Mijn vaders oude auto, had ook luchtvering, en zakte dan ook zo naar beneden (alleen rechts achter, paar maanden later links achter). In ons geval was het de luchtbalg, als je te lang wacht met repareren gaat de pomp kapot en is het nog duurder.
Misschien heeft de eigenaar hem niet laten maken omdat, wanneer de auto start, de auto weer omhoog gepompt wordt.
Haha dik om te zien ? denk dat de eigenaar er niet zo over zal denken. Op de w220 is de luchtvering een van de beruchtste problemen en is erg duur om te maken. Vraag me af of het überhaupt rendabel is.
Had ik met een 5 serie touring ook eens. Dit is geen fijne reparatie. Bij de 5 serie is alleen de achteras vv luchtvering, ging kapot in Italië. Kosten: 2.200 euro. Hier in NL zal de reparatie duurder uitvallen. Arbeidsloon in Italië stond toen op 75 euro incl btw.
@naamloos3: wij verlagen ons auto meer voor de mooi. Maar je kan ook overdrijven. Ieder zn smaak.
Tis ook wel lekker in de bochten maakt de auto wat stugger .
9 van 10 keer rijd het kut maar ziet het er goed uit (als je te laag gaat)
Waar rij jij zelf in als ik vragen mag???
Volgende keer niet zomaar dingen roepen. Want de meeste sportieve auto’s komen van fabriek af al wat lager dan de standaard modellen
@blaze3027: ik rij in een (in nette staat verkerende-) originele E30.
Maar je hebt gelijk ik mag dat niet zomaar roepen want van een beetje verlagen kan een auto een stuk strakker sturen.
Het is het veel te overdreven verlagen waar ik me aan erger omdat ik het zo sonde vind van die mooie auto’s, al het geld wat erin gestopt wordt, etc. ik begrijp gewoon niet waarom.
mijn excuses voor mijn ongenuanceerde uitspraak tegenover de autoliefhebbers die wel weten waar ze mee bezig zijn ;)
@naamloos3: Ik had mijn W201 ook verlaagd. Dat zag er wel stoer uit met AMG monoblocks. Stuurde ook lekker strak maaarrrrrrrr, de neus kwam niet meer omhoog bij acceleratie en de comfort ging met factor 5 achteruit. Past niet bij een Benz. Volgende dag maar weer de normale veren onder gezet.
@ tommyhorsten; die C1(of een ander van de drieling) waarvan de deur open staat is van jou?
Ik denk dat de S de hobbyauto is. De daylie staat er schuin tegenover (A Klasse)
dutchcorvette zegt
Haha wat lelijk, vooral zonde
sel777 zegt
Geen verlaging helaas voor de eigenaar.. Luchtvering is kapot. Dure grap.
thomasthomas zegt
@sel777: valt mee heb het ooit gehad is vaak alleen de compressorpomp bij de S en E kost 350,- euro incl arbeid
reggie-boy_rood zegt
@thomasthomas: klopt. Hadden wij ook
mercedesgl500 zegt
Ik zag al een keer zon s die ook zo laag was ik dacht dat die door zijn as was gezakt
niek458 zegt
Mijn vaders oude auto, had ook luchtvering, en zakte dan ook zo naar beneden (alleen rechts achter, paar maanden later links achter). In ons geval was het de luchtbalg, als je te lang wacht met repareren gaat de pomp kapot en is het nog duurder.
Misschien heeft de eigenaar hem niet laten maken omdat, wanneer de auto start, de auto weer omhoog gepompt wordt.
robgooi zegt
@niek458: Ja zal wel geen centen. Goedkoop in aanschaf, duurder in onderhoud.
niek458 zegt
@robgooi: Kan ook
flik2punt0 zegt
Das wel zuur! Heeft te maken met de luchtvering en met een beetje pech is hij economisch total loss…
nvn1993 zegt
Haha dik om te zien ? denk dat de eigenaar er niet zo over zal denken. Op de w220 is de luchtvering een van de beruchtste problemen en is erg duur om te maken. Vraag me af of het überhaupt rendabel is.
bakbanaan zegt
Stiekem ligt er heel veel drugs in, vandaar zn lage ligging
wildbeest zegt
Luchtvering
rufctr01 zegt
Ziet er niet uit!
kvgorp zegt
Gevalletje luchtvering kapot.
cpp1 zegt
Had ik met een 5 serie touring ook eens. Dit is geen fijne reparatie. Bij de 5 serie is alleen de achteras vv luchtvering, ging kapot in Italië. Kosten: 2.200 euro. Hier in NL zal de reparatie duurder uitvallen. Arbeidsloon in Italië stond toen op 75 euro incl btw.
mikke zegt
@cpp1: Wij hebben exact hetzelfde voorgehad, zelfde wagen, zelfde land. Allicht een steentje tussen de luchtbalg na een zandweg genomen te hebben.
paulloper zegt
@cpp1: helemaal gek, voor dat geld had ik liever een schroefset van KW gemonteerd, dan maar geen luchtvering meer.
reistje zegt
Toevallig in de buurt van Oosterhout? Zie er daar ook altijd een staan… ehh liggen.
naamloos3 zegt
“verlagen” waarom doen mensen dat? volslagen debielen met petjes die hun auto gaan “verlagen”. Kan iemand het mij uitleggen?
opgooier zegt
@naamloos3: Dan kun je sneller door de bocht jonguh. Niks mis met verlagen imo, alleen moet je het niet gaan overdrijven.
blaze3027 zegt
@naamloos3: wij verlagen ons auto meer voor de mooi. Maar je kan ook overdrijven. Ieder zn smaak.
Tis ook wel lekker in de bochten maakt de auto wat stugger .
9 van 10 keer rijd het kut maar ziet het er goed uit (als je te laag gaat)
Waar rij jij zelf in als ik vragen mag???
Volgende keer niet zomaar dingen roepen. Want de meeste sportieve auto’s komen van fabriek af al wat lager dan de standaard modellen
En die “debielen”weten het denk ik beter dan jou
caferacer zegt
@blaze3027: dan jij
blaze3027 zegt
@caferacer: blijf allochtoon haha . Doe me best
naamloos3 zegt
@blaze3027: ik rij in een (in nette staat verkerende-) originele E30.
Maar je hebt gelijk ik mag dat niet zomaar roepen want van een beetje verlagen kan een auto een stuk strakker sturen.
Het is het veel te overdreven verlagen waar ik me aan erger omdat ik het zo sonde vind van die mooie auto’s, al het geld wat erin gestopt wordt, etc. ik begrijp gewoon niet waarom.
mijn excuses voor mijn ongenuanceerde uitspraak tegenover de autoliefhebbers die wel weten waar ze mee bezig zijn ;)
blaze3027 zegt
@naamloos3: kijk en zo kan het ook op autoblog.
Ik ben het met jou eens dat het ook echt zo overdreven kan worden dat je zoiets hebt van WHY????
sjeppie156 zegt
@blaze3027: Heb jij een LV petje of een ralph lauren?
blaze3027 zegt
@sjeppie156: draag geen petjes sjeppie. Sorry..
Homer55 zegt
@naamloos3: Ik had mijn W201 ook verlaagd. Dat zag er wel stoer uit met AMG monoblocks. Stuurde ook lekker strak maaarrrrrrrr, de neus kwam niet meer omhoog bij acceleratie en de comfort ging met factor 5 achteruit. Past niet bij een Benz. Volgende dag maar weer de normale veren onder gezet.
alfablog zegt
Dak open suggereert wel dat er regelmatig in wordt gereden. Dan zou hij niet kapot hoeven zijn….
thomas20vt zegt
@alfablog:raam links voor staat ook een stuk open.
robgooi zegt
De Tabbert kan ie beter thuislaten.
petermb zegt
Airmatic (hydrauliek dus) probleem denk ik….
petermb zegt
@petermb: Klink wel raar AIRmatic… Maar goed. ALS het airmatic is, dan komt die waarschijnlijk na het starten wel weer (tijdelijk) omhoog…
wheelerdealer zegt
Al lekker roestig in de wielkastjes, man man man wat roesten alle “benzen” van deze generatie
milan0 zegt
@ tommyhorsten; die C1(of een ander van de drieling) waarvan de deur open staat is van jou?
Ik denk dat de S de hobbyauto is. De daylie staat er schuin tegenover (A Klasse)
prop zegt
Krokante wielkasten idd en twee doffe koplampen.
citroen4life zegt
Dit heeft mijn opa ook gehad met z’n v230 alleen dan midden op de autobahn.
De plaatselijke garage heeft er stalen veren onder gezet. Probleem opgelost.