Cervini’s C500 convertible (Mustang GT convertible)
Kings Cruise 20151213: Deze Mustang begon zijn leven in 2008 als GT cabrio model met de 3-klepper 4.6l V8: 300pk, 430nm. Maar de eigenaar had zoiets van meh, dat kan veul beter en opvallender. Dus besloot hij bij Cervini's aan te kloppen en all-in te gaan. Het resultaat is deze Cervini's C500 cabrio met een motor die opgeboord is naar 5l en die 700 pk levert. (Bewering van de eigenaar zelf, ik kan weinig opmaken over de tuningkits op de site van Cervini's zelf)
Bah wat lelijk, die body kit, de B stijl! Ben normaal wel fan van mustangs maar dit vind ik echt 3x niks helaas
Verschrikkelijk lelijk.. zonde! Poweroutput is wel lekker maar al dat plastic is too much.
Ik vind die rollbar/B-stijl toch zo lelijk! Zie dit wel meer op (hele snelle) Mustangs, weet iemand waarom je dit op je Mustang zou zetten/laten zitten?
@jobberns: zodat je hoofd niet geplet wordt als je over de kop slaat.
@jobberns: zoals de pt cruiser cabrio? die is ook heel snel… euhm … ja
@jobberns: is een veel voorkomende modificatie voor Mustang Cabrio’s met veel power. De reden is eigenlijk heel erg simpel: het zijn meer boten dan auto’s. De stijfheid is gewoon gênant. Dus op Ford Shelby’s is het een optie, en op de sterkere échte Shelby’s gewoon standaard. Ook bij opgepepte Mustangs van Roush, Saleen, Steeda en Hennessey wordt het vaak toegepast.
Hoeveel vermogen? Ik kan het niet lezen in de app. Wel afschuwelijk lelijk trouwens..
@991gt3rs: Er wordt 700pk + beweerd. Maar dat vind ik wel erg optimistisch voor een Stage 1 tuningkit en opgeboorde motor. De site van t tuningbedrijf geeft geen informatie
@toyotafortuner: haal daar maar 25% vanaf. Dat is een hele positieve testbank geweest.
@991gt3rs: Ik beweerde t overigens niet ;) De eigenaar zelf was t die t beweerde.
Ik zelf doe geen gok naar de werkelijke output. Omdat ik geen verstand heb van motortuning enzo.
@toyotafortuner: die 700pk zo prima kunnen. Mustang blokken zijn zeer sterk en vrij gemakkelijk naar 600 of 700 pk te tunen. Ik maak dan meer zorgen over het onderstel. Daar moet je wel vreselijk veel aan doen wil je die 700PK een beetje goed op de weg kunnen krijgen. Je hebt alleen maar wielspin.
Best netjes
Over the top
Is z’n rollbar niet verplicht volgens de rdw/APK?
Echt jammer dat zoiets afzichtigs legaal op Nederlands kenteken mag worden gezet. Om te kotsen…