@stephane8200: klopt. Is ook de reden dat er een 111, 111S en 111R versie was van de Elise. De ’tub’ waar om alles gebouwd werd wordt ook het ‘111’ chassis genoemd. De Hennesey Venom GT, Opel Speedster, Melkus RS2000, Detroit Electric, Tesla Roadster, Lotus Europa, Lotus Exige S1, Lotua Exige S2 en Lotus Exige S3: allemaal gebouwd op het ‘111’ chassis ;-).
@clarkson: ikzelf ben niet zo van het filmen, mocht je hem toch even in bewegend beeld willen zien en horen, check zeker deze video even: https://youtu.be/Ng3cs5u5d14
henkhupelschoten zegt
Zo gaaf netzoals die voorganger ervan, kan niet op de naam komen helaas
jorisk zegt
@henkhupelschoten: 2-eleven was dat ;)
jaguarjunk zegt
@henkhupelschoten: dat was de Two-Eleven als ik me niet vergis.
Helemaal met je eens verder! Als ik toch eens rijk was..
gtwillem zegt
@jaguarjunk: 2-Eleven is de officiële benaming ;-).
thejerk zegt
Waren vorige week ook al aan het testen met de 3-eleven, gaat serieus af.
Als ik mijn maatjes mag geloven.
stephane8200 zegt
En dat was omdat de Elise, waarop deze beide gebaseerd zijn, bekend stond als project M1-11 voordat ze een naam had.
gtwillem zegt
@stephane8200: klopt. Is ook de reden dat er een 111, 111S en 111R versie was van de Elise. De ’tub’ waar om alles gebouwd werd wordt ook het ‘111’ chassis genoemd. De Hennesey Venom GT, Opel Speedster, Melkus RS2000, Detroit Electric, Tesla Roadster, Lotus Europa, Lotus Exige S1, Lotua Exige S2 en Lotus Exige S3: allemaal gebouwd op het ‘111’ chassis ;-).
sralracer zegt
Ben ik de enige die voorkant van een exige en de achterkant van een zenos e10?
clarkson zegt
Jammer dat het geen filmpje is
jorisk zegt
@clarkson: ikzelf ben niet zo van het filmen, mocht je hem toch even in bewegend beeld willen zien en horen, check zeker deze video even: https://youtu.be/Ng3cs5u5d14
ohoogeveen zegt
@jorisk: zo dat ding gaat de bocht om zeg!
paganizonda760nc zegt
Mooi ding hoor. Zou ik best willen hebben.
agera zegt
Over een tijdje is er de 7- eleven en dan komt de 9- eleven