BMW M550d
Ik weet nog niet zeker wat ik zou verkiezen… Dit of een M5…. Hmmm…
Ik denk (de dieselgate buiten kwestie gelaten) dat ik misschien toch stiekem voor de M550d zou gaan… Zou jij de bandenrokende M5 boven deze M550d verkiezen?
Ik weet nog niet zeker wat ik zou verkiezen… Dit of een M5…. Hmmm…
Ik denk (de dieselgate buiten kwestie gelaten) dat ik misschien toch stiekem voor de M550d zou gaan… Zou jij de bandenrokende M5 boven deze M550d verkiezen?
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
M5 is duurder toch?
@mrrallycross: ik dacht dat ze ongeveer gelijk waren qua prijs…
@elias: m5 is duurder, veel sneller en alleen verkijgbaar als sedan met rwd
@mrrallycross: in belgië scheelt het volgens mij niet eens zoveel
@mrrallycross: Ja veel duurder, de standaard m550d is al vrij vol met opties. Ook is het verbruik van een m5 natuurlijk een heel stuk hoger.
Ultieme Autobahn-blazer
Een m5 heb ik niet gereden, maar de 550D rijdt echt ontzettend lekker.
Ongelofelijk snel, maar helaas ervaar ik de beleving als minimaal.
Ik vind breaks over het algemeen mooier om te zien. Dus ik zou deze kiezen.
Waar is deze gespot? Ik denk de eigenaar te kennen die man gebruikt de 381hp helemaal waarvoor ze gemaakt zijn
Aan de GIKS in Sint-Eloois-Vijve.@henrineyt69:
Ik zou de 550I station pakken
Ik zou een 550i kiezen ipv 550d
@bombaliali: had ik nog niet aan gedacht! Zou idd nog een goede kanshebber zijn…
@elias: meer vermogen, minder geld.. Hoe dat kan vraag ik me nog steeds af
@bombaliali: dieselen is duurder.
550d is gewoon lekker praktisch omdat het een station is. Wil je bandenrokend bij een stoplicht vertrekken de kont omgooien en knallen over wegen zou ik voor de m5 gaan.
toch de m5 voor mij
M5, en het liefst de E60