@fabiotol: weet ik, ik rij wekelijks in een sprinter, maar heb op school ook in een crafter gereden, dan rijd de sprinter toch beter, iets met trekkracht, op werk rij ik met dik 4,5 ton aanhangers, en op school ook, dan kan je het verschil echt merken
@ronaldddvos: Ligt puur aan de motor, want verder zijn ze hetzelfde. Alleen MB gebruikt hun eigen motoren en VW ook. MB heeft als dikste versie nog een V6 met 190pk (die heb ik van het werk) en VW heeft alleen nog 4-pitters. Qua trekken ligt het dus gewoon aan de motor, de lengte/opbouw van de bus en of je al lading achterin hebt staan.
@lohran: wij hebben ook de 6 cilinders, de 319 en 1 519 super bussen
lohranzegt
@ronaldddvos: Ja dat merk je dus wel met trekken van een aanhanger ? Crafter is op de motor en bak ba hetzelfde. Als je een aanhanger achter een 310 gooit wordt je ook niet vrolijk ? Ik rijd zonder aanhanger door Europa. Soms heb ik ook de 519, zelfs voor een klepwagen behoorlijk snel.
@fabiotol: ja een hele andere auto natuurlijk. 500 toeren verschil in z’n 6. Een sprinter is beter geïsoleerd en op papier net iets zuiniger. Man man man
rutgervdtt zegt
Zit vaak geen 918 in
autofreaker zegt
Hij komt bijna thuis heb al een stoel klaar gezet :)
ronaldddvos zegt
Dan niet eens een sprinter
kaasisslecht zegt
@ronaldddvos: waarom geen vw?
ronaldddvos zegt
@kaasisslecht: Mercedes rijd beter, ervaring, kan beter met aanhanger enzo. En Porsche kennende moet het altijd duur zijn.
gtdave zegt
@ronaldddvos: iets met porsche en vw
gtdave zegt
@ronaldddvos: ja zwaardere motor waarschijnlijk
fabiotol zegt
@ronaldddvos: alleen is dit een crafter
ronaldddvos zegt
@fabiotol: weet ik, ik rij wekelijks in een sprinter, maar heb op school ook in een crafter gereden, dan rijd de sprinter toch beter, iets met trekkracht, op werk rij ik met dik 4,5 ton aanhangers, en op school ook, dan kan je het verschil echt merken
lohran zegt
@ronaldddvos: Ligt puur aan de motor, want verder zijn ze hetzelfde. Alleen MB gebruikt hun eigen motoren en VW ook. MB heeft als dikste versie nog een V6 met 190pk (die heb ik van het werk) en VW heeft alleen nog 4-pitters. Qua trekken ligt het dus gewoon aan de motor, de lengte/opbouw van de bus en of je al lading achterin hebt staan.
ronaldddvos zegt
@lohran: wij hebben ook de 6 cilinders, de 319 en 1 519 super bussen
lohran zegt
@ronaldddvos: Ja dat merk je dus wel met trekken van een aanhanger ? Crafter is op de motor en bak ba hetzelfde. Als je een aanhanger achter een 310 gooit wordt je ook niet vrolijk ? Ik rijd zonder aanhanger door Europa. Soms heb ik ook de 519, zelfs voor een klepwagen behoorlijk snel.
tomperignon zegt
Kwam niet Door de apk met zn roet filter haha
siebren zegt
Is dat niet gewoon een crafter? Het enige verschil met een sprinter is de gril en het logo op het stuur
fabiotol zegt
@siebren: als je dat denkt ga ik de discussie niet eens aan.
kaasisslecht zegt
@fabiotol: ja een hele andere auto natuurlijk. 500 toeren verschil in z’n 6. Een sprinter is beter geïsoleerd en op papier net iets zuiniger. Man man man
ronaldddvos zegt
@kaasisslecht: kan ook veel beter trekken… En dat is eigenlijk een pre met bedrijfsbussen die aanhangers moet trekken.
fabiotol zegt
@kaasisslecht: niet alleen dat, kijk maar eens in de optielijst
bugatti2405 zegt
Heb hem gister ook gespot!
dailydriver zegt
Deze staat vaak bij Porsche centrum Gelderland te Heteren.
robbode zegt
Lijkt mij gewoon een Crafter hoor..
mark_poppeliers zegt
Is niet afleveren staat gwn een 918 in om te vervoeren!
nicky_gevers zegt
@robbode Dit is ook gwn een Crafter. (Zie de achterlichten)
amgc63 zegt
Hoezo wordt hier alleen maar over bussen gepraat?