@geelbarrel: Lijkt veel breder inderdaad. Lage ET-waarde dan wel :)
Ik had 195 op mijn crossa. Nu vanwege aanlopende banden en aquaplaning terug naar originele breedte (165)
Heel erg leuk bakkie! En met deze foto’s komt ie goed tot zn recht! Foto 9 vind ik erg leuk kijk daar zelf ook altijd met plezier naar naar de schaduw!
@svdv: ik moet heel hard nadenken om een onderdeel te vinden aan de mini dat niet gemodificeerd is…
Ooit zat er een 1100 in, maar die is al gauw vervangen voor een 1275. Deze 1275 was stage 4 getuned, dus grote kleppen, andere nokkenas, dubele Mikuni carburateur. Sinds laatse winter is het blok gestript en opgeboord naar 1380cc. De cilinderkop wordt vervangen voor een 16v kop van een BMW K100RS motorfiets. Carburateur eraf, injectie erop.
Ook de versnelllingsbak gaat veranderen maar dat is een langlopend roject. Van standaard 4 bak naar een sequentiele 6 bak, eigen ontwerp.
bartteeuwen zegt
Tof ding. Leuk maatje banden ook :)
geelbarrel zegt
lijkt direct heel wat op zo’n klein autootje, is toch maar 175/50-13
bartteeuwen zegt
@geelbarrel: Lijkt veel breder inderdaad. Lage ET-waarde dan wel :)
Ik had 195 op mijn crossa. Nu vanwege aanlopende banden en aquaplaning terug naar originele breedte (165)
gieltj zegt
Gave mini zeg en wat een super foto’s
svdv zegt
Supergaaf! Zo een wil ik er ook kopen
geelbarrel zegt
@svdv: toen ik hem kocht, was het een wrak, rijp voor de sloop. zoiets maakt je zelf. En is nooit af… ook al heb ik hem al 25 jaar
poulehh zegt
Iconische auto. Ben ook nog wel op zoek naar zo’n kar(t)
flik2punt0 zegt
Heel erg leuk bakkie! En met deze foto’s komt ie goed tot zn recht! Foto 9 vind ik erg leuk kijk daar zelf ook altijd met plezier naar naar de schaduw!
svdv zegt
Is het trouwens een 1000 of 1300? Heb je ook motorische upgrades gedaan?
Meer foto’s zijn altijd welkom!
geelbarrel zegt
@svdv: ik moet heel hard nadenken om een onderdeel te vinden aan de mini dat niet gemodificeerd is…
Ooit zat er een 1100 in, maar die is al gauw vervangen voor een 1275. Deze 1275 was stage 4 getuned, dus grote kleppen, andere nokkenas, dubele Mikuni carburateur. Sinds laatse winter is het blok gestript en opgeboord naar 1380cc. De cilinderkop wordt vervangen voor een 16v kop van een BMW K100RS motorfiets. Carburateur eraf, injectie erop.
Ook de versnelllingsbak gaat veranderen maar dat is een langlopend roject. Van standaard 4 bak naar een sequentiele 6 bak, eigen ontwerp.
svdv zegt
@geelbarrel: erg leuk! Veel succes!
realracing3 zegt
@geelbarrel: de spiegels