Eenmaal op lokatie hang je em aan de paal bij het hotel en klaar.
Kortom, voor mij werkt een EV prima. Doordeweeks zowieso. Ik rij elke ochtend weg met een batterij vol juice en hoef daarom overdag niet op te laden. Eerst als ik thuis kom “steek ik em weer drin”.
Ik heb m’n Model S sinds half 2014. Ben er ook mee naar noord Noorwegen en Zweden geweest. Dik 11.000km. Na 3 a 4 uur rijden moesten we weer laden maar aangezien je dan toch de benen wilt strekken, en wat wilt eten etc., ervaar ik dat niet als vervelend. Ben een maand onderweg geweest. Allemaal geen probleem dankzij het Supercharger netwerk. Op dit moment zijn de Model S en X de enige auto’s waarmee je dit kunt doen. Andere fabrikanten hebben long-range EV’s intussen ook op de roadmap.
Eindelijk een verstandige Tesla rijder. Eigenaar was de beperkte actieradius en het tussentijds moeten opladen waarschijnlijk zo zat dat hij er een dikke V8 in heeft laten leggen.
Lijkt me grappig om de eigenaar eens te vragen hoe vaak hij de kleppen heeft moeten laten stellen van z’n 8 cylinder V12 met dieselinjectie.
Schijnt nogal een dingetje te zijn, bij die S-line modellen van Tesla.
@rotarypowah: Haha?
@rotarypowah: cilinder ?
@rotarypowah: Ik moest grinniken, dank!
@rotarypowah:
@rotarypowah: Nice! Doet me denken aan het moment de Audi-dealer nieuwe bougies had staan op de rekening voor mijn ‘4.2 TDI’.
@gregorius: gloeiboegies?
Lijkt een slechte fotosjop
@breitling1993: lijkt eerder op een stickerset
@stijnson: is een stickerset. Te bestellen bij https://www.e-driver.net
Lijkt een slechts fotosjop
@breitling1993: dat dacht ik dus ook!
Slaat nergens op.. Je plakt toch ook geen extra batterij op de achterbumper op je benzine auto?
@pinut187: ik bevestig af en toe wel een stekker aan de bumper. Kan ik mooi vooraan parkeren
Haha ik probeer die auto te zoeken in Sneek dat torentje rechts is het logo van de stad. Maar ik kan hem nogsteeds niet vinden ??
@vvliet: de wagen staat naast de pokemons.
Mooie photoshop!
@mzonneveld: zou je zeggen door de belichting maar het is toch echt gewoon een foto!
Dit is wel heel nep.
Deze modificatie geen een vermogenstoename van ca 25 pk…
Slechte Fotosoep, meer niet
heren heren… het is geen photoshop/fotosoep
zie rechts “gerelateerd autojunk” daar is hij al eerder op de snelweg gespot
http://www.autojunk.nl/2016/08/tesla-met-identiteitscrisis
Wtf…
De knalpijpen
Duidelijk, hij mist z’n Audi nog steeds…
Holy shit, het is geen Photoshop! Haha google maar eens op GS-495-J Tesla! haha jemig wat een kneus die dit gedaan heeft zeg op zijn Tesla
Zo’n dakkoffer is ook lekker voor je range.
@metalmike: een caravan is ook lekker voor je brandstofverbruik. Wat een opmerking zeg.
Andere modificatie is waarschijnlijk de sound van een brullende V8 via de speakers bij het accelereren
Kon geen echte betalen zeker
Skibox is nog eens 40pk extra!
Misschien steekt die ski box wel vol batterijen.
Gelijk je belastingvoordeel voor volledig electrisch inleveren.
Kijken hoe lang die pijpstickers er dan nog op blijven zitten.
Als dit echt is: sleutel én stemrecht ontnemen.
dat zie je zo deze man gelooft in sprookjes daarom heeft ie de disney kasteel op ze auto geplakt
Even cool als een gewone auto met m-,amg-,opc-,.. badges
Als dit echt is: sleutel afpakken en stemrecht ontnemen.
Ach, het is niet belachelijker dan al die zgn sportieve wagens die met hun overbemeten kachelpijpen willen lopen roeptoeteren hoeveel groter hun bijdrage aan de luchtvervuiling wel niet is…
nog een paar speelkaarten tussen z’n spaken om het af te maken.. vroaaaap!!
De eigenaar kan het ook gewoon grappig vinden.
Op mijn oude diesel met electrische winch staat ook Hybrid voor de grap (en om prius rijders te plagen)
Ziet er standaard uit. Een Akrapovic was leuker geweest. Maar misschien teveel kabaal voor de eigenaar…
Het is sowieso een hoax, je kan helemaal niet op wintersport met de Tesla! Tenzij je 2 weken gaat misschien
@bitd: inderdaad. Dat kan helemaal niet joh.
Ik doe het al een paar jaar zo (zonder dakbox btw.)
Ongeinformeerde stumpert…
@fijnkonijn: wist niet dat het zo gevoelig ligt. Zal de volgende keer wat sensitiever omgaan met mijn opmerking, radicalen liggen altijd op de loer.
Serieus hoe lang doe je erover naar Oostenrijk, Frankrijk? Of stem je af op Winterberg?
@bitd: Zentral-Schweiz (Regio Luzern/Zug) naar Rotturrdamm = ca. 900km
Moet 3 keer laden (omdat ik het pedaal goed intrap, anders 2x) en dan ben ik 9 uur onderweg, deur tot deur. Maak 2x of 3x pause waarbij ik het laden combineer met ontbijt en lunch. De auto is eerder klaar met laden als wij klaar zijn met eten. Als ik 3x moet laden (maar dat is dan niet veel meer) dan moet ik ca. 30 minuten wachten.
Vroeger, met de Benziner, was ik ongeveer net zo lang onderweg. Ik ben niet het type dat zo’n afstand aflegt met volgas en niet tot nauwelijks pauzes. That’s pretty stupid and dangerous if you ask me.
Dus al met al is mijn reis-gedrag niet veel veranderd. Die laatste keer laden a 30 Minuten is wat ik vroeger niet had. Dat 2x eten deed ik vroeger ook altijd (vakantie is rust, niet jagen) en als je dan tegelijkertijd kan laden zodat dat geen extra tijd kost, dan is dat acceptabel. Ik heb altijd gezegd dat ik me niet (te veel) aan een auto wil moeten aanpassen. En met Tesla hoeft dat niet (daily driving) en op vakantie is de impact minimaal. Eenmaal op lokatie hang je em aan de paal bij het hotel en klaar.
Kortom, voor mij werkt een EV prima. Doordeweeks zowieso. Ik rij elke ochtend weg met een batterij vol juice en hoef daarom overdag niet op te laden. Eerst als ik thuis kom “steek ik em weer drin”.
Ik heb m’n Model S sinds half 2014. Ben er ook mee naar noord Noorwegen en Zweden geweest. Dik 11.000km. Na 3 a 4 uur rijden moesten we weer laden maar aangezien je dan toch de benen wilt strekken, en wat wilt eten etc., ervaar ik dat niet als vervelend. Ben een maand onderweg geweest. Allemaal geen probleem dankzij het Supercharger netwerk. Op dit moment zijn de Model S en X de enige auto’s waarmee je dit kunt doen. Andere fabrikanten hebben long-range EV’s intussen ook op de roadmap.
Eindelijk een verstandige Tesla rijder. Eigenaar was de beperkte actieradius en het tussentijds moeten opladen waarschijnlijk zo zat dat hij er een dikke V8 in heeft laten leggen.
Tesla met range extender?
Is voor het ‘condens’ uit de elctromotoren …