Moeilijke keuze…voor de hobby en daily driver de Alpina, maar de E39 is echt niet heilig qua storingen maar een tijdloze auto. Qua bruutheid ga ik voor de F10 M5.
@jaccovdzaag: karakter, dat is pas kut, t zijn allebei stukken blik op wielen en een motor met cilinders.. niks karakter, de alpina is alleen tig jaar ouder
Wat vind ik een pre-facelift E39 sedan met witte knippers toch een tijdloos model. Voor mij nog steeds 1 van de mooiste BMW’s ooit gemaakt! Wil er graag nog eentje bezitten. OT: Alpina.
He die Alpina ken ik ;-)
De spoiler had voor mij ook niet gehoeven, maar die zit er standaard op, OEM dus. De Alpina is prima als daily driver idd, en heeft me nog nooit laten staan. Helaas een automaat, maar wel snel, dan moet je wel rap schakelen om me met een (E39) M5 voor te blijven!
En de MX5 (NA) heeft er bij me thuis naast gestaan, helaas weggeroest. MX5 idd meer fun, maar geen ‘langstrecken’ kwaliteit zoals deze E39 B10 met Bilstein B8a
M5
Alpina any day!
@levivdw97: nee Alpina all day long….
M5
E39 is een vaste klant daar!
Alpina omdat e39. Ook al wil ik de m5 ook wel.
Geef mij maar een standaard e39 ///M5.
De f10 is een prachtige machine, maar zal nooit qua gevoel iconen als de e39/e60 (v10) kunnen vervangen.
De Alpina is lekker oldschool, maar niet ieders smaak.
M5
M5, ziet er beter uit vindt ik
Alpina natuurlijk!
Alpina. Exclusiever.
M5!
M5 natuurlijk! Veel sneller dan de alpina!
Moeilijke keuze…voor de hobby en daily driver de Alpina, maar de E39 is echt niet heilig qua storingen maar een tijdloze auto. Qua bruutheid ga ik voor de F10 M5.
F10 is prachtig-> M5
Standaard E39 M5 vind ik mooier dan deze Alpina. Bij de F10 andersom.
Doe maar de MX5 maar gewoon.
M5
De M5 natuurlijk, vind de alpina te ingetogen eruit zien (en is een stuk langzamer dan de M5 natuurlijk)
@spykerboy: Ja, want in deze wereld gaat het natuurlijk alleen om rauwe cijfers :)
Karakterbak. Dat is de Alpina.
@jaccovdzaag: karakter, dat is pas kut, t zijn allebei stukken blik op wielen en een motor met cilinders.. niks karakter, de alpina is alleen tig jaar ouder
@sr20det: Blablabla
M5
Prachtig die E39. Mooi dat er nog originele lichtunits op zitten ipv angel eyes
Wat vind ik een pre-facelift E39 sedan met witte knippers toch een tijdloos model. Voor mij nog steeds 1 van de mooiste BMW’s ooit gemaakt! Wil er graag nog eentje bezitten. OT: Alpina.
Nief, Nief is beter dus m5
Dagwaarde 20k vs +60k?
Lijkt me geen moeilijke keuze.
M5 absoluut ?
M5. Betrap mezelf er de laatste tijd steeds vaker op dat ik Alpina’s mooi probeer te vinden, terwijl ze er eigenlijk verschrikkelijk fout uitzien.
In deze kleur met dat nieuwe kenteken vind ik de Alpina niks. In blauw of donkergroen met origineel Nederlands kenteken vind ik hem prachtig.
@cpp1: Ja, want een kenteken is lekker belangrijk..?
M5, die spoiler op de alpina doet zoon afbreuk aan die auto, jammer.
Doe mij die MX-5 maar, ik weet zeker dat ik in die auto vrolijker blijf sturen dan in zo’n Alpina of M5… Een luxe auto went gewoon veel te snel
Hartverscheurend maar toch de M5 want niet mijn favoriete Alpina. En wellicht heb ik binnen een paar minuten al spijt van mn keuze…
Zowieso de mx5. Veel leuker voor 4 keer minder geld dan de m5
Alpina. Punt.
Alpina!
Die Alpina klinkt waarschijnlijk 10 keer beter dan die M5. Zelfs een Quadrofoglio klinkt nog mooier dan een M5
Oma vs sexy bitch ? Wat een stelling!
De mx5.
Alpina uiteraard is veel exclusiever en technisch vele malen beter. E39 is tijdloos.
@alpinafanb10: En dat geloof je zelf? Ah ik zie het al.. Je nickname.
Alpina, want echt uitlaatgeluid…
He die Alpina ken ik ;-)
De spoiler had voor mij ook niet gehoeven, maar die zit er standaard op, OEM dus. De Alpina is prima als daily driver idd, en heeft me nog nooit laten staan. Helaas een automaat, maar wel snel, dan moet je wel rap schakelen om me met een (E39) M5 voor te blijven!
En de MX5 (NA) heeft er bij me thuis naast gestaan, helaas weggeroest. MX5 idd meer fun, maar geen ‘langstrecken’ kwaliteit zoals deze E39 B10 met Bilstein B8a