Wat zijn het toch hondslelijke wielen op z’n M4 GTS, zum kotzen!
Daar horen gewoon de BBS wielen van een CSL onder, en niet van die afzichtelijke orange krengen.
Absoluut de Scuderia. Wat een beest van een auto vond ik dat. Belachelijk snel, heerlijk in een bocht te gooien en een geluid waar je van schrikt in de positieve zin van het woord. Lijkt me een lekkere combinatie trouwens. De M3 (die naast de M4 GTS staat)als daily en de 430 Scuderia als funauto.
Ik vind de normale M4 een prachtbak, daar waar de GTS een hondslelijk monster is met z’n nare velgen en kitscherige achtervleugel. Doe mij de Scuderia maar.
Op het eerste zicht leek het wel een 3 GT, zo naast die ferrari. En specifiek voor dat rondje ring wil je ongetwijfeld die met de beste grip, dus gaan we toch voor die GTS, nietwaar.
@mrmiyagi1982: Totaal niet met je eens. Zo’n scuderia zul je misschien vaak tegenkomen op een boulevard doordat eigenaren daar veelal vertoeven, maar qua karakter hoort die wagen eigenlijk nog meer op het circuit thuis dan een M4 (GTS). Wat de openbare weg betreft kun je in die scuderia tenminste stijlvol over straat, waar je in die M4 GTS het toppunt van wansmaak lijkt.
De 430 Scuderia deed de Nordschleife in 7:39, de M4 GTS in 7:27:88. De GTS heeft dus niet alleen een schreeuwerige uiterlijk, het ding gaat ook nog eens als de Feuerwehr.
mrrallycross zegt
Scuderia
banaan7 zegt
Geen idee, mag nog nie rijden
christiaan zegt
Scuderia
mzonneveld zegt
Scuderia
iijayvee zegt
M4!
brandon1997 zegt
M4
pinut187 zegt
M4
elias zegt
Mooi pics!
cossiekiller zegt
Die BMW mag dan nog een minuut sneller rond de ring zijn…
jack_abarth zegt
Wat zijn het toch hondslelijke wielen op z’n M4 GTS, zum kotzen!
Daar horen gewoon de BBS wielen van een CSL onder, en niet van die afzichtelijke orange krengen.
viezefreddyw zegt
Absoluut de Scuderia. Wat een beest van een auto vond ik dat. Belachelijk snel, heerlijk in een bocht te gooien en een geluid waar je van schrikt in de positieve zin van het woord. Lijkt me een lekkere combinatie trouwens. De M3 (die naast de M4 GTS staat)als daily en de 430 Scuderia als funauto.
thijsj zegt
M4! En persoonlijk vind ik deze wielen wel bruut!
baap zegt
Ik vind de normale M4 een prachtbak, daar waar de GTS een hondslelijk monster is met z’n nare velgen en kitscherige achtervleugel. Doe mij de Scuderia maar.
stephane8200 zegt
Die M4 GTS viel me een beetje tegen in de Motor Trend Youtube car of the year test. Niet zo snel op Laguna Seca in ieder geval.
bogey zegt
Op het eerste zicht leek het wel een 3 GT, zo naast die ferrari. En specifiek voor dat rondje ring wil je ongetwijfeld die met de beste grip, dus gaan we toch voor die GTS, nietwaar.
Edge zegt
De M4. Ik zou het minder erg vinden als ik met die wagen tegen de vangrail zou knallen dan met een Ferrari.
mrmiyagi1982 zegt
M4
Zonder twijfel. Die ferrari is voor rijkeluiszoontjes om te patsen op de boulevard.
Die bmw is voor echte mannen die willen vlammen op t circuit.
hugoe zegt
@mrmiyagi1982: Totaal niet met je eens. Zo’n scuderia zul je misschien vaak tegenkomen op een boulevard doordat eigenaren daar veelal vertoeven, maar qua karakter hoort die wagen eigenlijk nog meer op het circuit thuis dan een M4 (GTS). Wat de openbare weg betreft kun je in die scuderia tenminste stijlvol over straat, waar je in die M4 GTS het toppunt van wansmaak lijkt.
bierbuik zegt
@hugoe: helemaal met je eens!
Eigenlijk bijna elke ///M vind ik meer een patserbak dan een scuderia
amghans zegt
De 430 Scuderia deed de Nordschleife in 7:39, de M4 GTS in 7:27:88. De GTS heeft dus niet alleen een schreeuwerige uiterlijk, het ding gaat ook nog eens als de Feuerwehr.
racerx zegt
M4! Ik mag binnenkort een ook een keer in een GTS sturen, ben benieuwd.
racerx zegt
@racerx: -een