En nog steeds blijft t n 996 en die blijf ik niet mooi vinden. Toch jammer want het is wel de eerste watergekoelde en dat zou nu al klassieker status hebben als ze m een wat minder “vernieuwend” design hadden gegeven
@ko3n: het is mijn favoriete 911. De enige 911 die vernieuwend was. En het was ook heel erg nodig, de 993 is heerlijk klassiek, maar het kon eigenlijk niet meer in de jaren ’90. De 928 was de 911 eigenlijk al lang voorbij. Een veel betere sportauto dan de 911 destijds.
Zeker de 996 Turbo, 996 GT3, 996 Carrera 4S, 996 GT3 RS en 996 GT2 waren episch. En de gewone 996 was een een veel betere sportauto voor elke dag dan de 993. En met de Cabrio zou ik al helemaal gaan voor de 996: dakmechanisme is veel beter.
ko3n zegt
En nog steeds blijft t n 996 en die blijf ik niet mooi vinden. Toch jammer want het is wel de eerste watergekoelde en dat zou nu al klassieker status hebben als ze m een wat minder “vernieuwend” design hadden gegeven
gtwillem zegt
@ko3n: het is mijn favoriete 911. De enige 911 die vernieuwend was. En het was ook heel erg nodig, de 993 is heerlijk klassiek, maar het kon eigenlijk niet meer in de jaren ’90. De 928 was de 911 eigenlijk al lang voorbij. Een veel betere sportauto dan de 911 destijds.
Zeker de 996 Turbo, 996 GT3, 996 Carrera 4S, 996 GT3 RS en 996 GT2 waren episch. En de gewone 996 was een een veel betere sportauto voor elke dag dan de 993. En met de Cabrio zou ik al helemaal gaan voor de 996: dakmechanisme is veel beter.