@Kuifje: Er ontbreekt een compleet stuk van de achterbumper! Maar het is niet voor niks een testauto! Daarom zit die camouflage wrap erop. Zodat mensen (normaal gesproken) niet gelijk denken dat het model op die manier straks in de showroom staat.
Hilarisch hoe laag het niveau tegenwoordig is, 10 sec nadenken en logisch redeneren is al te moeilijk. :D
Ik snap niet waarom iedereen hier zo mee weg loopt. Is dat echt nog steeds om die “legendarische” Alfa’s van tientallen jaren geleden?
Als je in de markt bent voor een kleine sedan met veel vermogen dan is een BMW M3 of een C63AMG toch de keuze die je maakt? Ik zie deze Alfa gewoon niet in de buurt komen op een of andere manier.
@Donstil: ik ben het met je eens (over dat enthousiasme) en dan niet alleen wat betreft de QV. De marketingafdeling is daar lekker bezig, maar laten we nou eerst kijken hoe het echt rijdt voordat we de Giulia op een voetstuk zetten. Het lijkt me echt leuk als Alfa zichzelf weer op de kaart kan zetten met lekker rijdende auto’s, maar als de auto’s straks tegen vallen kan dat de definitieve doodsteek beteken. En al helemaal met zulke hoge verwachtingen.
@ukbob: Heb begrepen dat ze flink aan het testen zijn met de nieuwe 2.2 jtd. Zou natuurlijk best kunnen dat onder die qv look ze allerlei motoren testen niet?
Leuk zo steeds die snelle versie maar stiekem ben ik onderhand benieuwder naar de ‘normale’ versie. Dat is per slot van rekening de auto die we straks met regelmaat zouden moeten gaan tegenkomen
aambei zegt
Vet hoor. Hoe groot ziet ie er uit in het echt? Meer 3 of 5 serie?
r32turbo zegt
@aambei: ik denk meer een 3
autokieker zegt
@aambei: toch wel meer als een 3 serie
Kuifje zegt
Woo goeie spot! ik hoop dat ze die achterbumper wel wat aanpassen, de uitlaten steken nu zo raar uit
Specht zegt
@Kuifje: Er ontbreekt een compleet stuk van de achterbumper! Maar het is niet voor niks een testauto! Daarom zit die camouflage wrap erop. Zodat mensen (normaal gesproken) niet gelijk denken dat het model op die manier straks in de showroom staat.
Hilarisch hoe laag het niveau tegenwoordig is, 10 sec nadenken en logisch redeneren is al te moeilijk. :D
g40freak zegt
@Specht: als iedereen nou zo geweldig was als jij.
Wat was de wereld dan veel beter af.
awesome zegt
@Kuifje: serieus? Allemachtig wat is het droevig gesteld hier… Je ziet toch dat er een stuk mist man? Zoek alsjeblieft een andere liefhebberij.
toniominestrone zegt
@awesome: En daar is onze AB azijnzeiker weer, inderdaad zoek een hobby of doe iets leuks met wat vrienden, oeps! Die heb je natuurlijk niet!
awesome zegt
@toniominestrone: haha, azijnzeiker zegt ze. Meisje toch, doe maar niet. Gewoon. Niet.
thomcarspotter zegt
Dikke wagen!
gieltj zegt
Dikke bak hoor! Volgends mij ook wel lekkere velgen er onder
hokeej zegt
Waarom rijden ze eigenlijk met camouflage? We kennen het uiterlijk toch al?
stephane8200 zegt
@hokeej: hij is nog niet klaar. Als je zag hoe dat ding over de Ring ging hebben ze nog veel werk te doen.
jaspermeul zegt
@hokeej: dat vraag ik mij dus ook af… Misschien andere motor
Donstil zegt
Ik snap niet waarom iedereen hier zo mee weg loopt. Is dat echt nog steeds om die “legendarische” Alfa’s van tientallen jaren geleden?
Als je in de markt bent voor een kleine sedan met veel vermogen dan is een BMW M3 of een C63AMG toch de keuze die je maakt? Ik zie deze Alfa gewoon niet in de buurt komen op een of andere manier.
jaccovdzaag zegt
@Donstil: Nee. Iemand hoeft niet altijd voor de eeuwige Duitse merken te kiezen. Je had toch ook Lexus, met bijvoorbeeld de IS-F?
Ik denk dat als Alfa het z’n huiswerk goed doet, dat ze het de gevestigde orde nog knap lastig kan maken.
gieltj zegt
@jaccovdzaag: en de CTS-V
erwh zegt
@Donstil: ik ben het met je eens (over dat enthousiasme) en dan niet alleen wat betreft de QV. De marketingafdeling is daar lekker bezig, maar laten we nou eerst kijken hoe het echt rijdt voordat we de Giulia op een voetstuk zetten. Het lijkt me echt leuk als Alfa zichzelf weer op de kaart kan zetten met lekker rijdende auto’s, maar als de auto’s straks tegen vallen kan dat de definitieve doodsteek beteken. En al helemaal met zulke hoge verwachtingen.
Hubert zegt
Ik word een beetje schijtziek van deze QV.
Ik ben veel nieuwsgieriger naar de normale versie. Dat zal de auto moeten worden die Alfa gaat redden.
awesome zegt
@Hubert: en die word vast de markt uitgeprijsd, want Alfa denkt zich nu te kunnen meten met 3 Duitse merken…
redneckdarian zegt
Mooi ding.
Ook even die barst in je ruit laten fixen!
ukbob zegt
Wordt vast schitterend deze versie, maar ben nog veel benieuwder naar de ‘normale’ versies met wat kleinere motoren…
Zo eentje die ik misschien wel eens ooit zou kopen of leasen.
cgreg zegt
@ukbob: Heb begrepen dat ze flink aan het testen zijn met de nieuwe 2.2 jtd. Zou natuurlijk best kunnen dat onder die qv look ze allerlei motoren testen niet?
finn1996 zegt
Leuk zo steeds die snelle versie maar stiekem ben ik onderhand benieuwder naar de ‘normale’ versie. Dat is per slot van rekening de auto die we straks met regelmaat zouden moeten gaan tegenkomen
eelco74 zegt
Nog veel belangrijker is de sw , die schijnt ook al zo goed als af te Ijn
Alfarobert zegt
Zullen ze bij Auto Delta in Engeland balen.Die kwamen toen met de 147 en 156 GTA 3,7 ipv 3,2. Moeten ze nog meer PK’s uit het 3.0 literblok persen?