@noachristoffel: de 996 GT3 RS is nog wel te doen maar de 997 GT3 RS en dan met name de RS 4.0 en de RS MKI schieten inderdaad als een gek de lucht in (dit is trouwens geen echte want de MKI 996 is er nooit als GT3 RS geweest, wel als GT3)
@e320: de 997 GT3 is de laatste RS met Mezger motor, handbak en hydraulische stuurbekrachtiging. Wat voor velen ‘de laatste echte RS is’. De 997.1 heeft een sterker blok dan de 997.2, dus die gaat uiteindelijk duurder worden, volgens de Porsche kenners. Met name in het groen met Club Sport pakket en keramische remmen.
@ko3n: alles met een RS badge is gewoon duur. Of het nu een 964, 993, 996.2, 997.1 of 997.2 RS is. De latere modellen zijn iets duurder, maar ze kosten allemaal tussen de 2,5 en 4,5 ton. Afhankelijk van de uitvoering en kleurstelling. Tip van de dag: neem een gewone GT3, rijdt bijna hetzelfde en kost de helft. En beter geschikt voor alledaags gebruik.
noachristoffel zegt
Volgensmij reizen de prijzen van deze gt3 rs de pan uit
ko3n zegt
@noachristoffel: de 996 GT3 RS is nog wel te doen maar de 997 GT3 RS en dan met name de RS 4.0 en de RS MKI schieten inderdaad als een gek de lucht in (dit is trouwens geen echte want de MKI 996 is er nooit als GT3 RS geweest, wel als GT3)
noachristoffel zegt
@ko3n: prijzen van de 997 weet ik. Nooit geweten dat er van de mk1 996 geen gt3 rs is gemaakt. Bedankt voor de info
e320 zegt
@ko3n: volgens mij zijn de prijzen van de 997 gt3 rs weer wat gedaald omdat er nu de 991 is, maar ze blijven onbetaalbaar
gtwillem zegt
@e320: de 997 GT3 is de laatste RS met Mezger motor, handbak en hydraulische stuurbekrachtiging. Wat voor velen ‘de laatste echte RS is’. De 997.1 heeft een sterker blok dan de 997.2, dus die gaat uiteindelijk duurder worden, volgens de Porsche kenners. Met name in het groen met Club Sport pakket en keramische remmen.
gtwillem zegt
@ko3n: alles met een RS badge is gewoon duur. Of het nu een 964, 993, 996.2, 997.1 of 997.2 RS is. De latere modellen zijn iets duurder, maar ze kosten allemaal tussen de 2,5 en 4,5 ton. Afhankelijk van de uitvoering en kleurstelling. Tip van de dag: neem een gewone GT3, rijdt bijna hetzelfde en kost de helft. En beter geschikt voor alledaags gebruik.
gtwillem zegt
Is een 996 Carrera. De GT3 heeft andere bumpers. Daarnaast is het een type 1 996. Die is er nooit als RS geweest.
noachristoffel zegt
Weet je dit zeker? Volgensmij is dit een echte
noachristoffel zegt
@noachristoffel: foutje excuus