Ferrari 458 combo, met welke velgen zou jij hem bestellen.
Op regenachtige dagen laat ik de hond uit in onze parkeergarage en dat is altijd een feest. Kwam de eigenaar laatst eens tegen toen hij net thuis kwam en hij stemde ermee in om eens even flink z’n gaspedaal in te trappen in de parkeergarage. Begrenzer er meteen op maar wat een super geluid ik trilde mee en kippenvel dat ik ervan kreeg, top gozer!
Zeker die van foto 3 en 4, die andere vind ik gewoon echt niet mooi
Die oldscool velgen zijn gaaf
Vreselijk die velgen
Jij laat de hond uit in een parkeergarage??
@993gt2: dat ja
@scottishcarspotter2000: ja die is erg groot, hond zelf is niet de sportiefste dus die vindt het wel gebakken en ik ruim alles netjes op. Ik heb geen zin in een natte stinkende hond op de bank.
@pinut187: in dat geval snap ik je wel n beetje ;)
@993gt2: het was een regenachtige dag
Die HRE’s! Maar liever niet in ’t zwart. Die iele wieltjes die er standaard onder komen vind ik maar niets. Ik zie graag een mooi wiel, ipv een remschijf.
@rotarypowah: ik zie het liefst zo min mogelijk on-afgeveerde massa. ?
Lekker, maar dan wel volledig antraciet ipv met zo een zilveren rand. Zo dus: http://youtu.be/_bZ74Y_940g
Voor mij foto 3 en 4 want die retro putdeksels had hij van mij in magazijn mogen laten liggen.
Ik haat de staatsloterij… verdomme… nu kan ik alleen nog maar dromen.
De retro’s zijn mooi, de velgen op foto 3 en 4 niet.
Allebei niet. Liever iets van adv.1
Zoals foto 3 en 4. Die klassieke velgen moeten onder een f40
Ik vind het eigenlijk best goed staan. Net als Fuchs velgen onder een 991 (Fuchs bouwt ze nog steeds voor diverse Porsches).
De old school velgen. 100% zeker. En het liefst zou ik dan ook de wanghoogte van de band een maatje (of twee) groter zien, daarmee worden de wielkasten ook net ff wat beter gevuld. Maar goed, bij zulke auto’s moet je misschien niet te veel met de wielgeometrie gaat lopen f*cken.
Die moderne velgen zien er uit als fietswielen. Toch wel echt een van de nadelen van de ‘vooruitgang’.
Ik houd helemaal niet van die velgen met al die schroefjes en ben van mening dat aftermarket velgen alleen op een Golf III acceptabel zijn.
En dan noch staat die old school velg de Ferrari fantastisch. Ze geven de wagen een stuk meer uitstraling.
Staat niet verkeerd, kan ‘ie zeker hebben :)
Lekkere velgrand-schade ook op foto 3. Hoe krijg je het voor elkaar? Wel de centjes, niet de skills, blijkt maar weer.
@thefuelofsatan:
Wat een onzin! Het ding heeft laagprofiel banden en – zoals elke sportwagen – een grote draaicirkel. Als je geregeld file parkeert langs stoepranden, en niet wegloopt voor een krap plekje op zijn tijd, zijn de velgrandjes rechts niet ‘schoon’ te houden.
@mout: ik zeg niet dat ik de beste chauffeur ter wereld ben, maar ik heb te maken met dezelfde criteria, en mijn velgen zien er na 4 jaar nog als nieuw uit. Het heeft wel degelijk te maken met het vermogen om situaties, ruimte in te schatten, en geen onnodig risico te nemen.
@thefuelofsatan: het heeft misschien ook iets met je financiële positie te maken. Als je geld zat hebt (want Ferrari rijdt) dan kan je ook denk ach, krasje zal wel. Als ik het niet meer mooi vind dan koop ik nieuwe. De luxe van het rijk zijn.
@thefuelofsatan: Je spreekt uit eigen ervaring – dat geeft je zeker recht van spreken.
Voor mij is dit een van de redenen waarom ik geen laagprofiel-banden wil. (momenteel zelfs 185/80/14 – maar dat vind zelfs ik overdreven ;-) )
???
Het staat haar echt goed!