Tja van een Italiaan (kenteken) had ik meer stijl en flair verwacht, maar smaak is nou eenmaal subjectief.
Wat ik pas echt sneu vind is de matige kwaliteit van de afwerking. Voorbeeldje: er zó veel geld op stuk slaan en dan zúlke slecht afgemonteerde deurgrepen op accepteren.
En dan het origineel, de XK 120, met zijn smalle grilletje, zijn voorruit uit twee delen en zijn slanke body, die is 100 keer charmanter dan de XK 150.
De XK 150 is een doorontwikkeling van de XK 120, die gevolgd door de XK 140 uiteindelijk de snellere XK150 is geworden.
Maar, zoals zo vaak, is en blijft het origineel het mooiste en kun je GEEN Botox spiegels en deurklinken aan een XK hangen, geen enkele.
Dizono zegt
Die spiegels… :'(
Update: dit is een Beacham XK150, met spiegels, deurklinken, motor en interieur van de eerste generatie XKR… doodzonde. :(
scottishcarspotter2000 zegt
Jammer van de XKR-onderdelen, maar wat een plaatje verder zeg!
T16 zegt
Die spiegels en deurklinken kan echt niet. Dan heb je het niet begrepen. Moderne techniek is ook en interieur is te tolereren.
trustmeiamanengineer zegt
Verschrikkelijk. Een motor swap zou ik nog kunnen waarderen, maar die spiegels!….
moveyourmind zegt
Bedaagde interieur van de XKR…
Noem mij maar ouderwets, ik vind het interieur van de XKR juist geweldig!
Alleen moet het dan wel in de XKR zitten, en niet in een klassieker zoals in de spot. Die moet je zo origineel mogelijk houden.
rovadepo zegt
Dit hebben ze ooit ook gedaan met een 1954 300sl, met r129 techniek origineel van Mercedes zelf.
rufctr01 zegt
Jammer van de nieuwere onderdelen op de auto.
kuifje zegt
Erg gaaf dat dit onderhuids grotendeels een XKR is! Veel unieker dan een XKR en een XK150 bij elkaar
Die spiegels en deurklinken zien er wel raar uit
timthuijs zegt
Dit is volgensmij een xk
stfu zegt
Ik zie geen interieurfoto?
flik2punt0 zegt
Wel apart kan het wel waarderen, ergens wel zonde dat wel maar ben wel nieuwsgierig naar hoe dat rijdt!
sander1980 zegt
Die spiegels en deurgrepen!!! Direct opsluiten de misdadiger die dat gedaan heeft…
RRRobert zegt
Tja van een Italiaan (kenteken) had ik meer stijl en flair verwacht, maar smaak is nou eenmaal subjectief.
Wat ik pas echt sneu vind is de matige kwaliteit van de afwerking. Voorbeeldje: er zó veel geld op stuk slaan en dan zúlke slecht afgemonteerde deurgrepen op accepteren.
dragonforce zegt
En dit is waarom ik spyker als merk kan waarderen.
Moderne uiterlijk en een interieur welk in zowel in deze wagen zou passen alsmede een nieuwe wagen.
aquila2003 zegt
Goeie God wat een heiligheidschennis…
mrrallycross zegt
Lekker hoor
desjonnies zegt
En dan het origineel, de XK 120, met zijn smalle grilletje, zijn voorruit uit twee delen en zijn slanke body, die is 100 keer charmanter dan de XK 150.
De XK 150 is een doorontwikkeling van de XK 120, die gevolgd door de XK 140 uiteindelijk de snellere XK150 is geworden.
Maar, zoals zo vaak, is en blijft het origineel het mooiste en kun je GEEN Botox spiegels en deurklinken aan een XK hangen, geen enkele.
Hier de XK 120 Coupé, smalle halve bumpers, smallere grille, me vind het geheel meer charme uitstralen :
https://www.the-blueprints.com/blueprints-depot-restricted/cars/jaguar/jaguar_120_fixed_head_coupe_1948-23841.jpg