@remylahaye: klopt. Een mule is een ezel, een draag dier. In automotive termen dus een onderstel van een toekomstige auto die een carroserie van een huidig model draagt.
Dit hier op de foto is gewoon een pre-productie exemplaar.
@scottishcarspotter2000: deel voor 100 % dezelfde gedachten. De C is echt waardeloos qua design mi, een S klasse small, maar dan hopeloos mislukt en de E is de nieuwe S klasse medium. Heel jammer. Vond de oude C gewoon ronduit mooi en het uitgaande E model, in de juiste uitvoering ook.
In vergelijking met de huidige MB line up, zijn Audi en BMW haast gevarieerd qua design van hun gamma….;)
@wildbeest: denk dat je bedoelt dat je met het bovenstaande oneens bent. Lijkt me best vermoeiend als je het met ALLES oneens bent, en ik geloof dat velen dat met mij eens zijn
Als ze nu nog een publiek jonger that 60 willen aanspreken zullen ze toch ook eindelijk eens goeie techniek in de E mogen steken.
Misschien eens bij Audi, BMW, … op stage gaan
@boxergt: mwoah verschilt dat niet per motorcategorie? Een 350cdi is vergeleken met een BiTDi of een ..35d of ..40d weldegelijk iets achter qua aanbod.
@remcott: Ik denk dat het ligt aan hoe je goede techniek omschrijft. Kwaliteit/betrouwbaarheid of vernieuwende techniek? Elk snufje waar Mercedes nu mee komt zit pas over minimaal een jaar in Audi of BMW.
Mercedes-Benz is zojuist in 4-klasses weer uitgeroepen tot de beste auto en als je verder kijkt en zoekt dan autoblog lang is zul je zien dat ze in elke vorm van aandrijving pionier zijn. Daarnaast lopen ze (samen met Volvo) mijlenver voor op gebied van veiligheid.
Ik ben absoluut een Mercedes-Benz fanboy, alleen al door hun heerlijke eigenwijsheid.
@boxergt: bij bmw 5 was de handrem een schakelaar, bij mercedes is het nog altijd dat voetpedaal, als je die indrukt en je staat op een bergje, dan beweegt je auto nog even. De klimaatregeling heeft geen constante temperatuur, het parkeersysteem is verouderd, je auto schokt als je 30km u rijdt omdat het motormanagement systeem niet weet wat gedaan. De avantgarde sportophanging staat minder strak dan de bmw basisophanging, precies een boot.
enz enz…
@freigns: Beste Freigns, u bent al geruime tijd niet meer in de showroom geweest.
Op de A-klasse van mijn vriendin trap ik het rempedaal in en blijft zolang staan tot ik gas geef.
Over onderstellen verschillen smaken, heeft niks met techniek maar met voorkeur te maken…
Handrem is al even een elektronische hoor, natuurlijk afhankelijk welk model je koopt. Daarnaast geef ik toch liever de voorkeur aan de handmatige (voetmatig..) in geval van nood.
Dat hij stottert bij 30km/h zou een retourtje werkplaats of verandering in je rijgedrag of versnelling keuze wonderen doen.
Het is algemeen bekend dat qua noviteit Mercedes-Benz mijlen ver voor loopt. Zelfs op elektra – waterstof hebben ze al jaaaaaren hun auto’s klaar.
Autonoom rijden? Er rijdt momenteel een vrachtwagen van de East- naar Westcoast. De nieuwe e-klasse? Automatisch inparkeren via je telefoon en deels autonoom rijden kan tot 70-kmh. Wel je handen om de 10 sec aan het stuur.
Het lijkt eropo dat het een grote C/kleine S klasse wordt. Op zich niet erg, beide zijn knappe karren, maar de E vond ik juist leuk vanwege zijn eigen gezicht.
remylahaye zegt
Is een gewone test auto, geen mule. Dit is de nieuwe e klasse al ket bestickering en camouflage.
mashell zegt
@remylahaye: klopt. Een mule is een ezel, een draag dier. In automotive termen dus een onderstel van een toekomstige auto die een carroserie van een huidig model draagt.
Dit hier op de foto is gewoon een pre-productie exemplaar.
Original_Arnoud zegt
@mashell:
Een mule is een muildier. ? Een kruising tussen een paardenmerrie en een ezelshengst.\zeikmodus.
scottishcarspotter2000 zegt
Ben bang dat t jammer genoeg net als de C gewoon een kleine S-klasse wordt, zelf vond ik het hoekige van de huidige veel mooier, jammer!
cpp1 zegt
@scottishcarspotter2000: deel voor 100 % dezelfde gedachten. De C is echt waardeloos qua design mi, een S klasse small, maar dan hopeloos mislukt en de E is de nieuwe S klasse medium. Heel jammer. Vond de oude C gewoon ronduit mooi en het uitgaande E model, in de juiste uitvoering ook.
In vergelijking met de huidige MB line up, zijn Audi en BMW haast gevarieerd qua design van hun gamma….;)
wildbeest zegt
@cpp1: ben het met ALLES oneens. Denk vele anderen met mij
remcott zegt
@wildbeest: denk dat je bedoelt dat je met het bovenstaande oneens bent. Lijkt me best vermoeiend als je het met ALLES oneens bent, en ik geloof dat velen dat met mij eens zijn
hanse1one zegt
Hé, kijk een taxi… :)
freigns zegt
@hanse1one: Nu nog lijkwagen versie ook
eaurouge zegt
@hanse1one: 1990 belde ze willen hun grap terug
dsdh zegt
@eaurouge: 1
freigns zegt
Als ze nu nog een publiek jonger that 60 willen aanspreken zullen ze toch ook eindelijk eens goeie techniek in de E mogen steken.
Misschien eens bij Audi, BMW, … op stage gaan
boxergt zegt
@freigns: Ik zou iets beter je huiswerk gaan doen, als ik jou was!
Als er 2 merken zijn die achterlopen op MB qua techniek zijn het die 2 wel!
remcott zegt
@boxergt: mwoah verschilt dat niet per motorcategorie? Een 350cdi is vergeleken met een BiTDi of een ..35d of ..40d weldegelijk iets achter qua aanbod.
boxergt zegt
@remcott: Ik denk dat het ligt aan hoe je goede techniek omschrijft. Kwaliteit/betrouwbaarheid of vernieuwende techniek? Elk snufje waar Mercedes nu mee komt zit pas over minimaal een jaar in Audi of BMW.
Mercedes-Benz is zojuist in 4-klasses weer uitgeroepen tot de beste auto en als je verder kijkt en zoekt dan autoblog lang is zul je zien dat ze in elke vorm van aandrijving pionier zijn. Daarnaast lopen ze (samen met Volvo) mijlenver voor op gebied van veiligheid.
Ik ben absoluut een Mercedes-Benz fanboy, alleen al door hun heerlijke eigenwijsheid.
freigns zegt
@boxergt: bij bmw 5 was de handrem een schakelaar, bij mercedes is het nog altijd dat voetpedaal, als je die indrukt en je staat op een bergje, dan beweegt je auto nog even. De klimaatregeling heeft geen constante temperatuur, het parkeersysteem is verouderd, je auto schokt als je 30km u rijdt omdat het motormanagement systeem niet weet wat gedaan. De avantgarde sportophanging staat minder strak dan de bmw basisophanging, precies een boot.
enz enz…
boxergt zegt
@freigns: Beste Freigns, u bent al geruime tijd niet meer in de showroom geweest.
Op de A-klasse van mijn vriendin trap ik het rempedaal in en blijft zolang staan tot ik gas geef.
Over onderstellen verschillen smaken, heeft niks met techniek maar met voorkeur te maken…
Handrem is al even een elektronische hoor, natuurlijk afhankelijk welk model je koopt. Daarnaast geef ik toch liever de voorkeur aan de handmatige (voetmatig..) in geval van nood.
Dat hij stottert bij 30km/h zou een retourtje werkplaats of verandering in je rijgedrag of versnelling keuze wonderen doen.
Het is algemeen bekend dat qua noviteit Mercedes-Benz mijlen ver voor loopt. Zelfs op elektra – waterstof hebben ze al jaaaaaren hun auto’s klaar.
Autonoom rijden? Er rijdt momenteel een vrachtwagen van de East- naar Westcoast. De nieuwe e-klasse? Automatisch inparkeren via je telefoon en deels autonoom rijden kan tot 70-kmh. Wel je handen om de 10 sec aan het stuur.
e36thuglife zegt
ja ik hoop dus niet dat deze ook zo een dikke ronde voetbal word als de c en de S want die zyn tan2 lelik
gtwillem zegt
Het lijkt eropo dat het een grote C/kleine S klasse wordt. Op zich niet erg, beide zijn knappe karren, maar de E vond ik juist leuk vanwege zijn eigen gezicht.
kaasisslecht zegt
@gtwillem: grote C kleine S. Een E dus. een grote A4 kleine A8
Onehp zegt
Twee weken geleden twee stuks gespot in Dubai. Heb een redelijk duidelijke foto maar is dat nu intressant??