@autofreaker: de G63 en G65 zijn begrensd. Heeft met name te maken dat de banden en onderstel niet meer aankunnen. Het is nog gewoon een ouderwets ladderchassis waar ie opstaat. Als je een snelle uitwijkmanoevre moet maken, kan dat tot hachelijke situaties lijden. Daarbij is de aërodynamica bijzonder inefficiënt.
@rikvp: ja oke maar een T5 is ook zwaar en groot en 207 is best hard voor zo busje maar snap jullie wel dat een zwaar en hoekig is maar had wel 250 verwacht ( dacht ik altijd )
jessekiek zegt
Dit is de Mercedes-Benz G63 AMG met 544 PK
0-100 in 5,4 seconden en een topsnelheid van 210 km/h
autofreaker zegt
@jessekiek: 210 ? Zo sloom ? De T5 gp van me vader loopt standaard al 207 met 180 pk XD
poar zegt
@autofreaker: weet je groot en zwaar dit ding is
gtwillem zegt
@autofreaker: de G63 en G65 zijn begrensd. Heeft met name te maken dat de banden en onderstel niet meer aankunnen. Het is nog gewoon een ouderwets ladderchassis waar ie opstaat. Als je een snelle uitwijkmanoevre moet maken, kan dat tot hachelijke situaties lijden. Daarbij is de aërodynamica bijzonder inefficiënt.
rikvp zegt
@autofreaker: de aerodynamica en gewicht staat ongeveer gelijk aan een zee container dus tja… is niet echt vooruit te branden
autofreaker zegt
@rikvp: ja oke maar een T5 is ook zwaar en groot en 207 is best hard voor zo busje maar snap jullie wel dat een zwaar en hoekig is maar had wel 250 verwacht ( dacht ik altijd )
porscheisthebest zegt
@autofreaker: mn vader had een g350 en die wilde gewoon niet harder dan 140, dan vind ik het nog best aardig die 210…