Het volgende slaat niet op jouw spot, want dat is gewoon ee mooie auto: Wat hebben mensen eigenlijk met de Vogue uitvoering van de Range Rover, dat is helemaal niets bijzonders. Een Autobiography is een ander verhaal.
Zojuist even een profiel aangemaakt!
Een vriend attendeerde dat hij de RR hier gezien had.
Dank voor het compliment waarde autovrienden! De foto is genomen in het mooie Earnewald.
Vorig jaar mei heb ik de RR gekocht bij DCO van Ierssel in Roermond. Een goed adres voor scherpgeprijsde exclusievere occasions.
Omdat ik als een van de weinige RR bezitters wel offroad rij, was ik op zoek naar een zwart metallic RR. Deze zijn te kust en te keur te vinden. Maar niet met een interieur dat creme is met wortelhout. Dus binnenin heeft deze een heel klassieke look.
De RR is origineel afgeleverd in september 2013 bij de LR dealer in Monaco. De eerste eigenaar woonde overigens in Belgie. Hij heeft de auto ingeruild bij een LR dealer in Belgie die de RR in consignatie heeft laten verkopen door DCO van Ierssel. Nu rij ik erin als 2e eigenaar. Uiteraard heb ik alles netjes laten controleren en alles klopte, de LR dealers houden per auto een dossier binnen en alle cijfertjes waren in orde.
Optisch heb ik de matzilveren luchthappers erop laten plaatsen, ik vind dat dit het donkere van de auto mooi breekt en de lengte accentueert.
Daarnaast heb ik de auto laten chiptunen door een LR specialist waardoor het koppel NM en de PK’s groter zijn geworden. Dit ligt nu iets onder de grotere 4.4 TDv8 maar wel het plezier van een veel lager gebruik.
Qua opties heeft deze RR niet de adaptive cruise control.
Hoe rijdt een motorische gepimpte RR 3.0 TDv6 uit 2013?
In 1 woord uitstekend, no drama, voor zo’n gevaarte meer dan snel genoeg. Iets onder de 7 seconden naar de 100, dus bij het stoplicht altijd vlot weg. Dankzij de 4×4 met nattigheid sneller dan auto’s die op papier sneller zijn. Dat laatste geeft altijd een glimlach, zoals de hele auto een glimlach geeft. Voldoende ruimte, je kan er lekker mee boenderen door de modder. Na diverse offroad trainingen weet ik inmiddels dat de auto meer kan dan dat ik er mee durf. Comfort is uitstekend, king of the road idee en binnen heerst absolute rust ook bij hoge snelheden. De enige auto waar ik in gereden heb die het comfort en rust evenaard en objectief beter is, is een Bentley Mulsanne.
Wat zijn de reacties van het publiek?
Altijd tweeledig! Vingers omhoog als ik onder de modder rijd, vingers omhoog als ik ‘afgespoeld’ netjes bij een partij aankom.
Maar ja de milieu hippies steken hun middelvinger op en de afgunstigen ook. Of men vind de auto mooi en zegt dit ook, of het is een patserbak of poenerig proletenbak. Tsja….
Zelf hoop ik dat LR ervoor zorgt dat de RR de statige klasse blijft behouden. Dus niet al te dikke sideskirts /(matzwarte/ of chromen) 22+ inch velgen/ flitstende kleurcombinaties. Dit vind ik zelf een beetje patserig… Doe dit op de Velar of op de RR Sport. Maar goed smaken verschillen!
granlusso zegt
Het volgende slaat niet op jouw spot, want dat is gewoon ee mooie auto: Wat hebben mensen eigenlijk met de Vogue uitvoering van de Range Rover, dat is helemaal niets bijzonders. Een Autobiography is een ander verhaal.
fabiotol zegt
Een full option vogue is dikker dan een kale autobiography.
bobroog77 zegt
@fabiotol: full option vogue is geen vogue meer
fabiotol zegt
@bobroog77: wel, ga maar eens naar de dealer en vraag naar de optielijst van de vogue.
henrineyt69 zegt
@fabiotol: wij hebben thuis een donkerbruine autobiography, hij is al een geupload…
dutchoutlaw zegt
Mooi ding.
dutchcorvette zegt
Topspot
bmw507coupe zegt
@dutchcorvette: haha
daanfstad zegt
Zojuist even een profiel aangemaakt!
Een vriend attendeerde dat hij de RR hier gezien had.
Dank voor het compliment waarde autovrienden! De foto is genomen in het mooie Earnewald.
Vorig jaar mei heb ik de RR gekocht bij DCO van Ierssel in Roermond. Een goed adres voor scherpgeprijsde exclusievere occasions.
Omdat ik als een van de weinige RR bezitters wel offroad rij, was ik op zoek naar een zwart metallic RR. Deze zijn te kust en te keur te vinden. Maar niet met een interieur dat creme is met wortelhout. Dus binnenin heeft deze een heel klassieke look.
De RR is origineel afgeleverd in september 2013 bij de LR dealer in Monaco. De eerste eigenaar woonde overigens in Belgie. Hij heeft de auto ingeruild bij een LR dealer in Belgie die de RR in consignatie heeft laten verkopen door DCO van Ierssel. Nu rij ik erin als 2e eigenaar. Uiteraard heb ik alles netjes laten controleren en alles klopte, de LR dealers houden per auto een dossier binnen en alle cijfertjes waren in orde.
Optisch heb ik de matzilveren luchthappers erop laten plaatsen, ik vind dat dit het donkere van de auto mooi breekt en de lengte accentueert.
Daarnaast heb ik de auto laten chiptunen door een LR specialist waardoor het koppel NM en de PK’s groter zijn geworden. Dit ligt nu iets onder de grotere 4.4 TDv8 maar wel het plezier van een veel lager gebruik.
Qua opties heeft deze RR niet de adaptive cruise control.
Hoe rijdt een motorische gepimpte RR 3.0 TDv6 uit 2013?
In 1 woord uitstekend, no drama, voor zo’n gevaarte meer dan snel genoeg. Iets onder de 7 seconden naar de 100, dus bij het stoplicht altijd vlot weg. Dankzij de 4×4 met nattigheid sneller dan auto’s die op papier sneller zijn. Dat laatste geeft altijd een glimlach, zoals de hele auto een glimlach geeft. Voldoende ruimte, je kan er lekker mee boenderen door de modder. Na diverse offroad trainingen weet ik inmiddels dat de auto meer kan dan dat ik er mee durf. Comfort is uitstekend, king of the road idee en binnen heerst absolute rust ook bij hoge snelheden. De enige auto waar ik in gereden heb die het comfort en rust evenaard en objectief beter is, is een Bentley Mulsanne.
Wat zijn de reacties van het publiek?
Altijd tweeledig! Vingers omhoog als ik onder de modder rijd, vingers omhoog als ik ‘afgespoeld’ netjes bij een partij aankom.
Maar ja de milieu hippies steken hun middelvinger op en de afgunstigen ook. Of men vind de auto mooi en zegt dit ook, of het is een patserbak of poenerig proletenbak. Tsja….
Zelf hoop ik dat LR ervoor zorgt dat de RR de statige klasse blijft behouden. Dus niet al te dikke sideskirts /(matzwarte/ of chromen) 22+ inch velgen/ flitstende kleurcombinaties. Dit vind ik zelf een beetje patserig… Doe dit op de Velar of op de RR Sport. Maar goed smaken verschillen!
Leuke Spot!