@romeoalfa: Nou nee…de M5 is toch wel de koning in zijn klasse. Verliest het misschien van 0 – 100 km/h. Maar daarna is een M5 sneller. Over het bochtenwerk hoeven we niet eens te praten.
@sollie1984: Puur emotie.
99% van de M5 / RS6 en E/CLS AMG eigenaren zullen max een handvol keren hun auto zo behandelen dat ze daadwerkelijk deze verschillen zullen voelen. Laat staan dat ze het ook zo zullen ervaren: ik kan me voorstellen dat dezelfde persoon misschien wel meer het gevoel heeft dat ie sneller gaat in de AMG of RS. En over het geluid hoeven we niet te beginnen.
Als M3 eigenaar kies ik als laatste de M5, vergeleken met een RS6/E/CLS.
@87sandyd: Weten we al dat er allerlei aftermarket uitlaatsysteemen op de markt komen? Ja.
Lost dit het enige nadeel dat de M5, t.o.v. de concurrentie, heeft op? Ja.
@87sandyd: we weten niet welke motor er in ligt. V8 of toch 6 in lijn. Hoeveel turbo’s die zal hebben, 2,3 of 4? Of vierwielaandrijving nu de standaard gaat zijn? Of er een touring komt? En als belangrijkste we weten nog niet hoe lelijk de voorbumper wordt.
@mashell: je bent wel heel onwetend als je denkt dat de nieuwe M5 geen V8 gaat krijgen. Het is namelijk al een tijdje bekend dat BMW druk bezig is met het testen van de M5 met een V8. Ook dat de auto dit keer leverbaar wordt met xDrive. Beetje onderzoek kan geen kwaad.
@87sandyd: jazeker. De M5 wordt dit keer ook al xDrive leverbaar. Verder wordt alleen het geluid door de speakers versterkt voor de passagiers. Iets met een te goede auto met goede isolatie. Het geluid aan de buitenkant is prima hoor.
Dat kan wel zijn maar een m5, e-klasse amg ,of een audi rs6, worden niet gekocht omdat t zon enorme bochtenridders zijn.
Die worden gekocht omdat ze zo lekker ruim zijn ‘comfortabel’ zijn en een enorme bult vermogen hebben.
Dus ik denk dat in dit geval het hebben van de meeste pk of beste 0 tot 100 toch wel beter is voor de verkoop.
Maar hé ik rij een opel van 11jaar oud dus wat weet ik dr van lol
cavalier99 zegt
Komen er dan toch eindelijk mooie stoelen in een M5?
bmwm3e92 zegt
@cavalier99: vond de vorige opzich niet vreselijk
kalslasie zegt
@cavalier99: nooit in de oude gezeten?
bizzarrini zegt
V6 turbo(s) met stofzuiger geluid uit je boxen.. Leuk man
964yellowbird zegt
@bizzarrini: v8, en die stofzuiger is sneller, beter, mooier x10 dan zijn Duitse concurrenten.
87sandyd zegt
@964yellowbird: dat vind jij. Jouw mening is geen feit. Nu niet, dan niet, nooit niet
beam3r zegt
@87sandyd: zijn mening is (in dit geval) een feit !!
545e60 zegt
@bizzarrini: haha bmw en v6 grappig man.
bassx zegt
@bizzarrini: 6 in lijn noemen we dat en die ligt in de M3/4 niet in de M5.
mashell zegt
@bassx: weet jij zeker dat de M5 niet ook over gaat op de 6 in lijn?
Downsizing is BMW’s specialiteit en de M4 is ook opgeknapt van de kleinere motor.
granlusso zegt
@bizzarrini: Leuk man, V6…
En daarnaast: gewoon met je tijd meegaan, dan wordt je een stuk gelukkiger.
baap zegt
@bizzarrini: Roeptoeter
erind zegt
@bizzarrini: hahaha ga je mond afspoelen Dude. V6 in een bmw. Troll
romeoalfa zegt
Nope. RS6.
romeoalfa zegt
@romeoalfa: die was als reactie op yellowbird
sollie1984 zegt
@romeoalfa: Nou nee…de M5 is toch wel de koning in zijn klasse. Verliest het misschien van 0 – 100 km/h. Maar daarna is een M5 sneller. Over het bochtenwerk hoeven we niet eens te praten.
gregorius zegt
@sollie1984: Puur emotie.
99% van de M5 / RS6 en E/CLS AMG eigenaren zullen max een handvol keren hun auto zo behandelen dat ze daadwerkelijk deze verschillen zullen voelen. Laat staan dat ze het ook zo zullen ervaren: ik kan me voorstellen dat dezelfde persoon misschien wel meer het gevoel heeft dat ie sneller gaat in de AMG of RS. En over het geluid hoeven we niet te beginnen.
Als M3 eigenaar kies ik als laatste de M5, vergeleken met een RS6/E/CLS.
dunhozzie zegt
@gregorius: je mist de JAG nog ;-)
AutomotiveDesigner zegt
Paar meter verderop kun je van die lekkere currywurst mit pommes halen.
hugoe zegt
Wat zijn Duitsers toch creatief en onvoorspelbaar als het om auto’s gaat.
87sandyd zegt
-Weten we al hoe de M5 eruit gaat zien? Ja.
-Weten we dat de M5 goed zal zijn? Ja.
-Weten we dat het geluid wordt versterkt door de boxen? Ja.
Weten we eigenlijk nog iets niet van de nieuwe M5?
srthellcat zegt
@87sandyd: Weten we al dat er allerlei aftermarket uitlaatsysteemen op de markt komen? Ja.
Lost dit het enige nadeel dat de M5, t.o.v. de concurrentie, heeft op? Ja.
87sandyd zegt
@srthellcat: enige nadeel volgens jou ja…
Maar goed, met deze 3 voorbeelden wil ik alleen maar aangeven dat we al weten wat we kunnen verwachten
mashell zegt
@87sandyd: we weten niet welke motor er in ligt. V8 of toch 6 in lijn. Hoeveel turbo’s die zal hebben, 2,3 of 4? Of vierwielaandrijving nu de standaard gaat zijn? Of er een touring komt? En als belangrijkste we weten nog niet hoe lelijk de voorbumper wordt.
sollie1984 zegt
@mashell: je bent wel heel onwetend als je denkt dat de nieuwe M5 geen V8 gaat krijgen. Het is namelijk al een tijdje bekend dat BMW druk bezig is met het testen van de M5 met een V8. Ook dat de auto dit keer leverbaar wordt met xDrive. Beetje onderzoek kan geen kwaad.
sollie1984 zegt
@87sandyd: jazeker. De M5 wordt dit keer ook al xDrive leverbaar. Verder wordt alleen het geluid door de speakers versterkt voor de passagiers. Iets met een te goede auto met goede isolatie. Het geluid aan de buitenkant is prima hoor.
mrbasa zegt
Dikke velgen!
mrmiyagi1982 zegt
@SOLLIE1984
Dat kan wel zijn maar een m5, e-klasse amg ,of een audi rs6, worden niet gekocht omdat t zon enorme bochtenridders zijn.
Die worden gekocht omdat ze zo lekker ruim zijn ‘comfortabel’ zijn en een enorme bult vermogen hebben.
Dus ik denk dat in dit geval het hebben van de meeste pk of beste 0 tot 100 toch wel beter is voor de verkoop.
Maar hé ik rij een opel van 11jaar oud dus wat weet ik dr van lol