Origineel hoort de MG C (zes cilinder) een dergelijke motorkap met bult te hebben. Ik denk alleen dat dit een B is met C motorkap aangezien deze auto standaard stalen B velgen heeft. MG C’s hadden fabrieksaf altijd spaakwielen. Als je dat om wilt wisselen moet de hele naaf gewisseld worden. Ook zijn de stoelen van een nieuwer B type. B’s met een C motorkap zie je wel eens vaker. Een beetje zoals 316i’s met een M3 badge….
Absoluut een B met een C kap. Origineel ook geen chromen bumpers, laatste generatie UK-spec dashboard, C kap erop, Rostyle velgen. Wat een allegaartje…
flik2punt0 zegt
mooi geel is niet lelijk!
kaasdevies zegt
MG B V8?
autojunkie99 zegt
Dat is volgens mij een MGC daar zit een zes cilinderlijn motor in die veel zeldzamer is dan de MGB
rickr zegt
Origineel hoort de MG C (zes cilinder) een dergelijke motorkap met bult te hebben. Ik denk alleen dat dit een B is met C motorkap aangezien deze auto standaard stalen B velgen heeft. MG C’s hadden fabrieksaf altijd spaakwielen. Als je dat om wilt wisselen moet de hele naaf gewisseld worden. Ook zijn de stoelen van een nieuwer B type. B’s met een C motorkap zie je wel eens vaker. Een beetje zoals 316i’s met een M3 badge….
scottishcarspotter2000 zegt
Mooi vlaggetje achterop ook ;-)
mgmgb zegt
Absoluut een B met een C kap. Origineel ook geen chromen bumpers, laatste generatie UK-spec dashboard, C kap erop, Rostyle velgen. Wat een allegaartje…