Jammer dat de s2000’s helaas ook al in handen zijn gevallen van de civic ricers… Liever gewoon een origineel exemplaar, al die stickers en bumpers heeft de s2000 niet nodig.
@s2khonda: ik heb niet een bepaalde emotie of affectie met Japanse auto’s maar ben het wel helemaal met je eens. Dit gaat uiteindelijk wel de markt bepalen. Ik denk dat over 20 jaar een originele S2000 wel eens heel erg gewild zou kunnen worden. Heb je er zelf één?
@s2khonda: Sommige mensen vinden dit mooi. Ik kan ze eigenlijk wel begrijpen. Hoe “zonde” het volgens sommigen ook is, als het moet is alles toch zo weer teruggebouwd naar origineel.
@gtr34: ? Als honda het standaard zo geleverd zou hebben was het bruut geweest. Nu wordt het vergeleken met civics. Ik ben niet van paupertuning maar ik vind dit er ook wel leuk uit zien.
@bartteeuwen: als honda het zo geleverd had was het bruut geweest? Nee, dan had ik het nog steeds lelijk gevonden? De originaliteit van iets bepaalt niet of het mooi is of niet, dat doet het uiterlijk zelf
De blauwe S2000 volledig origineel die hier in de straat staat vind ik een stuk mooier, zal ik binnenkort op een mooie voorjaarsdag wat plaatjes van schieten. Net als van de 262 C van mijn buurman een paar huizen verderop
De S2000 is ‘gewoon’ al genoeg hardcore en heeft geen andere spoilerts en/of verlaging nodig.
Dan begrijp je volgens mij ‘de idee’ achter de S2000 niet, een pure ROADSTER te bouwen juist zonder enige opsmuk.
Die start/stop knop was destijds een her-uitvinding van Honda op de S2000 en het digitale dashboard, ’t hoort allemaal bij deze wagen.
Juist geel vind ik de meest begeerlijke kleur, misschien wel als link naar de S800 die ook in Japanese yellow werd geleverd.
Ik wil er nog steeds eentje, gewoon voor de heP en niets anders.
Gewoon voor de idee, de filosofie van Honda om het lef te hebben een pure rijderswagen te maken die over een fantastische krachtbron beschikt.
Hij is jammer genoeg nooit echt uit de schaduw kunnen treden van die andere Japanner, de MX 5 Miata, waar die vaak mee werd vergeleken.
En eigenlijk lieve auto-boppers is het de reïncarnatie van de aloude strijd die ooit in Engeland is begonnen tussen de MGB en deTR6, de MX 5 is de MGB en de S2000 de TR6 PI.
De ene lief aardig fijn in de omgang en vooral een allrounder, de ander een hardcore pure valsche spooortwagen die over een gemene krachtbron beschikte en tot hele enge dingen in staat was, als je hem erop aansprak.
Ik houd van een MGB, Maar ben gek van een TR 6 PI en kan dit zo één op één vertalen naar deze Japanse grootheden !
@desjonnies: helemaal eens. Heb een tijdje (recent) een B gereden en dat is een lief ding. MX5 heb ik er eentje van staan en dat is een leuk ding. S2000 (AP1) van de eerste serie is lastig met de achterkant die iets onverwachter omkomt dan soms leuk is.
@bofkont: Ik ben het volledig met je eens. Een S2000 is een erg mooie auto, maar dan het liefst origineel. Of met een beter passende bodykit (Mugen levert een hele cleane set, evenals Spoon: beide zorgen voor betere stabiliteit op hoge snelheid, dingetje bij een S2000).
En die later nagespoten velgen zien er goedkoop uit (lak bladert er af). Een mooie auto goedkoop/slecht getuned: ja, dat is een sjonnie/paupermobiel. Al helemaal omdat een van origine prachtige S2K gedevalueerd word!
Alsof ie op StanceNation staat, dikke bak hoor!
Alleen, als ik dan toch even moet zeiken: waarom de stickers niet iets kleiner en in dezelfde kleurcode van de auto? Dat zou het nog net iets mooier maken. Er zit verder helemaal geen wit in de auto, dus dit oogt een beetje vreemd.
c63bs zegt
Mooi!
yvo249 zegt
Ziet er goed uit!
deora zegt
Mooie S2K!
addiction4cars zegt
Dik
flik2punt0 zegt
Heel ik al hoeven die bumpers
Niet voor mij!
dutchcorvette zegt
@flik2punt0: ?
toyotafortuner zegt
Dat is echt een heerlijke exemplaar!
punicaoase zegt
Zonde al die plakbumpers :-(
alcantara zegt
Leuke auton, jammer van de stickers.
stephane8200 zegt
Zonde van al die rommel. Dan begrijp je die auto echt niet.
s2khonda zegt
Jammer dat de s2000’s helaas ook al in handen zijn gevallen van de civic ricers… Liever gewoon een origineel exemplaar, al die stickers en bumpers heeft de s2000 niet nodig.
bisazza zegt
@s2khonda: ik heb niet een bepaalde emotie of affectie met Japanse auto’s maar ben het wel helemaal met je eens. Dit gaat uiteindelijk wel de markt bepalen. Ik denk dat over 20 jaar een originele S2000 wel eens heel erg gewild zou kunnen worden. Heb je er zelf één?
s2khonda zegt
@Bisazza: Yep ik heb er ook een, maar helemaal origineel qua looks, alleen andere uitlaat/intake/remmen/onderstel.
Stefje zegt
@s2khonda: Zonde, want het onderstel is al nagenoeg perfect.
amgc63 zegt
@s2khonda: heyy rustigg. Zo stijlvol is het inderdaad niet maar ook zeker niet rice.
bartteeuwen zegt
@s2khonda: Sommige mensen vinden dit mooi. Ik kan ze eigenlijk wel begrijpen. Hoe “zonde” het volgens sommigen ook is, als het moet is alles toch zo weer teruggebouwd naar origineel.
bofkont zegt
Wat een pauper sjonnie gebakje met die bumper rotzooi, origineel is het zo’n mooie wagen.
robinthecarguy zegt
@bofkont: meningen verschillen maar een pauper Sjonniebakkie is het zeker niet, of pauper moet een andere betekenis voor jou hebben
gtr34 zegt
Hmm.. Veel negatieve reacties, als iemand die bumpers nou mooi vind, waarom niet? Ik vind het persoonlijk niet heel lelijk, het kan veel erger hoor!
bartteeuwen zegt
@gtr34: ? Als honda het standaard zo geleverd zou hebben was het bruut geweest. Nu wordt het vergeleken met civics. Ik ben niet van paupertuning maar ik vind dit er ook wel leuk uit zien.
87sandyd zegt
@bartteeuwen: als honda het zo geleverd had was het bruut geweest? Nee, dan had ik het nog steeds lelijk gevonden? De originaliteit van iets bepaalt niet of het mooi is of niet, dat doet het uiterlijk zelf
bofkont zegt
@bartteeuwen: kijk nog eens goed, geen enkele fabrikant zou zoiets sjonnie pauper ontwerpen .
geertvn zegt
@bartteeuwen: als ik naar de nieuwe civic type r kijk dan zou ik nog gaan geloven dat ze daar bij Honda toe in staat zijn.
trustmeiamanengineer zegt
Zonde van die plastic paupermeuk. Verder gave wagen. Wil er ooit een hebben.
ocda zegt
De blauwe S2000 volledig origineel die hier in de straat staat vind ik een stuk mooier, zal ik binnenkort op een mooie voorjaarsdag wat plaatjes van schieten. Net als van de 262 C van mijn buurman een paar huizen verderop
punicaoase zegt
@ocda: doen! ;-)
ffw88 zegt
“pauperbak”, “ricer”, “sjonnie”, “rommel”….
Totdat er ineens een “tuner” fabrikant met bumperlipjes voor een BMW komt, dan is het ineens dik
:/
desjonnies zegt
@ffw88:
Nee ook dan is het afschuwelijk.
De S2000 is ‘gewoon’ al genoeg hardcore en heeft geen andere spoilerts en/of verlaging nodig.
Dan begrijp je volgens mij ‘de idee’ achter de S2000 niet, een pure ROADSTER te bouwen juist zonder enige opsmuk.
Die start/stop knop was destijds een her-uitvinding van Honda op de S2000 en het digitale dashboard, ’t hoort allemaal bij deze wagen.
Juist geel vind ik de meest begeerlijke kleur, misschien wel als link naar de S800 die ook in Japanese yellow werd geleverd.
Ik wil er nog steeds eentje, gewoon voor de heP en niets anders.
Gewoon voor de idee, de filosofie van Honda om het lef te hebben een pure rijderswagen te maken die over een fantastische krachtbron beschikt.
Hij is jammer genoeg nooit echt uit de schaduw kunnen treden van die andere Japanner, de MX 5 Miata, waar die vaak mee werd vergeleken.
En eigenlijk lieve auto-boppers is het de reïncarnatie van de aloude strijd die ooit in Engeland is begonnen tussen de MGB en deTR6, de MX 5 is de MGB en de S2000 de TR6 PI.
De ene lief aardig fijn in de omgang en vooral een allrounder, de ander een hardcore pure valsche spooortwagen die over een gemene krachtbron beschikte en tot hele enge dingen in staat was, als je hem erop aansprak.
Ik houd van een MGB, Maar ben gek van een TR 6 PI en kan dit zo één op één vertalen naar deze Japanse grootheden !
stephane8200 zegt
@desjonnies: helemaal eens. Heb een tijdje (recent) een B gereden en dat is een lief ding. MX5 heb ik er eentje van staan en dat is een leuk ding. S2000 (AP1) van de eerste serie is lastig met de achterkant die iets onverwachter omkomt dan soms leuk is.
michaelb zegt
@stephane8200: Dat heet vermogen. Iets wat een MX5 te kort komt.
ghost zegt
@desjonnies: eens!
bofkont zegt
@ffw88: kijk nog eens goed, geen enkele fabrikant haalt het in zijn hoofd zo’n pauper bumper te ontwerpen.
gtwillem zegt
@bofkont: Ik ben het volledig met je eens. Een S2000 is een erg mooie auto, maar dan het liefst origineel. Of met een beter passende bodykit (Mugen levert een hele cleane set, evenals Spoon: beide zorgen voor betere stabiliteit op hoge snelheid, dingetje bij een S2000).
En die later nagespoten velgen zien er goedkoop uit (lak bladert er af). Een mooie auto goedkoop/slecht getuned: ja, dat is een sjonnie/paupermobiel. Al helemaal omdat een van origine prachtige S2K gedevalueerd word!
awesome zegt
Alsof ie op StanceNation staat, dikke bak hoor!
Alleen, als ik dan toch even moet zeiken: waarom de stickers niet iets kleiner en in dezelfde kleurcode van de auto? Dat zou het nog net iets mooier maken. Er zit verder helemaal geen wit in de auto, dus dit oogt een beetje vreemd.
michiel1 zegt
gruwelijk dikke wagen zo’n s2000!
en zo verdomde duur tegenwoordig….
venckman zegt
Gaan met die banaan!
bmwtouring zegt
Een S2000 kan me bekoren, maar dan zonder die afzichtelijke bodykit. Die 37 extra randjes en hoekjes verknoeien het prachtig design.
potjak zegt
De S2000 nooit mooi gevonden en nu ook nog verprutst… Jammer…
rufctr01 zegt
Een schitterende auto, maar de stickers moeten eraf en de aftermarket bumperstukken ( Postert tuning??) moeten er af….
mrmiyagi1982 zegt
Like
utregcity zegt
Doe maar! \(^o^)/
geespot zegt
Oei, wat lelijk
jdvrs zegt
Dit is bij Carfix daar!!