BMW M550d
Ik weet nog niet zeker wat ik zou verkiezen… Dit of een M5…. Hmmm…
Ik denk (de dieselgate buiten kwestie gelaten) dat ik misschien toch stiekem voor de M550d zou gaan… Zou jij de bandenrokende M5 boven deze M550d verkiezen?
Ik weet nog niet zeker wat ik zou verkiezen… Dit of een M5…. Hmmm…
Ik denk (de dieselgate buiten kwestie gelaten) dat ik misschien toch stiekem voor de M550d zou gaan… Zou jij de bandenrokende M5 boven deze M550d verkiezen?
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
mrrallycross zegt
M5 is duurder toch?
elias zegt
@mrrallycross: ik dacht dat ze ongeveer gelijk waren qua prijs…
ko3n zegt
@elias: m5 is duurder, veel sneller en alleen verkijgbaar als sedan met rwd
thomcarspotter zegt
@mrrallycross: in belgië scheelt het volgens mij niet eens zoveel
borro4 zegt
@mrrallycross: Ja veel duurder, de standaard m550d is al vrij vol met opties. Ook is het verbruik van een m5 natuurlijk een heel stuk hoger.
introductiemap zegt
Ultieme Autobahn-blazer
autoporn zegt
Een m5 heb ik niet gereden, maar de 550D rijdt echt ontzettend lekker.
Ongelofelijk snel, maar helaas ervaar ik de beleving als minimaal.
lennyhihi zegt
Ik vind breaks over het algemeen mooier om te zien. Dus ik zou deze kiezen.
henrineyt69 zegt
Waar is deze gespot? Ik denk de eigenaar te kennen die man gebruikt de 381hp helemaal waarvoor ze gemaakt zijn
elias zegt
Aan de GIKS in Sint-Eloois-Vijve.@henrineyt69:
delahaye zegt
Ik zou de 550I station pakken
bombaliali zegt
Ik zou een 550i kiezen ipv 550d
elias zegt
@bombaliali: had ik nog niet aan gedacht! Zou idd nog een goede kanshebber zijn…
bombaliali zegt
@elias: meer vermogen, minder geld.. Hoe dat kan vraag ik me nog steeds af
paulloper zegt
@bombaliali: dieselen is duurder.
maikel2303 zegt
550d is gewoon lekker praktisch omdat het een station is. Wil je bandenrokend bij een stoplicht vertrekken de kont omgooien en knallen over wegen zou ik voor de m5 gaan.
ziki zegt
toch de m5 voor mij
fhoogendijk zegt
M5, en het liefst de E60