@wimbraber: een icoon van wat precies? De ontzettend racy 6 cilinder? Nee dat was de e46. Ook het interieur in een e9x ziet er niet uit. Zou hem graag rijden, maar een icoon, nee..
@wimbraber: je moet dit soort modellen dan ook niet vergelijken met een s5 maar met een rs5. We vergelijken toch ook geen top model audi de dikste niet amg van mercedes..
Bij dergelijke wagens gaat het om de totaalbeleving.
In veel gevallen wordt zo’n wagen aangekocht als tweede wagen en dan is het met zo’n cabrio, ondanks het hogere gewicht en esthetisch minder mooie daklijn puur genieten!
Liever de coupe qua looks, maar zeker een gave kleur!
@thomcarspotter: ???
@paulloper: Deze heeft een klap dak, thom heeft er liever eentje met geen klapdak maar gewoon een vast dak.
@carfreakjim: Dat snap ik, maar qua looks doet deze niet veel onder.
@paulloper: jawel, die daklijn is vreselijk. Afbreuk op het hele design vinden de meeste mensen van wat ik zo lees, waaronder ik.
@klimz: ja, helaas heeft de m4 cabrio ook dezelfde dak constructie en dus dezelfde daklijn.
@klimz: klopt, de kont steekt veel meer uit bij de cabrio terwijl bij de coupe de daklijn nog verder afloopt.
@thomcarspotter: mee eens!
@thomcarspotter: amen
Hele mooie combo zo met die antraciete velgen en die mooie blauwe kleur, gave spot! Word een icoon! (De E92 dan)
@wimbraber: een icoon van wat precies? De ontzettend racy 6 cilinder? Nee dat was de e46. Ook het interieur in een e9x ziet er niet uit. Zou hem graag rijden, maar een icoon, nee..
Mooie kleur. Maar dat gewicht van deze auto, dat gaat natuurlijk helemaal nergens meer over.
@maseratizzzzzzzz: haha inderdaad bizar zwaar, maar de audi S5 is nog zwaarder en heeft veel minder vermogen.. 1850kg op 333pk…
@wimbraber: je moet dit soort modellen dan ook niet vergelijken met een s5 maar met een rs5. We vergelijken toch ook geen top model audi de dikste niet amg van mercedes..
goed gekeurt!!
Helemaal af!!
Bij dergelijke wagens gaat het om de totaalbeleving.
In veel gevallen wordt zo’n wagen aangekocht als tweede wagen en dan is het met zo’n cabrio, ondanks het hogere gewicht en esthetisch minder mooie daklijn puur genieten!